زلنسکی به سربازان روسی که تسلیم می شوند سه وعده می دهد

منبع: زلنسکی در نطق ویدئویی عصر خود

رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی اعلام کرد که اوکراین رفتار متمدنانه سربازان اسیر شده روسی، رازداری در مورد شرایط تسلیم آنها و فرصت عدم بازگشت به روسیه را تضمین می کند.

هیچ کس شرایط تسلیم شما را نمی داند، هیچ کس در روسیه نمی داند که تسلیم شما داوطلبانه بوده است.

  • بنابراین، اکنون لحظه کلیدی برای همه شماست: در حال حاضر تصمیم گرفته می شود که آیا زندگی شما به پایان می رسد یا خیر. بهتر است نامه اجباری نگیری تا اینکه در یک سرزمین خارجی به عنوان جنایتکار جنگی بمیری. فرار از بسیج جنایتکار بهتر از این است که فلج شوید و سپس در دادگاه مسئولیت شرکت در جنگ تجاوزکارانه را به عهده بگیرید. رئیس جمهور تاکید کرد: تسلیم شدن به اسارت اوکراین بهتر از کشته شدن با ضربات سلاح های ما است، ضربات کاملاً منصفانه، همانطور که اوکراین در این جنگ از خود دفاع می کند.

    کاترینا تیشچنکو – شنبه، 24 سپتامبر 2022، 22:11

    وی مجدداً اعلام کرد که اوکراین تمام سرزمین های خود را آزاد خواهد کرد و تأکید کرد که این امر در مورد کریمه نیز صدق می کند.

    در 24 سپتامبر، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه قانونی را امضا کرد که قانون کیفری فدراسیون روسیه را اصلاح می‌کند و مجازات‌های سخت‌تری برای فرار، غارت و تسلیم وضع می‌کند.

  • اگر از بازگشت به روسیه می ترسید و نمی خواهید مبادله ای انجام دهید، ما راهی برای اطمینان از این موضوع نیز پیدا خواهیم کرد.”

    نقل قول: اوکراین به هر سرباز روسی که تسلیم شود سه چیز را تضمین می کند:

    1. زمینه:

      • به طور رسمی برنامه ریزی شده است که 300000 نیروی ذخیره بسیج شوند. بعداً معلوم شد که در فرمان بسیج یک بند محرمانه وجود دارد که به وزارت دفاع اجازه می دهد یک میلیون نفر را برای جنگ فراخواند.

      • با شما به شیوه ای متمدنانه، مطابق با تمام قراردادها رفتار خواهد شد.

      • روزنامه نگاران در خط مقدم خود می جنگند. تبدیل شود حامی ما، از کار ما حمایت کنید!



    منبع

    در 21 سپتامبر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، بسیج نسبی شهروندان روسیه را اعلام کرد.

  • جزئیات: زلنسکی به زبان روسی خطاب به مردم روسیه گفت.

    وی تاکید کرد که فرماندهان روسی به جان روس‌ها اهمیتی نمی‌دهند – آنها فقط باید فضاهای خالی کشته‌شدگان، مجروحان، کسانی که فرار کرده‌اند یا کسانی که اسیر شده‌اند را پر کنند. و این فضاها را می توان با «یا متخصصان جوان فناوری اطلاعات که خدمت نکرده اند پر کرد [in the army] اصلاً یا مستمری بگیرانی که فقط در ارتش شوروی خدمت می کردند.