مرد نیویورکی برای حمله با تبر مک دونالد بدون وثیقه آزاد شد، دوباره دستگیر و بدون وثیقه آزاد شد

مادر قربانی قتل نیویورک خواستار سخت گیری رهبران شهر در قبال جنایت است: برای ایمن نگه داشتن بچه های ما چه می کنید؟

مرد 31 ساله ای از شهر نیویورک که ماه گذشته پس از ترساندن حامیان مک دونالد با تبر دستگیر و بدون وثیقه آزاد شد، این هفته بار دیگر به دلیل گرافیتی، سرقت دوچرخه و فرار از پلیس دستگیر شد و دوباره بدون وثیقه آزاد شد.

پالاسیوس پس از آزادی مک دونالدز به نیویورک پست گفت او “بی بند” یا “توپ شل” نیست و ادعا کرد که در طول هرج و مرج “آرامش” نشان داده است.

زلدین: «فقط یک روز دیگر در نیویورک کتی هوچول». پس از حمله توییت کرد. “بعد از اینکه هوچول را در 8 نوامبر اخراج کردیم، خیابان هایمان را پس می گیریم!”





منبع

در برنامه FOX NEWS بخوانید

پالاسیوس گفت: من روانی نیستم. “من فقط کاری را انجام دادم که هر کسی در هنگام ضربه زدن انجام می داد. شما چه می کنید؟ تلفن خود را بردارید و با 911 تماس بگیرید؟”

پالاسیوس دستگیر شد و به شرارت جنایی، سه فقره تهدید و دو فقره حمل سلاح و سپس متهم شد. بدون وثیقه آزاد شد.

پالاسیوس به سرقت بزرگ، دو فقره شرارت جنایی، داشتن اموال مسروقه، ساخت گرافیتی و در اختیار داشتن ابزار گرافیتی متهم شد. پالاسیوس همچنین به خاطر حادثه گرافیتی در ژوئن متهم شد.

موج جنایت نیویورک: لی زلدین، نامزد دولت جمهوری خواه می گوید اولین اقدام اخراج آلوین براگ است

مظنون حمله به مترو “گرین گابلین” نیویورک دستگیر و بدون قرار وثیقه آزاد شد

نیویورک پست گزارش داد که پالاسیوس روز دوشنبه بدون وثیقه آزاد شد.

این حادثه یک ماه پس از آن رخ داد که پالاسیوس در یک غوغا ویروسی در یک مک‌دونالد لوور ایست ساید درگیر شد، جایی که او در حال مشاجره با گروهی از مردان قبل از بیرون کشیدن تبر از کوله پشتی‌اش و شکستن یک پارتیشن شیشه‌ای و نشان دادن تبر به سمت مشتریان مختلف بود.

برخی از سیاستمداران محلی، از جمله لی زلدین، نامزد جمهوری خواه فرمانداری نیویورک، حمله مک دونالد را به عنوان شاهدی بر نقص در این ایالت برجسته کردند. قانون بحث برانگیز اصلاحات وثیقه و افزایش جرم و جنایت در بزرگترین شهر کشور.

اداره پلیس نیویورک به فاکس نیوز دیجیتال تایید کرد که دوچرخه به ارزش 3500 دلار در جریان تعقیب و گریز آسیب دیده است. دپارتمان می‌گوید که پالاسیوس در اختیار داشتن لوازم گرافیتی پیدا شد و مقامات گمان می‌کنند که او همچنین مسئول یک حادثه گرافیتی دیگری در کوئینز در ماه ژوئن است.

مایکل پالاسیوس عصر یکشنبه پس از اینکه در حال پاشیدن گرافیتی در بروکلین مشاهده شد، توسط پلیس نزدیک شد که باعث شد او یک دوچرخه گران قیمت را از یک کافی شاپ در نزدیکی ربوده و افسران را در تعقیب و گریز پیش از دستگیری هدایت کند. نیویورک پست گزارش داد.

پالاسیوس افزود: «همه در مورد اینکه چگونه باید در زندان باشم صحبت می کنند. “من 18 ساعتم را انجام دادم، برادر. دیگر چه می‌خواهی؟ چرا باید در زندان باشم؟ من نمی‌خواهم آن را به یک مسابقه مسابقه تبدیل کنم، فقط به این دلیل که بزرگ و سیاه هستم.”

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید