جونا هیل درخواست تغییر نام خود را ارسال می کند


از زمانی که جونا هیل در سال 2007 نقش مهمی در فیلم «Superbad» به دست آورد، نام او در سرتاسر هالیوود بود زیرا در طول سال‌ها در فیلم‌های مهمی مانند «این پایان است» و «گرگ وال استریت» ظاهر شد. اما ممکن است طرفداران از این که بدانند این بازیگر تمام مدت از یک نام هنری استفاده می‌کرده تعجب کنند.

هیل در واقع نام میانی ستاره «به بالا نگاه نکن» است. نام کامل او جونا هیل فلدشتاین است و در 29 نوامبر، او درخواست داد تا نام خود را به صورت قانونی به نام حرفه ای تغییر دهند.

بر اساس اسناد دادگاهی که TODAY.com به دست آورده است، این بازیگر 38 ساله دادخواستی برای تغییر نام به دادگاه عالی لس آنجلس ارائه کرده است.

جلسه رسیدگی به درخواست او برای کنار گذاشتن فلدشتاین برای 23 ژانویه 2023 تعیین شده است.

بازیگر «خیابان جامپ 21» نام خانوادگی فلدشتاین خود را از پدرش، ریچارد، مدیر بازرگانی هالیوود که تقریباً 50 سال است به ستاره‌هایی مانند کیت هادسون، پل راد و آدام لوین مشاوره می‌دهد، به ارث برده است.

اگرچه هیل تصمیم گرفت از نام معروف فلدشتاین استفاده نکند، خواهر و بازیگر همکارش، بینی فلدشتاین، در طول زندگی حرفه‌ای خود از آن استفاده کرده است. با این حال، ستاره 29 ساله “لیدی برد” از نظر فنی از یک نام هنری نیز استفاده می کند.

نام کامل او الیزابت گریر “Beanie” Feldstein است.

در سال 2018، او با TODAY.com صحبت کرد و دلیل لذت بردن از نام مستعار خود را به اشتراک گذاشت.

او در آن زمان توضیح داد: «این نام من نیست، بنابراین هر روز احساس می‌کنم این یک انتخاب است که با آن ادامه دهم. “همه همیشه می گفتند: “وقتی 10 ساله شدی، دوست داری الیزابت باشی یا زمانی که در دانشگاه هستی.” و هر بار، من فقط می‌گفتم: «نه، من بینی هستم. این چیزیه که هستم.'”

او اضافه کرد: “پس من اسمم را دوست دارم زیرا فکر می کنم واقعاً برای من مناسب است.”

جردن برادر فقید فلدشتاین و هیل که در سال 2017 در سن 40 سالگی به طور غیرمنتظره ای بر اثر آمبولی ریه درگذشت، از نام خانوادگی پدرشان نیز استفاده کرد. جردن فلدشتاین یک چهره قابل احترام در صنعت بود و به عنوان مدیر استعدادیابی برای Maroon 5 کار می کرد.

بازیگر «Booksmart» و هیل از نام‌های خانوادگی متفاوتی استفاده می‌کنند، اما این به این معنی نیست که آنها به هم نزدیک نیستند. خواهر و برادرها پیوند قوی دارند و هیل حتی نام خواهرش را روی ساعد خود خالکوبی کرده است.

در ماه آوریل، برادر بزرگتر مغرور در مورد اجرای شب افتتاحیه فلدشتاین از احیای «دختر بامزه» در برادوی فوران کرد.

او در پستی شیرین اینستاگرامی از نسخه خواهرش فانی بریس تمجید کرد. در کنار عکسی از فلدشتاین در دوران کودکی که کتی با طرح حیوانی و کلاه همسان پوشیده بود، نوشت: «من خواهرم @beaniefeldstein را دیدم که امشب در @funnygirlbwy از صحنه خارج شد.»

هیل ادامه داد: «من آشکارا به عنوان برادر بزرگ‌ترش افتخار می‌کنم، اما کاری که امشب او را دیدم از خواهر و برادری یا غرور پیشی گرفت. استعداد او باعث شد تا از اعماق قلبم تشویق کنم. من کف پوش شده ام من تو را دوست دارم @beaniefeldstein و از تو و استعدادی که داری می ترسم.”

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع