ترامپ طبق قانون جدید “بازماندگان” با کت و شلوار جنسی روبرو می شود

دعوای بعدی کارول می تواند نتیجه ای بسیار متفاوت و جدی تر از پرونده افترا فعلی داشته باشد.

این موضوع در پرونده های دادگاه مربوط به شکایت فعلی کارول علیه رئیس جمهور سابق مطرح شد. او از ترامپ در زمانی که او هنوز در کاخ سفید بود شکایت کرد و مدعی شد که وقتی ترامپ گفت افشاگری های روزنامه نگار در خاطراتش دروغ است، بدنام شده است، و در مورد اینکه «او نوع من نیست» به او اشاره کرد.

روبرتا ای. کاپلان، وکیل روزنامه نگار، در نامه خود به قاضی توضیح داد که کارول اکنون در حال آماده شدن برای طرح دعوی جداگانه تحت قانون بازماندگان بزرگسالان نیویورک “در اولین تاریخ ممکن” یعنی 24 نوامبر است.

اگرچه اتهامات اساسی مربوط به ادعاهای تجاوز جنسی علیه میلیاردر املاک و مستغلات است، اما ماهیت دعوای حقوقی این بود که ترامپ را برای تجاوز ادعایی واقعی دنبال کند.

عکس جف سوئنسن/گتی ایماژ

در نامه ای در ماه اوت به یک قاضی فدرال نیویورک که به تازگی علنی شد، وکیل کارول به دادگاه اطلاع داد که اقدامات قانونی شدیدی در راه است.

ای. جین کارول، روزنامه‌نگاری که ادعا می‌کند دهه‌ها پیش توسط دونالد ترامپ در یکی از فروشگاه‌های نیویورک مورد تجاوز جنسی قرار گرفته است، در نظر دارد تا اواخر سال جاری بر اساس قانون جدید “بازماندگان” این ایالت، از او به دلیل سوء استفاده جنسی شکایت کند – و وکلای او اکنون می‌خواهند زیر سوگند ترامپ را زیر سوال ببرند

عکس جف سوئنسن/گتی ایماژ

با این حال، نامه حبا نشان داد که – یک بار دیگر – ترامپ پشت مهر ریاست جمهوری پنهان شده و از اعتبارنامه های منقضی شده چشم پوشی می کند تا مدارک را از دست مردم دور نگه دارد. حبا از استفاده ترامپ از “امتیاز اجرایی” برای جلوگیری از دستیابی کارول به برخی اسناد مربوط به نحوه حمله لفظی او به شخصیت وی در زمانی که در کاخ سفید بود، دفاع کرد.

کاپلان نوشت: ترامپ «مایل نیست هیچ سندی در کشف ارائه کند»، نه «یک سند».

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

در مبارزه حقوقی کنونی، ترامپ موفق شد وزارت دادگستری را برای دفاع از خود به کار گیرد و مالیات دهندگان را در نبردی که آشکارا یک نبرد شخصی بود، رها کرد. با این حال، هر گونه دعوای حقوقی بر اساس قانون بازمانده تجاوز جنسی در نیویورک، او را مستقیماً در زمانی که دیگر در مقام نیست هدف قرار می دهد.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

دوباره روشن شد! E. کت و شلوار ژان کارول در برابر ترامپ حرکت می کند

در ۱۱ اوت، وکیل ترامپ، آلینا حبا، وکیل کارول را متهم کرد که قاضی را گمراه کرده است، زیرا او «مکرراً تلاش‌های کشفی را که تا به امروز توسط طرفین انجام شده است توصیف می‌کند».

«در واقع، نامه حاوی تحریفات متعددی است که ظاهراً قصد دارند آن را طوری جلوه دهند [Trump] حبا نوشت. “این است که به سادگی این مورد نیست.”

این تغییر کرده است.

نامه کاپلان به کاپلان دیگری نوشته شده بود: قاضی ناحیه ایالات متحده، لوئیس آ. کاپلان، که بر پرونده افترا نظارت می کند و قبلاً به هر دو طرف دستور داده بود که اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. (هیچ رابطه مشخصی بین این دو وجود ندارد.)

او گفت که به همین دلیل است که ترامپ باید به اتاقی کشانده شود تا او را با سوگند مورد بازجویی قرار دهد – اقدامی شرم‌آور که می‌تواند اطلاعات نفرین‌آوری را از رئیس‌جمهور سابق استخراج کند. و با توجه به اینکه این یک پرونده مدنی است، هر سوالی که ترامپ از پاسخ دادن خودداری کند می تواند به بدترین شکل ممکن تفسیر شود – حتی به عنوان یک اعتراف.

کاپلان همچنین توضیح داد که ترامپ – همانطور که اخیراً تقریباً در هر پرونده دادگاهی انجام داده است – از ارائه مدارک مورد نیاز دادگاه خودداری می کند.

قاضی ترامپ را به دلیل تاکتیک های تاخیری در پرونده افترا به تجاوز متهم کرد