ترامپ در مصاحبه ای با فاکس نیوز خود را یک رئیس جمهور سابق توصیف کرد و بلافاصله سعی کرد آن را پس بگیرد

ادعاهای عمومی ترامپ مبنی بر اینکه او باید رئیس جمهور شود در تضاد با چندین گزارش است که او به طور خصوصی اعتراف می کند که باخت.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

وی افزود: «از به کار بردن کلمه «سابق» متنفرم، زیرا با آنچه اتفاق افتاده مشکلات زیادی دارم.

  • ترامپ روز چهارشنبه در شبکه فاکس نیوز حاضر شد تا با شان هانیتی مجری برنامه صحبت کند. او در مورد تحقیقات در مورد فعالیت های تجاری خود در نیویورک، و تحقیقات FBI در مورد مدیریت اطلاعات طبقه بندی شده پس از ترک دفتر مصاحبه شد.

    ترامپ علیرغم اینکه همچنان باید رئیس جمهور باشد، جزئیات سرویس مخفی را که به روسای جمهور سابق اعطا شده بود، پذیرفته است.

    دونالد ترامپ در مصاحبه ای با فاکس نیوز از خود به عنوان رئیس جمهور سابق یاد کرد، اما به سرعت از آن عقب نشینی کرد.

    ترامپ

    ترامپ امتناع خود از قبول شکست در انتخابات 2020 را به جو بایدن و ترویج مداوم ادعاهای بی اساس خود مبنی بر دزدیده شدن انتخابات از وی اشاره می کرد.

    ترامپ گفت: “فکر می‌کنم امنیت خوبی داشتیم. همانطور که می‌دانید، ما سرویس مخفی فوق‌العاده‌ای داشتیم، آنها افراد باورنکردنی هستند. و آنها در سراسر مار-آلاگو هستند، همانطور که برای رئیس‌جمهور سابق و غیره اتفاق می‌افتد.”

    ترامپ در مصاحبه ای با فاکس نیوز از خود به عنوان رئیس جمهور سابق یاد کرد و سپس به سرعت تغییر کرد.

  • دونالد ترامپ در گردهمایی «آمریکا را دوباره بزرگ کن» در کیپ ژیراردو، میسوری در 5 نوامبر 2018.جیم واتسون / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ
    • ترامپ هنوز اعتراف نکرده است که در انتخابات 2020 در انظار عمومی شکست خورده است، اگرچه گزارش ها حاکی از آن است که او به طور خصوصی اعتراف کرده است.

    ترامپ سپس گفت: «از به کار بردن کلمه «سابق» متنفرم، زیرا مشکلات زیادی با آنچه اتفاق افتاده است دارم.

    در این مصاحبه، ترامپ درباره امنیت اقامتگاهش در مار-آ-لاگو صحبت کرد، جایی که ماموران FBI اسناد دولتی، از جمله اطلاعات طبقه بندی شده را که فقط باید در مراکز دولتی بسیار امن نگهداری شوند، بازیابی کردند.