خشونت و اختلالات بزرگترین تهدید برای انتخابات ایالات متحده است

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2020، افراد مظنون به شبه نظامیان به دلیل برنامه ریزی برای ربودن گرچن ویتمر، فرماندار دموکرات میشیگان دستگیر شدند. دو نفر از 13 مظنون در ماه اوت محکوم شدند.

این تحقیقات در پی نقض سیستم های انتخابات محلی توسط مقامات و فعالان جمهوری خواه در تلاش برای اثبات ادعاهای بدون پشتوانه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مبنی بر تقلب گسترده در انتخابات 2020 بود.

واشنگتن (رویترز) – جوسلین بنسون، وزیر امور خارجه میشیگان، روز یکشنبه گفت که مقامات انتخابات ایالات متحده خشونت و اختلالات بالقوه را بزرگترین تهدید برای انتخابات میان دوره ای در ماه نوامبر می دانند و اطلاعات نادرست به این نگرانی ها دامن می زند.

بنسون، یک دموکرات، گفت که مقامات انتخاباتی هر دو حزب در حال همکاری با مقامات مجری قانون هستند تا از انتخابات 8 نوامبر محافظت کنند و روشن کنند که عواقبی برای کسانی که سعی در مداخله دارند وجود خواهد داشت.

او در برنامه “Face the Nation” شبکه CBS گفت: “ما امسال از بسیاری جهات حتی بیشتر از همیشه آماده هستیم.”

(گزارش توسط تد هسون در واشنگتن؛ ویرایش توسط دیپا بابینگتون)



منبع

میشیگان، یک ایالت نوسانی، در سال‌های اخیر به کانون چندین پرونده جنایی با سابقه مرتبط با انتخابات تبدیل شده است.

بنسون روز یکشنبه گفت که مقامات در میشیگان در حال بررسی این موضوع هستند که چگونه یک دستگاه رای گیری ایالتی اخیراً برای فروش در eBay ظاهر شد و افزود که ممکن است به طور تصادفی دور انداخته شده باشد.

در اوایل سال جاری، دادستان کل میشیگان، دانا نسل، همچنین یک دموکرات، تحقیقات سراسری را در مورد ادعای نقض غیرقانونی جدول‌گذاران آرا آغاز کرد.

توسط تد هسون