رای استیضاح به دموکرات ها شانس حضور در مجلس واشنگتن را می دهد

او گفت: «اگرچه جمهوری‌خواهان همچنان بر منطقه سوم تسلط دارند، اما دیدگاه‌هایشان دودسته است. این یک منطقه جمهوری خواه است و برای مدتی خواهد بود. اما اکنون این فرصت کوچک برای دموکرات‌ها وجود دارد.»

رای استیضاح او پس از حمله به ساختمان کنگره آمریکا آخرین نیش بود: “این پایان بود.” “من دیگر هرگز به حمایت از او فکر نکردم.”

کنت پاسخ داد که از دست دادن همسرش، رمزنگار نیروی دریایی که توسط یک بمب‌گذار انتحاری در سوریه در جریان ماموریت مبارزه با دولت اسلامی در سال 2019 کشته شد، به این دلیل بود که طبقه حاکم ما، جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها، به طور مداوم به مردم آمریکا دروغ می‌گفتند. ما را درگیر جنگ های خارج از کشور نگه دار.»

«در حال حاضر وضعیت 401k شما چگونه است، آینده شما برای فرزندانتان چگونه است؟ بسیار تاریک، “او گفت. ما نمی‌توانیم دو سال بیشتر از دموکرات‌ها در راس آن باشیم. من به آنجا می روم تا نانسی پلوسی و جو بایدن را کنترل کنم.»

کنت گفت گلونکمپ پرز “در مرحله قفل” با دموکرات ها رای خواهد داد.

او به جمعیت گفت: «من دموکرات معمولی شما نیستم. ما باید افرادی را در کنگره جذب کنیم که دوباره مسائل را اصلاح کنند، نه افرادی که در حال شروع جنگ های آتشین هستند.»

اکنون که کرسی باز در ماه نوامبر پیش می رود، منطقه سوم کنگره یک رقابت کلیدی برای هر دو حزب است، زیرا مجلس در میان محیطی از قطبی شدن فزاینده در حال انتخاب است.

کنت، یک کلاه سبز سابق که به طور منظم در برنامه های کابلی و پادکست محافظه کار فعالیت می کند، خواستار استیضاح جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و تحقیق در مورد انتخابات 2020 شده است. او همچنین پس از جستجوی اسناد طبقه بندی شده در خانه ترامپ در مار-آ-لاگو، از او خواسته شده است تا بودجه FBI را کاهش دهد.

او گفت: “من باید از نامزدی حمایت کنم که طرفدار انتخاب باشد.” “ما نمی توانیم به عقب برگردیم.”

در همان نزدیکی، نانسی اورلی 70 ساله پیراهنی برای حمایت از گلونکمپ پرز و گردن‌بندی از کاشی‌های اسکرابل به تن داشت که عبارت «رای» نوشته شده بود.

مارک استفان، استادیار علوم سیاسی در دانشگاه ایالتی واشنگتن-ونکوور، گفت: جایی که 22 درصد از رای دهندگانی که در انتخابات مقدماتی به هررا بوتلر رای دادند، در کل برای اینکه در نهایت چه کسی پیروز شود، کلید خواهد خورد.

رئیس جمهور سابق در سال 2020 تنها 38 درصد از آرای ایالتی را به دست آورد، اما با اختلاف اندکی با 50.6 درصد آرا، ناحیه سوم واشینتون در جنوب غربی را به دست آورد. در مقایسه، Herrera Beutler بیش از 56٪ را در مسابقه خود در آن سال به دست آورد.

گلونکمپ پرز – که با همسرش یک مغازه خودروسازی مشترک در پورتلند، اورگان دارد – گفت که به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک که در بخش روستایی این منطقه زندگی می کند، بیشتر با رای دهندگان هماهنگ است. او از دسترسی به سقط جنین و سیاست‌های مقابله با تغییرات آب‌وهوایی حمایت می‌کند، اما همچنین صاحب اسلحه است که می‌گوید با ممنوعیت تفنگ تهاجمی مخالف است، اگرچه از افزایش سن خرید این اسلحه‌ها به ۲۱ سال حمایت می‌کند.

استفان گفت که در حال حاضر یک نامزد جمهوری‌خواه «اول آمریکا» و یک دموکرات روستایی انتخاب شده‌اند، استفان گفت: «قطبی شدن بقیه کشور را می‌توان در ناحیه 3 تجسم کرد.»

مناظره اخیر در ونکوور، بزرگترین شهر این منطقه، تفاوت فاحش بین این دو نامزد را نشان داد، به طوری که گلونکمپ پرز گفت کنت برای منطقه بسیار افراطی است و کنت در پاسخ گفت که او به عنوان یک رای غیرقابل قبول برای دموکرات ها خواهد بود.

کنت در پاسخ گفت: «این مزخرفات در مورد اینکه من یک ناسیونالیست سفیدپوست هستم کاملاً نفرت انگیز است. من بیش از 20 سال برای این کشور جنگیدم، زندگی خود را در دستان اقلیت ها و مردم از هر نژاد و عقیده و جنسیت قرار دادم و آنها زندگی خود را در دستان من قرار دادند.

ران مون، 79 ساله، با کلاه قرمز “Fire Pelosi” با دکمه جو کنت در مناظره شرکت کرد. مون گفت که در انتخابات قبلی به هررا بوتلر رای داده و او را “کوچکتر از دو شر” خوانده است.

او در این مناظره از تعطیلی کووید و دستورات واکسن انتقاد کرد و واکسن را “ژن درمانی تجربی” خواند و گفت که دکتر آنتونی فائوچی، کارشناس ارشد بیماری های عفونی کشور، “باید پاسخگو باشد.”

ماری گلونکمپ پرز، نماینده دموکرات و جو کنت جمهوری خواه مورد حمایت ترامپ، از رقابت های مقدماتی پرجمعیت ایالت در دو دوره ابتدایی ماه اوت که رئیس جمهوری خواه میانه رو در جایگاه سوم قرار گرفت، پیش رفتند. هررا بوتلر، یکی از 10 جمهوری خواه مجلس نمایندگان که پس از حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا به استیضاح دونالد ترامپ رای دادند، نامزدی را در این رقابت تایید نکرده است و نگفته است که چگونه قصد دارد رای دهد.

ونکوور، واشینگتن (AP) – رای به استیضاح دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، به نتیجه‌ای منجر شد که دموکرات‌های واشنگتن سال‌ها به‌دنبال آن بودند: برکناری نماینده جمهوری‌خواه آمریکا، جیمی هررا بوتلر، از صندلی‌اش که نماینده گوشه جنوب غربی آمریکا بود. حالت.

او گفت: «به همین دلیل است که من نسبت به دولت فدرال خود بدبین هستم.

کنت در طول مبارزات انتخاباتی خود مجبور بوده است به ارتباط با افراط گرایان راست بپردازد، چیزی که گلونکمپ پرز در طول مناظره به آن اشاره کرد و گفت که می خواهد مهاجرت را ممنوع کند “برای اطمینان از اکثریت سفیدپوست”.

برگه های رای تا 21 اکتبر برای تقریبا 4.8 میلیون رای دهنده ثبت نام شده در ایالت، از جمله بیش از 499000 نفر در ناحیه سوم کنگره پست می شود. از آنجایی که واشنگتن یک ایالت رای گیری از طریق پست است و برگه های رای فقط باید تا روز انتخابات وارد شوند، اغلب روزها طول می کشد تا نتایج نهایی در رقابت های نزدیک به دست بیاید زیرا برگه های رای در طول هفته به دفاتر انتخابات شهرستان می رسد.



منبع

«آیا شخص دیگری اینجا احساس می‌کند که یک ماه را در YouTube سپری کرده است؟» گلونکمپ پرز از جمعیت پرسید و گفت که اظهارات کنت “هیچ کاری برای بهبود کشور ما نمی کند.”