مستندات دادگاه نشان می دهد مردی پس از زیر گرفتن نوجوانی که او را “افراطی جمهوری خواه” می دانست آزاد شد

بر اساس اسناد دادگاه، مردی از داکوتای شمالی که اعتراف کرده بود یک نوجوان را زیر گرفته و کشته است، می‌گوید که این کار را به این دلیل انجام داده است که فکر می‌کرد این نوجوان بخشی از یک «گروه افراطی جمهوری‌خواه» است که قصد داشت او را دستگیر کند.

GoFundMe و پلیس شهرستان فاستر

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

اسناد دادگاه نشان می دهد که مادر او روایتی کاملاً متفاوت از وقایع را به بازپرسان ارائه کرد. او گفت که نوجوان حدود ساعت 2:41 بامداد با او تماس گرفته بود تا از والدینش بپرسد که آیا والدینش برانت را می‌شناسند یا نه. او پس از مدت کوتاهی دوباره تماس گرفت و “گفت که “او” یا “آنها” او را تعقیب می کنند” و پس از آن او نتوانست به او برسد.

مقامات گفتند که او سپس قبل از رسیدن اولین امدادگران، دوباره آنجا را ترک کرد. الینگسون در حالی که در خیابان دراز کشیده بود، به بیمارستان منتقل شد، اما بعداً بر اثر جراحات جان خود را از دست داد.

GoFundMe و پلیس شهرستان فاستر

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

بر اساس یک سوگندنامه احتمالی که توسط Law & Crime منتشر شده است، برانت به بازرسان گفت که او و مرد جوان در یک رقص خیابانی محلی در مورد سیاست درگیری لفظی داشتند. در سوگندنامه آمده است: «برانت نشان داد که عابر پیاده با برخی افراد تماس گرفته و برانت می‌ترسید که به دنبال او بیایند». برانت به رادیو دولتی اعتراف کرد که عابر پیاده را مشت کرده و عابر پیاده بخشی از یک گروه افراطی جمهوری خواه بوده است.

پس از اینکه برانت ظاهراً الینگسون را زیر گرفت، صحنه را ترک کرد و به خانه رفت، اما به پلیس گفت که بعداً برگشت و با 911 تماس گرفت و به اعزام کننده گفت که “به عابر پیاده ضربه زد زیرا عابر پیاده او را تهدید می کرد.”

شانون جوزف برانت، 41 ساله، به یک فقره قتل از طریق وسیله نقلیه و یک فقره ترک صحنه تصادف در مرگ کایلر الینگسون 18 ساله در 18 سپتامبر متهم شد. او همچنین به رانندگی تحت تاثیر متهم متهم شد. مقامات گفتند که پس از آزمایش او بالاتر از حد قانونی الکل.

برانت، که ابتدا به دلیل رانندگی تحت تاثیر در خانه اش محکوم شد و بعداً به جرایم مربوط به ضربه و فرار متهم شد، از آن زمان با قرار وثیقه 50000 دلاری از زندان فاستر کانتی آزاد شده است.

یک GoFundMe که برای کمک به خانواده الینگسون برای پرداخت هزینه های مراسم خاکسپاری راه اندازی شده است، این نوجوان را پسری “شگفت انگیز و دوست داشتنی” توصیف کرد و گفت که “خیلی زود او را برده اند.” جمع آوری کمک های مالی تا صبح پنجشنبه نزدیک به 28000 دلار جمع آوری کرده بود.

این حادثه در مک‌هنری، داکوتای شمالی، که جمعیت آن کمتر از 40 نفر است، رخ داد.

نمایه فیس بوک این نوجوان که به صورت عمومی در دسترس است نشان می دهد که او چند ماه پیش پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در حال تحصیل در رشته فناوری سونوگرافی بوده است.