جری نادلر کارولین مالونی را در مقدماتی حزب دموکرات نیویورک شکست داد. چارلی کریست برای به چالش کشیدن فرماندار DeSantis در فلوریدا: به روز رسانی زنده

این دو امیدوارند جانشین نماینده سابق ایالات متحده آنتونیو دلگادو شوند که اوایل سال جاری کرسی خود را خالی کرد و معاون فرماندار شد.

-الا لی

نظرسنجی ها در نیویورک بسته شد

الا لی، آسوشیتدپرس

ژنرال Z دموکرات فلوریدا به انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا در نوامبر راه خواهد یافت

“رای دهندگان از اینکه سیاستمداران دی سی خواستار کمک های مالی هستند و دروغ می گویند که پول کجا خواهد رفت خسته شده اند.”

این بدان معنا نیست که جمهوری خواهان چه در سایر رقابت های ایالتی و چه در پاییز امسال برای رای دادن شرکت نخواهند کرد. برای اولین بار در تاریخ مدرن، ایالت سان شاین تعداد جمهوری خواهان (5.2 میلیون) بیشتری نسبت به دموکرات ها (5 میلیون) دارد.

همین هفته پیش، شان پاتریک مالونی درخواست کمک‌های DCCC برای محافظت از رو کرد – و سپس از این پول برای حمایت از یک منکر انتخابات ضدانتخاب در میشیگان استفاده کرد. بیاگی در توییتی در 16 آگوست گفت.

کریست پیش از این بیش از یک دهه پیش به عنوان فرماندار جمهوری خواه فلوریدا خدمت می کرد و سپس در سال 2012 وفاداری خود را به حزب دموکرات تغییر داد.

اخبار سیاسی را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. برای دریافت OnPolitics اینجا مشترک شوید.

نماینده حزب جمهوریخواه وبستر در فلوریدا با اختلاف اندکی لورا لومر را شکست داد

نماینده وال دمینگز، فلوریدا، در 29 ژوئیه 2020، در واشنگتن دی سی

دمینگ ها برای کرسی سنای آمریکا در فلوریدا با روبیو روبرو خواهند شد

-الا لی

انتخابات ویژه در ناحیه نوزدهم کنگره نیویورک

شان پاتریک مالونی، نماینده مجلس نمایندگان، روز سه شنبه با یک چالش اولیه جدی از سوی یک قانونگذار ایالتی با گرایش مترقی مواجه است که او را برای نقشش به عنوان رئیس کمیته مبارزات انتخاباتی دموکرات کنگره فراخوانده است.

انتخابات مقدماتی فلوریدا: رفراندوم ران دیسانتیس پس از دخالت شدید فرماندار

نماینده وال دمینگز، فلوریدا، در 29 ژوئیه 2020، در واشنگتن دی سی

انتخابات مقدماتی نه تنها به عنوان پیش‌نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری در سال 2024 عمل می‌کند، بلکه ایده‌هایی را نیز در مورد اینکه چه کسی باید بتواند رای دهد و به چه راحتی در کشوری که به یکی از مهم‌ترین ایالت‌های انتخاباتی در کشور تبدیل شده است، آزمایش خواهد کرد.

-الا لی

رای گیری در اوکلاهما بسته شد

در این بخش، مالونی از برنامه بازی یکشنبه گذشته در “Meet The Press” دفاع کرد و گفت که چگونه “کار او پیروزی در انتخابات است” برای حزب و اینکه در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه میشیگان “نامزد ضعیف تر” برنده شد و به دموکرات ها فرصت داد تا پاییز امسال صندلی بگیر

کریست با حمایت تشکیلات دموکراتیک با 60.2٪ -35.0٪ با 76.2٪ آرا شمارش شده، فرید را رهبری کرد.

مولین و شانون به دنبال جایگزینی سناتور 87 ساله آمریکایی بازنشسته جیم اینهوف هستند، که از دهه 1960 در سیاست جمهوریخواه در اوکلاهاما حضور داشت و از زمان انتخاب شدن در سال 1994، کرسی سنای ایالات متحده را در اختیار داشت. اینهوف قبل از شش سالگی خود را ترک می کند. دوره به پایان رسیده است، بنابراین جایگزین او به مدت چهار سال خدمت خواهد کرد.

-الا لی

این رقابت‌ها رقبای دموکرات دو حزب جمهوری‌خواه، سناتور مارکو روبیو و فرماندار ایالت، ران دیسانتیس را مشخص خواهند کرد.

اوکلاهما سیتی – اسکات اسک، 56 ساله، جمهوری‌خواه، که با گلوریا بنیستر در منطقه 87 اوکلاهما هاوس روبرو می‌شود، اخیراً به خاطر کامنت‌های قدیمی فیس‌بوک که در آن نوشته بود همجنس‌گرایان «شایسته مرگ هستند» و «ما کاملاً در حق هستیم» خبرساز شده است. ” سنگسارشان کند.

کریست، 66 ساله، پیش از این بیش از یک دهه پیش به عنوان فرماندار جمهوری خواه ایالت سان شاین خدمت می کرد و سپس در سال 2012 وفاداری خود را به حزب دموکرات تغییر داد. رقیب اصلی او نیکی فرید، کمیسر کشاورزی 44 ساله بود.

بیاگی کیست؟: الساندرا بیاگی می خواهد کرسی منطقه 17 نیویورک را به دست آورد و از حمایت AOC برخوردار است. اون کیه؟

– الا لی

صندوق های رای کی بسته می شود؟

رای گیری در نیویورک در ساعت 9 شب به وقت شرقی، در آخرین رقابت های مقدماتی شب بسته شد.

– کارمن فورمن، اوکلاهومن

نادلر هفته گذشته از سوی چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، تأیید غافلگیرکننده ای دریافت کرد، او با بقیه اعضای هیئت نیویورک که عمدتاً در مورد دعوای درون حزبی سکوت کرده بودند، شکست خورد.

انتخابات ویژه ای که روز سه شنبه برگزار می شود، مارک مولینارو جمهوری خواه، مدیر اجرایی شهرستان داچس، در مقابل همتای کانتی اولستر، پت رایان، دموکرات قرار می گیرد.

مارکوین مولین، نماینده ایالات متحده، مالک یک شرکت لوله کشی، و تی دبلیو شانون، رئیس سابق خانه اوکلاهاما و مدیر بانکی از اوکلاهاما سیتی، دو رای برتر در انتخابات مقدماتی جمهوری خواه 13 نامزد در ژوئن بودند، اما هیچکدام از 50 نامزد برتری را کسب نکردند. ٪ آستانه مورد نیاز برای برنده شدن کامل نامزدی. مولین که با نزدیک به 44 درصد آرا در صدر میدان بود، کمی پس از انتخابات مقدماتی مورد حمایت ترامپ قرار گرفت.

رای دهندگان فلوریدا ماکسول فراست را به عنوان نامزد دموکرات ها برای حوزه دهم کنگره آمریکا انتخاب کردند و او را به عنوان اولین عضو ژنرال Z کنگره معرفی کردند.

مسابقه به طور غیرمنتظره ای فشرده بود. وبستر 50.7 درصد از آرا را در مقابل لومر 44.5 درصد با کمی بیش از 95 درصد شمارش آرا به دست آورد.

DCCC که در پاییز امسال تلاش می‌کند از اکثریت مجلس نمایندگان دفاع کند، انتقاد بسیاری از دموکرات‌ها را به دلیل خرید تبلیغات حمله در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان میشیگان در سال جاری به دنبال داشته است. این تبلیغات یک مدعی را نشان داد که نتایج انتخابات 2020 را تکذیب کرد.

مردم فلوریدا روز سه‌شنبه رای اولیه خود را تحت محدودیت‌های رای‌گیری جدید به صندوق خواهند انداخت که قاضی زمانی گفته بود «برای هدف قرار دادن رأی‌دهندگان سیاه‌پوست طراحی شده است»، اولین انتخابات فدرال از این قبیل طبق قانون جدید.

او از اظهاراتی که در سال 2013 بیان کرد، که در سال 2014 برای یک کرسی مجلس ناموفق نامزد شد، دفاع کرد.

– فیلیپ ام بیلی

وال دمینگ، نماینده دموکرات، در ماه نوامبر با سناتور جمهوری خواه مارکو روبیو برای کرسی سنای ایالات متحده در فلوریدا در رقابتی که انتظار می رود پاییز امسال از نزدیک تحت نظر قرار گیرد، روبرو خواهد شد.

فشار بر دموکرات‌ها برای شکست دادن دیسانتیس در پاییز امسال، که ظاهراً زمینه را برای نامزدی ریاست‌جمهوری 2024 فراهم می‌کند، وجود دارد.

نیکی فرید و چارلی کریست در مرحله مقدماتی با هم روبرو می شوند

– الا لی

کریست در سخنرانی پیروزی، دسانتیس را به عنوان «دیکتاتور بدخواه» محکوم می کند

دمینگز که در حال حاضر نماینده حوزه دهم کنگره فلوریدا است، در انتخابات مقدماتی روز سه شنبه به راحتی از سه دموکرات دیگر پیشی گرفت: برایان راش، نماینده سابق ایالت فلوریدا، ویلیام سانچز، وکیل دادگستری و کارآفرین ریکاردو د لا فوئنته. او 85.3 درصد آرا را به دست آورد که 75.4 درصد از آرا گزارش شده است.

– آسوشیتدپرس

نظرسنجی ها در فلوریدا بسته شد

چهار دموکرات فلوریدا روز سه شنبه برای به چالش کشیدن سناتور جمهوری خواه مارکو روبیو برای کرسی سنای آمریکا در پاییز امسال به رقابت خواهند پرداخت و چهار دموکرات دیگر برای تصدی فرماندار جمهوری خواه ران دیسانتیس رقابت می کنند.

دو مدیر اجرایی شهرستان در حال رقابت هستند تا ببینند چه کسی تا پایان سال در مجلس نمایندگان ایالات متحده در منطقه نوزدهم کنگره نیویورک خدمت می کند.

روبیو از سال 2011 عضو سنای آمریکا بوده است.

مدافعان حقوق رای می گویند قوانین جدید درخواست و ارائه برگه های رای غایب و ثبت نام رای دهندگان را دشوارتر می کند و همچنین به چالش کشیدن رای پس از ارسال آسان تر می شود. اما حامیان می گویند قوانین جدید برای مبارزه با تقلب در رای دهندگان مورد نیاز است.

این مقاله ابتدا در USA TODAY منتشر شد: نتایج اولیه فلوریدا: چارلی کریست و وال دمینگز در مسابقات اولیه پیروز شدند





منبع

دن وبستر، نماینده جمهوری خواه فلوریدا، نماینده فعلی فلوریدا، لورا لومر، یک تحریک کننده راست افراطی در فلوریدا را شکست داد که در برخی از شبکه های اجتماعی به دلیل اظهارات ضد مسلمانان و دیگر سخنان ممنوع شده است.

رای گیری در اوکلاهما در ساعت 7 بعد از ظهر CT (8 بعد از ظهر به وقت شرقی) بسته می شود.

نادلر به مدت 30 سال نماینده Upper West Side منهتن و Maloney the Upper East Side بوده است. هر دو نامزد ریاست کمیته های مجلس نمایندگان – نادلر، کمیته قضایی مجلس، و مالونی کمیته نظارت مجلس – و دارای سوابق رای گیری لیبرال قوی هستند.

«حکومت کریست گفت: دیسانتیس فقط به کاخ سفید اهمیت می دهد. او به خانه شما اهمیتی نمی دهد.

-الا لی

وفاداران ترامپ در دور دوم انتخابات اوکلاهاما برای سر زدن به مجلس سنای جمهوری خواه رقابت می کنند

این نامزد 25 ساله با شمارش اندکی کمتر از 80 درصد آرا، 34 درصد آرا را به دست آورد.

هنگامی که اسک این هفته با او تماس گرفت، از مقاله ای در سال 2014 درباره او در اوکلاهومن شکایت کرد که او آن را “قطعه پرطرفدار” نامید، اگرچه در مورد محتوای داستان توضیح بیشتری نداد. اسک مصاحبه در مورد کمپین خود را رد کرد و Oklahoman را به ویدیوهایی که در صفحه یوتیوب خود پست کرده بود هدایت کرد.

نظرسنجی در نیویورک در ساعت 9 شب به وقت شرقی بسته می شود. در فلوریدا، نظرسنجی ها در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی بسته می شود.

-الا لی

رای دهندگان فلوریدا چارلی کریست، نماینده دموکرات را برای رویارویی با فرماندار جمهوری خواه ران دیسانتیس انتخاب کردند.

نیکی فرید و چارلی کریست در مرحله مقدماتی با هم روبرو می شوند

– جف موری، مطبوعات بینگهامتون و سان-بولتن

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در یک رویداد رسانه ای در مورد چالش پایتون فلوریدا 2022، 16 ژوئن 2022، در میامی شرکت می کند.

ترسیم مجدد نقشه مناطق کنگره ایالت، دو رئیس کمیته مجلس نمایندگان را با 30 سال تجربه در مقابل یکدیگر قرار می دهد، به علاوه یک ستاره در حال ظهور در جناح مترقی حزب دموکرات در برابر رئیس کمیته مبارزات انتخاباتی کنگره دموکرات، که برای نامزدهای مجلس جمع آوری کمک مالی می کند.

مالونی کیست؟: شان پاتریک مالونی، نماینده دموکرات نیویورک کیست؟ او از حمایت بیل کلینتون و پلوسی برخوردار است

قوانین جدید انتخاباتی سختگیرانه فلوریدا

دو تن از وفاداران رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ که هر دو ادعای نادرست او مبنی بر پیروزی او در انتخابات 2020 را پذیرفته اند، روز سه شنبه در رقابتی که احتمالاً سناتور آمریکایی بعدی اوکلاهاما را تعیین می کند، روبرو می شوند.

منطقه 19 فعلی که برای انتخابات عادی در نوامبر تنظیم می شود تا اعداد سرشماری ایالات متحده را منعکس کند، شامل بخش هایی از شهرستان های بروم، داچس، مونتگومری و رنسلیر، و همه شهرستان های کلمبیا، دلاور، گرین، اوتسگو، شوهاری، سالیوان و اولستر است. .

چارلی کریست، نماینده دموکرات، نامزد دموکرات ها برای فرمانداری فلوریدا، در سخنرانی پیروزی سه شنبه شب خود، فرماندار فعلی ران دیسانتیس را به عنوان یک “افراطی” و “دیکتاتور بدخواه” مورد انتقاد قرار داد.

– الا لی

رای دهندگان نیویورک، جری نادلر، نماینده مجلس نمایندگان را به کارولین مالونی، در یک رقابت مقدماتی دراماتیک در نیویورک بین دموکرات‌های سرشناس، که پس از ترکیب دو حوزه کنگره توسط دادگاه ایالتی مجبور به رویارویی شدند، انتخاب کردند.

مخالف مالونی، سناتور ایالتی الساندرا بیاجی، به همین دلیل و دلایل دیگر، این استراتژی را غیرقابل لمس دانسته است.

نادلر پس از تقسیم مجدد در نبردی داغ بر مالونی پیروز شد

رای گیری در اوکلاهاما در ساعت 8 شب به وقت شرقی بسته شد و شمارش آرا در سه دور دوم انتخابات آغاز شد.

فراست، یک سازمان‌دهنده سابق راهپیمایی برای زندگی ما، 10 دموکرات دیگر را که برای جایگزینی وال دمینگ، نماینده ایالات متحده، کاندیدای مجلس سنای ایالات متحده نامزد شده بودند، شکست داد.

تصور می‌شود که دسانتیس در حال راه‌اندازی کمپین ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ است و خطرات رقابت فرمانداری فلوریدا در پاییز امسال را برای دموکرات‌هایی که امیدوارند آرزوهای او را زودتر از بین ببرند، افزایش می‌دهد.

اخبار سیاسی را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. برای دریافت OnPolitics اینجا مشترک شوید.

همه پرسی مقدماتی دموکرات نیویورک در مورد استراتژی منکران انتخابات

لومر، یک فعال ملی شناخته شده که به دنبال همسویی با رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ بود، در سال 2020 ناموفق بود برای یک صندلی در منطقه پالم بیچ که شامل تفرجگاه مار-آ-لاگو ترامپ است، برای مجلس نمایندگان شرکت کرد. او در این دوره از مشاور سابق ترامپ، راجر استون و نماینده مت گیتز، آر-فلا، تأییدیه دریافت کرد.

رقابت نخست‌وزیر روز سه‌شنبه تعیین خواهد کرد که آیا یک نامزد جمهوری‌خواه برای مجلس نمایندگان آمریکا که زمانی نوشته بود همجنس‌گرایان «مستحق مرگ» هستند و «ما کاملاً حق داریم» آنها را سنگسار کنیم، در کنگره حضور خواهد داشت یا خیر.

اما DeSantis و Rubio با هیچ مخالفی از حزب خود روبرو نخواهند شد. انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان در سه‌شنبه برای انتخابات فرمانداری یا سنا فلوریدا برگزار نمی‌شود، زیرا هیچ جمهوری‌خواهانه‌ای به دنبال به چالش کشیدن آتش‌بازان معروف محافظه‌کار که قبلاً این پست‌ها را دارند، نبود.

قوانین انتخابات فلوریدا: در پیش‌نمایش سال 2024، قوانین جدید فلوریدا برای دوره مقدماتی می‌تواند رأی‌دهی را دشوارتر کند

نامزد اوکلاهاما یک بار گفته بود که همجنس‌گرایان ارزش مرگ را دارند.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در یک رویداد رسانه ای در مورد چالش پایتون فلوریدا 2022، 16 ژوئن 2022، در میامی شرکت می کند.

چرا در انتخابات مجلس سنا و فرمانداری فلوریدا مقدماتی GOP وجود ندارد؟

رای گیری فلوریدا اولین انتخابات عصر است که در ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی بسته می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات انتخاباتی و تأثیرات آن، اینجا را بخوانید.