مسابقات ورزشی در بریتانیا پس از مرگ ملکه متوقف شد

پله، بزرگ فوتبال برزیل، از زمانی که ملکه را در سال 1968 ملاقات حضوری داشت، هنگام بازدید از ماراکانا در ریودوژانیرو، در توییتی از تحسین خود برای ملکه نوشت.

بازی منچستریونایتد در لیگ اروپا مقابل رئال سوسیداد ساعاتی پس از اعلام مرگ ملکه برگزار شد. قبل از شروع بازی در اولدترافورد یک دقیقه سکوت برقرار شد و هر دو تیم بازوبند مشکی بسته بودند و پرچم های ورزشگاه به نشانه احترام به حالت نیمه افراشته در آمد.

لیگ برتر به خانواده سلطنتی ادای احترام کرد و گفت که از شنیدن خبر مرگ ملکه “عمیقاً متأسف” است. بلافاصله گفته نشد که آیا بازی‌ها در این آخر هفته برگزار می‌شوند یا خیر.

مسابقات راگبی داخلی در انگلیس و اسکاتلند روز پنجشنبه لغو شد و بازی‌ها در آخر هفته نیز برگزار نخواهد شد.

سازمان دهندگان مسابقه گلف قهرمانی BMW PGA به اعلام مرگ ملکه واکنش نشان دادند و بلافاصله بازی را به حالت تعلیق درآوردند، در حالی که بسیاری از بازیکنان هنوز در کورس در Wentworth بیرون هستند. دوره و امکانات تمرین روز جمعه تعطیل خواهد بود.

جلسات اسب دوانی در بریتانیا در پنجشنبه شب و جمعه به حالت تعلیق درآمد و هیئت حاکمه می خواست “زندگی فوق العاده و کمک او به ورزش و ملت ما را به خاطر بسپارد.”

ادای احترام نیز سرازیر شد.

انجمن تنیس ایالات متحده اعلام کرد که یک دقیقه سکوت قبل از اولین مسابقه نیمه نهایی زنان اوپن آمریکا پنجشنبه شب بین اونز جابر و کارولین گارسیا “به منظور گرامیداشت درگذشت ملکه الیزابت دوم” برقرار خواهد شد.

ملکه حامی سلطنتی اتحادیه راگبی ولز بود که از او برای “سالها خدمت در این روز بسیار غم انگیز” تشکر کرد.

لیگ فوتبال انگلیس که سه دسته پایین تر از لیگ برتر را اداره می کند، بازی های خود را که قرار بود عصر جمعه برگزار شود لغو کرد و گفت تصمیمی در مورد بازی های آخر هفته صبح جمعه پس از گفتگو با دولت انگلیس و ورزش گسترده تر اتخاذ خواهد شد. .

لندن (AP) – پس از مرگ ملکه الیزابت دوم در سن 96 سالگی در روز پنجشنبه، چندین رویداد ورزشی در بریتانیا به نشانه احترام لغو شد.

ورزش های بیشتر AP: https://apnews.com/hub/apf-sports و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

___

موسیقی قبل از مسابقه وجود نداشت و احتکار تبلیغات دیجیتال در اطراف زمین خاموش شد.

پله نوشت: «اعمال او نسل‌ها را مشخص کرده است. این میراث برای همیشه باقی خواهد ماند.»

کریکت بورد انگلیس و ولز اعلام کرد که بازی روز جمعه در دومین تست بین انگلیس و آفریقای جنوبی در اووال برگزار نخواهد شد.

مرحله جمعه در تور دوچرخه سواری بریتانیا لغو شد، با تصمیم گیری در مورد دو مرحله پایانی آخر هفته که در زمان مناسب اتخاذ خواهد شد.

در دیگر بازی های اروپایی با حضور تیم های بریتانیایی مانند آرسنال، وستهم و هارتز یک دقیقه سکوت برقرار شد.

باشگاه آل انگلستان، محل برگزاری مسابقات تنیس ویمبلدون، گفت که ملکه وظایف خود را “با خرد، وقار و جذابیت به مدت 70 سال انجام داد.”