ربکا جونز، نظریه‌پرداز توطئه کووید، نامزد دموکراسی کنگره در فلوریدا شد

ربکا جونز، نظریه‌پرداز توطئه کووید، نامزد دموکراسی کنگره در فلوریدا شد

از ساعت 9:30 بعد از ظهربر اساس گزارش بخش انتخابات فلوریدا، جونز در مقایسه با رقیب خود، پگی شیلر، که 37.7 درصد از آرا را در منطقه اول کنگره فلوریدا شمالی به دست آورد، 62.3 درصد آرا را به خود اختصاص داد. آسوشیتدپرس مسابقه را برای جونز در ساعت 8:54 اعلام کرد بعد از ظهر

جونز، مدیر سابق داشبورد وب‌سایت وزارت بهداشت فلوریدا، در ماه می 2020 به دلیل «مشکلات چندگانه عملکرد» اخراج شد. او پس از اینکه ادعا کرد به دلیل امتناع از دستکاری داده ها برای توجیه طرح دیسانتیس برای بازگشایی ایالت، هدف قرار گرفته است، به یک سلبریتی سیاسی کوچک و یک قهرمان جناح چپ تبدیل شد. او در تلویزیون ملی ظاهر شد، ارتشی با بیش از 380000 دنبال کننده توییتر جمع کرد، سوژه پروفایل های درخشان در رسانه های خبری اصلی بود، ردیاب کووید خودش را راه اندازی کرد و نیم میلیون دلار به صورت آنلاین جمع آوری کرد.

پیروزی جونز یک روز پس از آن صورت گرفت که دادگاه تجدیدنظر فلوریدا رای داد که او می تواند در صندوق رای باقی بماند. در اوایل ماه اوت، یک قاضی منطقه لئون جونز را از رای گیری اولیه رد صلاحیت کرد زیرا سوابق نشان می داد که او یک سال کامل به عنوان یک دموکرات ثبت نام نکرده بود در حالی که برای مدت کوتاهی در مریلند زندگی می کرد. اسناد نشان داد که جونز ابتدا به عنوان یک دموکرات در مریلند ثبت نام کرد، در ژوئن گذشته ثبت نام خود را به “غیر وابسته” تغییر داد و سپس در آگوست گذشته به دموکرات بازگشت. USA Today-فلوریدا گزارش روزنامه

در حکم روز دوشنبه، سه قاضی 1خیابان هیئت دادگاه استیناف منطقه حکم داد که “صحت وابستگی به حزب سوگند خورده یک نامزد واجد شرایط لازم” را نمی توان به چالش کشید و به عنوان مبنایی برای رد صلاحیت استفاده کرد. طبق گفته هیئت مدیره، قانون اساسی «هیچ اختیار صریحی برای رد صلاحیت یک نامزد حزبی ارائه نمی‌کند، در صورتی که او در واقع عضو حزب ثبت‌شده در طول دوره 365 روزه نبوده باشد». سیاسی.

ربکا جونز که در سال 2020 از کار خود در اداره بهداشت فلوریدا اخراج شد و سپس به دلیل طرح اتهامات غیرمستند مبنی بر اینکه دولت فرماندار ران دیسانتیس در حال رد کردن اعداد کووید-19 در ایالت است به شهرت رسید، روز سه شنبه نامزدی دموکرات ها برای کنگره در منطقه پانهندل این ایالت را به دست آورد. .

جونز ادعا کرد که او فقط یک بار به عنوان یک دموکرات برای رای دادن در مریلند ثبت نام کرد. این روزنامه گزارش داد که او گفت که سایر تغییرات ثبت نام رای دهندگان توسط او انجام نشده است. یک قانون انتخابات فلوریدا که سال گذشته تصویب شد، نامزدهای انتخابات حزبی را ملزم می‌کند تا قبل از شروع صلاحیت در ژوئن، یک سال کامل به عنوان عضو حزب خود ثبت نام کنند.

جونز در انتخابات سراسری نوامبر با مت گیتز جمهوری خواه روبرو خواهد شد.

اما اعتبار او به زودی از بین رفت زیرا زندگی شخصی او زیر ذره بین قرار گرفت و او به ارائه تئوری های توطئه وحشی متهم شد. در ماه مه، گزارش یک بازرس کل فلوریدا «شواهد ناکافی» یا هیچ مدرکی مبنی بر اینکه از جونز خواسته شده است که داده‌های کووید ایالت را جعل کند، همانطور که او ادعا کرده بود، یافت. این گزارش مقامات ایالتی را که جونز به اشتباه متهم کرده بود تبرئه کرد.

اطلاعات بیشتر از National Review



منبع