هیئت منصفه ای که در دادگاه پارکلند مادام العمر رای داد، نامه ای به قاضی نوشت. بخون چی میگه

او نوشت: “این ادعا نادرست است و من به دادگاه سوگند خود را حفظ کردم که منصفانه و بی طرف باشم.” او گفت: «مشاوره‌ها بسیار پرتنش بود و برخی از اعضای هیئت منصفه زمانی که گفتم مادام العمر رای خواهم داد، بسیار ناراضی شدند. من فقط می خواستم شما را از این موضوع آگاه کنم.»

قاضی الیزابت شرر حکم دادگاه تیراندازی نیکلاس کروز دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس را در دادگاه شهرستان بروارد در فورت لادردیل در روز پنجشنبه، 13 اکتبر 2022 می خواند. کروز، که به 17 فقره قتل عمد اعتراف کرد. ، مرگبارترین تیرانداز دسته جمعی است که در ایالات متحده محاکمه می شود. او پیش از این به 17 فقره حبس ابد متوالی بدون امکان آزادی مشروط برای 17 مورد دیگر اقدام به قتل برای دانشجویانی که در آن روز مجروح کرده بود، محکوم شده بود.  (امی بث بنت/سنتینل فلوریدا جنوبی از طریق AP, Pool)

جلسه محاکمه کروز قرار است اول نوامبر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: بعد از اینکه تیرانداز پارکلند حکم ابد گرفت، مجازات اعدام در فلوریدا چه خواهد شد؟



منبع

هیئت منصفه در نامه ای به الیزابت شرر، قاضی دادگاه Broward، گفت که یکی دیگر از اعضای هیئت منصفه 12 نفره از دیگرانی که به مجازات اعدام رای داده بودند، شنیده است که «من قبلاً تصمیم خود را برای رأی دادن مادام العمر قبل از شروع دادگاه گرفته بودم. “

بعدی را بخوانید: هیئت داوران زندگی را برای تیرانداز پارکلند توصیه کردند. مردم در این مورد چه می گویند؟

یکی از اعضای هیئت منصفه که در دادگاه پارکلند مادام العمر رای داده بود، نامه ای به قاضی فرستاد و اتهامات سایر اعضای هیئت منصفه مبنی بر اینکه او تصمیم خود را قبل از محاکمه گرفته بود، رد کرد.

بنجامین توماس، سرکارگر، به شریک خبری میامی هرالد، سی‌بی‌اس میامی، گفت که سه نفر در هیئت منصفه 12 نفره به مادام العمر رأی دادند و یکی از آنها به دلیل بیماری روانی کروز به مجازات اعدام «نه» سختی داد. همانطور که میامی هرالد گزارش داده است، فلوریدا و همه ایالت های دیگر در ایالات متحده، به جز آلاباما، برای محکوم کردن یک نفر به اعدام نیاز به یک حکم متفق القول دارند.

هیئت منصفه روز پنجشنبه مجازات اعدام را رد کرد و در عوض توصیه کرد نیکلاس کروز تیرانداز مدرسه پارکلند را به حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط محکوم کند، تصمیمی که باعث خشم اعضای خانواده قربانیان شد. کروز سال گذشته به قتل 17 نفر در تیراندازی سال 2018 در دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس در پارکلند، شهرستان بروارد، اعتراف کرد. این مرگبارترین تیراندازی در مدرسه در تاریخ فلوریدا است.

قاضی الیزابت شرر حکم دادگاه تیراندازی نیکلاس کروز دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس را در دادگاه شهرستان بروارد در فورت لادردیل در روز پنجشنبه، 13 اکتبر 2022 می خواند. کروز، که به 17 فقره قتل عمد اعتراف کرد. ، مرگبارترین تیرانداز دسته جمعی است که در ایالات متحده محاکمه می شود. او پیش از این به 17 فقره حبس ابد متوالی بدون امکان آزادی مشروط برای 17 مورد دیگر اقدام به قتل برای دانشجویانی که در آن روز مجروح کرده بود، محکوم شده بود. (امی بث بنت/سنتینل فلوریدا جنوبی از طریق AP, Pool)