اولین جلسه استاد ویژه با هرج و مرج آغاز شد، زیرا تماس‌گیرندگان بدون صدا، آهنگ America the Beautiful را می‌خواندند و به یکدیگر می‌گفتند که در برابر نویز سفید مخدوش ساکت شوید.

افتتاحیه جلسه افتتاحیه استاد ویژه ریموند دیر مانند صدایی از صدای سفید به نظر می رسید زیرا مشکلات فنی شروع روند بسیار مهم را نشان می داد.

در طول جلسه، دیر در ابتدا برخی از استدلال های تیم ترامپ را پس زد.

پس از هرج و مرج در جلسه، دیر به وکلای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در مورد استدلال آنها مبنی بر اینکه آنها قبلا اسنادی را که به مار-آ-لاگو برده شده بودند، از طبقه بندی خارج کرده بودند، فشار آورد.

ریموند دیری

“تلفن ها را بی صدا کن، احمق ها! گوشی ها را بی صدا کن، احمق ها!” کسی که به جلسه رسیدگی می‌کرد گفت: به گفته خبرنگار واشنگتن پست، آرون بلیک.

رویترز

  • در طول جلسه دادرسی، Dearie به نظر می رسید موافق است با ارزیابی دولت از اینکه کدام اسناد طبقه بندی شده است، گفت: “به دادگاه چیست؟ تا آنجا که من فکر می کنم این پایان کار است.”

    کارکنان دادگاه بروکلین تلاش کردند تا صدا را به درستی دریافت کنند، زیرا صدای همه تماس‌گیرندگان صوتی بدون صدا مانده بود، که منجر به یک مسابقه فریاد در لحظات اولیه جلسه قبل از بحث در مورد مسائل جدی امنیت ملی شد.

    همه تماس گیرندگان بدون صدا رها شدند و در دقایق اولیه جلسه بر سر یکدیگر فریاد زدند.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

وکلای ترامپ در پرونده‌ای در دادگاه روز سه‌شنبه ادعا کردند که برخی از اسناد ذخیره شده در مار-آ-لاگو ممکن است دارای امتیاز باشند زیرا ترامپ یادداشت‌های دست‌نویسی روی آنها گذاشته است.

مطابق با کایل چنی خبرنگار پولیتیکوشرکت کنندگانی که بی صدا مانده بودند به طور همزمان صحبت کردند و باعث ویرانی در دادگاه شد. یکی از شرکت کنندگان آهنگ America the Beautiful را خواند، در حالی که دیگری عبارت “ترامپ یک جنایتکار است” را تکرار کرد. در غوغای صداها، مردم بر سر یکدیگر فریاد می زدند تا خود را خاموش کنند.

اولین جلسه استماع در تحقیقات ترامپ در وزارت دادگستری که شامل استاد ویژه بود، با یک یادداشت آشفته آغاز شد.