دسانتیس اذعان می کند که مهاجرت انبوه در حال حاضر واقعاً مشکل بزرگی در فلوریدا نیست

موج مهاجرت در امتداد مرز مکزیک پس از سال ها بی ثباتی سیاسی و اقتصادی در کشورهای آمریکای مرکزی و جنوبی رخ داده است. افرادی که به ایالت‌های مرزی جنوبی می‌روند یا می‌خواهند درخواست حمایت پناهندگی بدهند یا به‌طور غیرقانونی در کشور بمانند تا در امنیت نسبی زندگی و کار کنند.

مک کانل روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: «من شخصاً فکر کردم که این ایده خوبی بود. برای مقابله روزانه.»

چهارشنبه گذشته، حدود 50 مهاجر – که بیشتر آنها اهل ونزوئلا بودند – پس از ورود به تاکستان مارتا به حال خود رها شدند، زیرا هیچ کس در اردوگاه DeSantis به مقامات محلی درباره این طرح اطلاع نداده بود.

در میان بسیاری از سؤالات حقوقی و اخلاقی که دیسانتیس با شیرین کاری خود مطرح کرد، یک سؤال ساده لجستیکی بود: چرا او با مهاجران در ایالت خود شروع نکرد؟

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنا، با ایده انتقال مهاجران به شهرهای شمالی موافقت کرد.

مقامات در دلاور بیشتر روز سه‌شنبه را صرف آماده‌سازی برای احتمال ارسال یک هواپیمای دیگر از مهاجران به دیسانتیس کردند. وب‌سایت‌های ردیابی پرواز نشان می‌دهند که هواپیماهایی که هفته گذشته از سن آنتونیو بلند شدند، مسیری مشابه به فرودگاه کوچکی در نزدیکی خانه رئیس جمهور جو بایدن داشتند، اما پروازها طبق برنامه انجام نشد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

او گفت: “این فقط در یک، دو نفره می آید.”

دیسانتیس ظاهراً به دنبال منصرف کردن مهاجران از این است که فکر کنند می توانند در ایالت او مستقر شوند، و گفت که دولت او “اطلاعات زیادی” در این مورد انجام داده است و دریافته است که 30٪ تا 40٪ از افرادی که تلاش می کنند از مرز جنوبی ایالات متحده عبور کنند، می خواهند به پایان برسد. در فلوریدا

و بنابراین، ما باید برویم و بفهمیم، خوب، این افراد احتمالا چه کسانی هستند؟ و اگر بتوانید این کار را در منبع انجام دهید و به حوزه های قضایی پناهگاه منحرف شوید، احتمال اینکه آنها در فلوریدا به پایان برسند بسیار کمتر است.

دیسانتیس در یک کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت: «مشکل این است که ما شاهد جابجایی دسته جمعی آنها به فلوریدا نیستیم، بنابراین در نهایت با یک ماشین با شاید دو نفر مواجه می شوید.

ران فرماندار فلوریدا دیسانتیس (R) در روز سه‌شنبه اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چرا صدها هزار دلار از بودجه مالیات‌دهندگان دولتی برای چارتر کردن پروازهای خصوصی برای انتقال مهاجران به ایالت‌هایی که صدها مایل دورتر هستند، خرج می‌کند، ارائه کرد.

اخیرا فرمانداران جمهوری خواه تگزاس و آریزونا راهبردی را برای افزایش آگاهی مردمی که از مرز جنوبی ایالات متحده عبور می کنند با اتوبوس به شهرهایی که توسط رقبای سیاسی آنها اداره می شود، به کار گرفته اند. هفته گذشته، DeSantis به آن ملحق شد و اعتبار دو پرواز از سن آنتونیو به جزیره ماساچوست مارتا وینارد را دریافت کرد.

در حالی که فرماندار فلوریدا به دلیل رفتار غیرانسانی با مهاجران مورد انتقاد قرار گرفته است، او حمایت زیادی را در حزب خود جلب کرده است.

مهاجرانی که به تاکستان مارتا آورده شده اند، روز سه شنبه به دنبال گزارش هایی مبنی بر اینکه آنها عمداً در مورد شرایط سفرشان گمراه شده اند، یک شکایت دسته جمعی علیه DeSantis و دولت او تنظیم کردند.