پلیس میسوری می گوید که پرستار مدرسه به دانش آموز متل تجاوز کرده و او را در دفترش بوسید

جانسون در 1 فوریه دستگیر شد و با اتهام تجاوز قانونی درجه دوم و تماس جنسی با یک دانش آموز روبرو شد.

پلیس جورجیا می گوید یک نوجوان 15 ساله پس از سقوط از وسیله نقلیه در حال حرکت و زیر گرفتن او جان خود را از دست می دهد

اگر تجاوز جنسی را تجربه کرده اید و نیاز به صحبت با کسی دارید، با خط تلفن ملی تجاوز جنسی برای پشتیبانی تماس بگیرید. 1-800-656-4673 یا از چت روم آنلاین خط تلفن بازدید کنید.

در 31 ژانویه، پلیس می گوید جانسون تماس گرفت، اما وقتی از او خواستند به ایستگاه بیاید، او ظاهر نشد. ماموران بعداً به خانه مادرش اعزام شدند و او را پیدا کردند و به ایستگاه آوردند.

این دانش آموز به پلیس گفت که او و جانسون در ماه اکتبر شروع به ملاقات برای رابطه جنسی کردند در حالی که در آن ماه ها عکس های برهنه برای یکدیگر ارسال می کردند.

پلیس میسوری می گوید یک پرستار دبیرستانی به یک دانش آموز 15 ساله بارها تجاوز کرده و او را در دفترش بوسید.

ویلسون گفت: «همانند تمام افرادی که توسط ناحیه استخدام شده‌اند، کارمند دارای سوابق کیفری و سوء استفاده از کودکان بود و تمام آموزش‌های مربوطه را تکمیل کرد. این منطقه امنیت و آموزش دانش آموزان خود را در بالاترین اولویت قرار می دهد.

پلیس مریلند می گویند مردی به ایستگاه پلیس می رود تا یک قتل را گزارش کند – و اعتراف کند

کنت در جنوب میسوری، حدود 200 مایلی جنوب سنت لوئیس است.

بر اساس سوگندنامه، دانش‌آموز به مادرش گفت که او و جانسون در مورد آینده‌ای با هم صحبت کردند و او با جانسون و پسرش رفت و آمد داشت.

پرستار 26 ساله، کندیس الیزابت جانسون، متهم به تجاوز جنسی به دانش آموز 12 بار در طول چهار ماه، بر اساس سوگندنامه احتمالی علت از اداره پلیس کنت است.

کریس ویلسون، سرپرست ناحیه 39 مدرسه کنت، در ایمیلی به مک کلاچی نیوز گفت، جانسون “در مرخصی قرار گرفت و هیچ تماسی با دانش آموزان منطقه نخواهد داشت.”

بر اساس سوگندنامه، پس از مصاحبه مقامات مدرسه با دانش آموز، جانسون و شاهدان دیگر در 30 ژانویه توسط مدیر دبیرستان کنت، مدیر دبیرستان کنت به پلیس اطلاع داده شد که یک پرستار با دانش آموزی برخورد صمیمی کرده است.

کلانتر میشیگان می گوید که کارگران سردخانه مواد مخدر را از اجساد مردگان می دزدیدند تا استفاده کنند و بفروشند



منبع

پلیس می گوید جانسون به دانش آموز «در متل سوپر 8 در کنت و در جاده های سنگ ریزه اطراف کنت» تجاوز کرد و حداقل یک بار او را در دفترش در محوطه مدرسه بوسید.

مادر می گوید، کودک 11 ساله “پاپیون” را به نقاشی خوک اضافه می کند و مدرسه آن را نامناسب می داند