حمله هکت، برونکوس پس از 4 باخت متوالی گرما را احساس می کند

دفاع Broncos قطعا نقش خود را ایفا کرد زیرا زک ویلسون و جت ها را در 10 شکست اول نگه داشتند و 8 پونت اجباری کردند.

فصل اول هکت با مجموعه ای از تصمیمات سخت (یک تلاش برای گلزنی در زمین 64 یارد در اواخر باخت در ابتدای فصل در سیاتل) و جابجایی ها (یک بازی خفه کننده دوشنبه شب گذشته در وقت اضافه که بازی چارجرز را راه اندازی کرد) مشخص شده است. گل میدان برد).

حتی در حمله، دنور در بیشتر دسته‌ها، از جمله یاردهای بیشتر (324-260) و زمان مالکیت (تقریباً یک فاصله پنج دقیقه) برتری داشت. اما در یک روز بادخیز که ضربه زن قابل اعتماد براندون مک مانوس یک امتیاز پس از تلاش و یک گل میدانی 56 یاردی را از دست داد، به امتیاز تبدیل نشد. برانکوها همچنین دارای یک جفت توپ تهاجمی بودند که تنها 24 ثانیه و 43 ثانیه به طول انجامید.

___

فقط چند ماه در کار است و هکت ممکن است گرما را احساس کند. گروه مالکیت جدید به طور علنی به مبارزات اوایل فصل هکت و ویلسون که بدترین شروع 11 ساله حرفه ای خود را پشت سر گذاشتند و برای چهارمین بار به عنوان یک حرفه ای یک بازی یکشنبه را از دست دادند، صحبت نکرده است.

رابرت صالح، مربی جتز، که تیمش با نتیجه شگفت انگیز 5-2 پیشرفت کرد، گفت: “این تیم فوتبال خوبی است.” “آنها چند اینچ دورتر هستند و یک دفاع جهنمی در آنجا دارند.”

هکت گفت: «من همیشه قبل از هر چیز به خودم نگاه می کنم. اگر چیزی باشد که همه ما موافق باشیم که ممکن است تیم را عقب نگه دارم یا هر چیزی شبیه به آن، مطمئنا. اما فکر نمی‌کنم اینطور باشد.»

هکت گفت: «از این که اینجا هستم و یک چیز را بارها و بارها می گویم حالم به هم می خورد. “هیچ بهانه ای وجود ندارد. ما در تک تک بازی ها حضور داشته ایم. ما باید این بازی ها را ببریم. به عنوان یک تیم، به عنوان یک حمله، دفاع، همه.

با حضور برت رایپین پشتیبان برای راسل ویلسون مصدوم، برانکوها دوباره برای یافتن منطقه پایانی تلاش کردند، کاری که در هفت بازی فقط 8 بار انجام داده اند.

با این حال، او افزود: “ما همیشه همه چیز را برای بهبود و کمک به این تخلف بررسی خواهیم کرد.”

هاکت پس از چهارمین باخت متوالی برانکوها گفت: “گرما همیشه روشن است.” “شما می خواهید همیشه سعی کنید به خود فرصتی برای صعود به پلی آف بدهید. ما در حال حاضر پشت توپ هشت هستیم. ما باید راهی برای مبارزه با خودمان از این سوراخ پیدا کنیم.»

در عوض، مبارزات ادامه دارد.

“این ناامید کننده است که اینجا مجبور به گفتن همین چیز هستم، زیرا همانطور که گفتم، این فرصت ها وجود دارد. ما باید آنها را بسازیم. ساده است.”

پس از اینکه جورج پاتون، مدیر کل، هکت را استخدام کرد و سپس در خارج از فصل با ویلسون معامله کرد، خوش‌بینی زیادی وجود داشت که بتوانند رکوردهای 5 ساله خود را از دست بدهند.

رایپین گفت: «همه در آن رختکن احساس فوریت برای بهتر شدن دارند. “این از آنجا شروع می شود که هر مردی به خود در آینه نگاه می کند و متوجه می شود که چه کاری می توانم برای کمک به این تخلف انجام دهم. از آنجا که دفاع شما مانند دفاع ما خوب است، نباید بازی ها را ببازید. این فقط نقطه خالی، نقطه، واقعیت است.”

این موضوع برای Broncos که به طور میانگین تنها 14.3 امتیاز در هر بازی کسب می کنند، به موضوعی کاملاً آشنا تبدیل شده است. این باعث شده است که هکت حداقل به این فکر کند که وظایف بازی را برای تمرکز بر تصویر بزرگ‌تر واگذار کند.

هکت پس از اینکه برانکوها (2-5) عملکرد دفاعی برتر دیگری را در باخت 16-9 مقابل نیویورک جتس در روز یکشنبه از دست دادند، گفت: “من فکر می کنم ما همیشه به همه چیز نگاه خواهیم کرد.”

دنور (AP) – در فصلی که منحرف شده است، ناتانیل هکت، سرمربی تازه کار دنور برونکوس، مایل است تقریباً هر کسی را نیمکت نشین کند تا اوضاع را تغییر دهد.

باخت آخر هفته آینده در لندن مقابل جکسونویل و هفته خداحافظی بعد از آن می تواند جالب باشد. این تیم Broncos است که از زمانی که پیتون منینگ، فون میلر و شرکت آنها را به قهرمانی در سوپربول رساندند تا فصل 2015 را پشت سر بگذارند، به پلی آف نرسیده است.

برانکوها به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ، ویلسون را به جای داخل زمین روی هدست دیدند. رایپین گفت ویلسون یک “رهبر بزرگ” بود. با این حال، رایپین نتوانست حمله را شعله ور کند و 225 یاردی پرتاب کرد و یک قطع توپ زد. آخرین پرتاب او در این بازی کاملاً برای کی جی هملر بود.

این شامل او به عنوان بازیکن تیم کم گل لیگ است.

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl و https://twitter.com/AP_NFL





منبع