رون جانسون وعده قدیمی را به طرز وحشیانه ای توسط روزنامه محلی برگردانده است

جانسون اولین بار در سال 2010 به عضویت سنا انتخاب شد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

هیئت مدیره در پایان گفت: “جانسون در گذشته قول داده بود که بیش از دو دوره خدمت نکند.” رای دهندگان باید او را به این تعهد در نوامبر متعهد کنند.»

این نشریه قبلاً به شیوه ای مشابه جانسون را دنبال کرده است.

هیئت مدیره نوشت: «متوجه خواهید شد که جانسون در تبلیغات خود برای انتخاب مجدد، سابقه طولانی دستاوردها را تبلیغ نمی کند. در عوض، او و حامیانش به حریفش – یک سیاهپوست – به عنوان “متفاوت” و “خطرناک” حمله کرده اند.”

میلواکی ژورنال سنتینل به سناتور رون جانسون (R-Wis.) وعده قبلی خود را برای خدمت تنها دو دوره یادآوری کرد زیرا در سرمقاله ای توهین آمیز که روز چهارشنبه منتشر شد از رای دهندگان خواست تا او را در انتخابات میان دوره ای 2022 بفرستند.

سرمقاله کامل میلواکی ژورنال سنتینل را بخوانید.

این وفادار به دونالد ترامپ، که با رقابت تنگاتنگ گزارش شده علیه فرماندار دموکرات ماندلا بارنز مواجه است، به عنوان «جعل کننده انتخاباتی که بی پروا دروغ های ترامپ در سال 2020 را تبلیغ می کند و یک «افسانه نویس علم» که بی اساس واکسن های کووید-19 را زیر سوال برده و منتشر می کند، از بین برد. اطلاعات غلط همه گیر جانسون همچنین به دلیل تلاش برای بازنویسی “تاریخ کثیف” شورش مرگبار کنگره ایالات متحده مورد انتقاد قرار گرفت.

هیأت تحریریه روزنامه دقیقاً به این موضوع اشاره کرد که چرا جانسون را “بدترین نماینده سیاسی ویسکانسین پس از سناتور بدنام جوزف مک کارتی” می داند.