آتلانتا فالکون سابق پس از اینکه پلیس گفت چمدانی را از هارتسفیلد جکسون گرفته بود، دستگیر شد

او توضیح داد: «ما افسران زیادی داریم که در حال گشت زنی هستند، بنابراین هر مشکلی که ممکن است پیش بیاید، می‌توانیم بلافاصله به آن رسیدگی کنیم.»

پلیس به وین گفت که پارمز چمدانی را از چرخ فلک چمدان دلتا برداشت و قبل از عبور از آن وارد سرویس بهداشتی شد. آنها می گویند که او یک سیم شارژ را از کیف درآورده و به چرخ و فلک چمدان دیگری برده است.

مارک وین گزارشگر تحقیقی کانال 2 تصاویر دوربین بدن را به دست آورد که نشان می دهد دیمین پارمز در داخل فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسون دستگیر شده است.

یک بازیکن سابق NFL در تیم آتلانتا فالکونز اکنون پس از اینکه پلیس می گوید چمدانی را که متعلق به او نبود برداشته و یک شارژر را دزدیده، با اتهاماتی مواجه است.

وین با پارمز تلفنی صحبت کرد و گفت که برای خرید غذا در فرودگاه است.

[SIGN UP: WSB-TV Daily Headlines Newsletter]

“آقای. پارمز اظهار داشت که به یک کیف نیاز دارد. این چیزی است که او به بازپرس ما گفت.

داستان های پرطرفدار:

پارمز بلیت پرواز یا کارت پرواز نداشت که نشان دهد چمدانی روی چرخ و فلک داشته است.

«آن را روی یکی از تسمه‌های نقاله گذاشتم. یک کیسه سبز بود. درست شبیه کیف من بود.» شنیده می‌شود که پارمز به پلیس می‌گوید.

بین سال‌های 2015 تا 2019، پارمز بخشی از آتلانتا فالکونز، بوفالو بیلز، آتلانتا فالکونز برای بار دوم و کارولینا پانترز بود. با این حال، او هرگز در فصل عادی بازی نکرد. او چندین بار در پیش فصل حضور داشت.

سرگرد کولیر می گوید که سرقت چمدان در فرودگاه نادر است.

[DOWNLOAD: Free WSB-TV News app for alerts as news breaks]

دیوید آیرونز پدر به وین گفت که او پارمز را آموزش داده است و اگر این اتهامات درست باشد، او باید ناامید شده باشد زیرا به طور معمول مرتکب جرمی نمی شود.

در سایر خبرها:



منبع

پارمز به وین گفت که او شغلی دارد که ساعتی 25 دلار درآمد دارد و یک آپارتمان زیر شیروانی دارد و از زمان حضورش در NFL پول زیادی دارد.