وایت ساکس می‌گوید لاروسا در این فصل به داگوت بازنخواهد گشت

هان گفت: “میگی و مربیان کار بسیار خوبی انجام داده اند.” ما در بخش‌های مختلف دیده‌ایم، متأسفانه نه در طول چهار روز گذشته، اما در طول چند هفته گذشته، این تیم در طول کل فصل در سطحی که ما فکر می‌کردیم توانمند است، درخشش‌هایی از خود نشان داده است. در طول سال کمی خیلی دیر است.

لاروسا منتظر مجوز برای بازگشت به میدان بود و در طول بازی ها مدیریت می کرد. شیکاگو شنبه شب با نتیجه 7 بر 2 مغلوب دیترویت شد.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/mlb و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

در مورد این سوال اجتناب ناپذیر، “خب این برای فصل آینده چه معنایی دارد؟” ما ابتدا این فصل را به پایان می‌بریم و سپس به همه چیز می‌پردازیم که در پایان امسال ورق بزنیم.»

شیکاگو (AP) – تونی لاروسا، مدیر تیم شیکاگو وایت ساکس، در این فصل به باشگاه باز نخواهد گشت.

هان گفت: «این واقعاً یک سؤال است که آیا در این مقطع از سال منطقی است که سعی کنیم به آن پنجره دو هفته‌ای هجوم ببریم یا اجازه دهیم طبیعت مسیر خود را طی کند و او را به طور کامل شفا یافته به فصل خارج از فصل بفرستد.

مدیر تایگرز، ای جی هینچ، گفت که وضعیت سلامتی لاروسا «نه. 1 نگرانی.”

هان گفت که تیم اندرسون می تواند در این فصل پس از پارگی باند ساژیتال انگشت میانی چپش در لیست مصدومان این فصل بازگردد. انتظار می رفت اندرسون 6 تا 8 هفته را از دست بدهد.

هان گفت: شانه راست مایکل کوپچ، راست دست، خوب عمل می کند، اما وایت سوکس در مورد اینکه کیست زانوی او چه زمانی برداشته می شود، صحبت کرده است. کوپچ در 17 سپتامبر به دلیل التهاب شانه راست در لیست 15 روزه مصدومان قرار گرفت.

تسکین دهنده جو کلی از لیست مرخصی پزشکی خانواده بازگردانده شد و تانر بنکس چپ دست به شارلوت انتخاب شد.

میگل کایرو، مربی نیمکت نشین، به عنوان سرپرست سرمربی وایت ساکس ادامه خواهد داد.

قاهره گفت که او جمعه شب حدود 15 دقیقه با لاروسا صحبت کرد و حالش خوب بود. وقتی از او پرسیده شد که آیا او شغل مدیریتی را می خواهد، قاهره گفت که تمرکزش روی فصل جاری است.

وایت سوکس فصل را با امیدهای زیادی برای دفاع از عنوان خود تحت لروسا آغاز کرد.

Eloy Jiménez بازیکن خارج از خانه گفت: “او یک تالار مشاهیر است.” او از هر جهت در باشگاه تاثیر گذاشت. برای ما، او در آن بازی‌هایی که ما انجام می‌دادیم، در دسترس نبود، و او برای زندگی‌اش می‌جنگد، بنابراین خوب نیست. این تنها چیزی است که در حال حاضر می توانم بگویم.»

___

تیم شنبه گفت، لاروسا، که در 4 اکتبر 78 ساله می شود، “آزمایشات و اقدامات پزشکی اضافی در هفته گذشته انجام داد” و پزشکان به تالار مشاهیر دستور داده اند که تا پایان فصل از مدیریت دور بماند.

هان روز شنبه گفت: “ما به دنبال خواسته های او مبنی بر ساکت نگه داشتن بسیاری از جزئیات خاص و اطلاعات شخصی او هستیم.” من امروز صبح در راه با او صحبت کردم و او هیچ مشکلی با ما نداشت که به همه اطلاع دهیم که یک پروتکل درمانی وجود دارد که او قصد دارد به آن پایبند باشد. در نتیجه، او باقیمانده این فصل را مدیریت نخواهد کرد.

قاهره که مربی نیمکت نشین بود، گفت: “امروز با بازیکنان صحبت کردم، به آنها اطلاع دادم و 11 بازی دیگر باقی مانده است.” “بیا با قدرت تمام کنیم.”

لاروسا قبل از بازی 30 آگوست مقابل کانزاس سیتی، وایت ساکس را ترک کرد تا با یک مشکل قلبی مقابله کند. او در 11 سپتامبر دوباره به باشگاه در اوکلند پیوست و برای یک سری دو بازی مقابل کلرادو به شیکاگو بازگشت.

وایت سوکس نیز چندین حرکت در فهرست انجام داد. هان گفت، لوئیس روبرت، بازیکن بیرونی برای این فصل تعطیل خواهد شد، زیرا ناراحتی در مچ دست چپ او پس از برخورد با زمین بدتر شده است. شیکاگو روز شنبه رابرت را در لیست مصدومان 10 روزه قرار داد. مارک پیتون بازیکن خارجی از Triple-A Charlotte فراخوانده شد.

وایت سوکس در 10 بازی از 14 بازی اول خود تحت هدایت قاهره پیروز شد، اما 5 بازی متوالی سقوط کرده است تا به 9 بازی بالاتر از فصل قبل از کلیولند، رهبر AL Central برسد.

«اینها مشاغل استرس زا هستند. شما نمی توانید سلامتی خود را بدیهی فرض کنید. ما به عنوان مردان در این ورزش اغلب کمک نمی خواهیم، ​​بنابراین خوشحالم که او خوب است. در سمت مدیریت آن، او یک تالار مشاهیر است. او تمام کارهایی را انجام داده است که هر یک از ما که تا به حال این موقعیت را داشته ایم، آرزوی انجام آن را داشته ایم. دستاوردهای او در تیم‌های مختلف، لیگ‌های مختلف، شغل‌های مختلف در نقشش در بیسبال و تعداد بازیکنانی که او را لمس کرده است، کادری که او توسعه داده است، رزومه او گویای خود است و تاثیر او در بازی باید برای همیشه مورد احترام باشد.

اما من فکر می‌کنم که آن بچه‌ها به خاطر آنچه در جریان پرواز به آنها تحمیل شد و نحوه واکنش آنها، چه در اتاق مربیان و چه در نحوه پاسخگویی، شایسته تقدیر هستند.»

ریک هان، مدیر کل، در پاسخ به این سوال که آیا لاروسا همچنان می‌خواهد مدیریت کند، گفت: «در حال حاضر تمرکز روی سلامتی اوست.

قاهره گفت: “در حال حاضر 11 بازی دیگر داریم.” من نمی دانم چه اتفاقی قرار است بیفتد. او یک سال دیگر فرصت دارد.»