Rusty Bowers “فاشیسم” جمهوری‌خواه و تاکتیک‌های قدرتمند ترامپ را برای هدر دادن رای‌ها پاره می‌کند

“نکته خنده دار این است که من همیشه فکر می کردم که این افراد دیگر هستند. و این طرف من است. این فقط قلب من را می شکند: اینکه ما مردمی باشیم که قانون اساسی را تسلیم می کنیم تا در انتخابات پیروز شویم. این فقط ذهنم را به هم می زند.»

او در حالی که انگشت شست و اشاره خود را به هم نزدیک کرده بود به روزنامه گفت: «روکش تمدن اینقدر نازک است. هنوز وجود دارد – من هنوز به دار آویخته نشده ام. اما مولی مقدس، این فقط دیوانه است. آن مکان عقل خود را از دست داده است.»

باورز در مصاحبه ای که روز یکشنبه منتشر شد گفت: «این فکر که اگر شما کاری را که ما دوست داریم انجام ندهید، ما فقط از شر شما خلاص می شویم و راهپیمایی می کنیم و خودمان این کار را انجام می دهیم – این برای من فاشیسم است.

باورز در سال 2020 به ترامپ رای داد و برای او کمپین تبلیغاتی کرد. اما اکنون او اتخاذ تئوری‌های توطئه و تاکتیک‌های قلدری توسط حامیان ترامپ را به عنوان یک «بازی آماده‌سازی» برای آنچه که قرار است پیش بیاید، می‌بیند.

جولیانی به باورز اصرار داشت که “200000 مهاجر غیرقانونی” و بیش از 5000 “مرد مرده” در ایالت رای دادند. باورز گفت که او “چند بار” به جولیانی گفت که به مدرک نیاز دارد و جولیانی قول داده است که آن را ارائه دهد. اما باورز شهادت داد که او هرگز مدرکی دریافت نکرد، حتی یک نام هم از یک رأی تقلبی، او شهادت داد.

ما بسیار آگاه بودیم که جمعیتی از زنان 18 تا 40 ساله است [year old]او به گاردین گفت، تحصیل‌کرده، حرفه‌ای، با بچه‌های کوچک به دونالد ترامپ رای نمی‌دادند.

کل مصاحبه گاردین با باورز را اینجا بخوانید.

هیچ مدرکی مبنی بر قوت ارائه نشد… که به من بگوید: «شما شک دارید. سوگند خود را انکار کن. باورز در مورد ادعای کلاهبرداری این افراد گفت: من این کار را انجام نمی دهم.

باورز در اوایل ماه جاری در رقابت مقدماتی جمهوری‌خواهان برای کسب کرسی سنای ایالتی در تلافی هدفمند خود از همکاری با ترامپ و رودی جولیانی، وکیل رئیس‌جمهور سابق، در تلاش برای حذف آرای آریزونا به جو بایدن دموکرات در تلاش برای معکوس کردن نتیجه شکست خورد. از انتخابات 2020

باورز شهادت داد که این “اصل” ایمان مورمونی او است که قانون اساسی “الهام گرفته از الهی، یکی از اساسی ترین اعتقادات بنیادی من است.” “بنابراین انجام این کار به دلیل اینکه کسی از من خواسته است با وجود من بیگانه است.”

حزب جمهوری خواه اکنون حزبی است که «هیچ فکری ندارد. این همه احساسی است، همه انتقام است. همش عصبانیت او گفت همه چیز همین است.

او به گاردین گفت که باورز متزلزل است، اما از موضعی که گرفته پشیمان نیست.

وی در مصاحبه ای به گاردین گفت، رئیس برکنار شده مجلس نمایندگان آریزونا، راستی باورز، تلاش های دونالد ترامپ و حامیانش برای براندازی انتخابات ریاست جمهوری 2020 را “فاشیسم” توصیف کرد – و از اینکه حزب جمهوری خواه اوست که به قانون اساسی ایالات متحده اعلان جنگ داده است، متحیر است.

او یک کمپین پرفشار ترامپ و جولیانی را بازگو کرد که در یک تماس تلفنی تنش‌آمیز او را تحت فشار قرار دادند تا آرای انتخاباتی ایالت را برای جو بایدن به بیرون بیندازد.

جولیانی بعداً اعتراف کرد، باورز شهادت داد: “ما تئوری های زیادی داریم اما شواهدی نداریم.”

دیوید فارنزورث، رقیب باورز، که مورد تایید ترامپ قرار گرفت، نه تنها به طور بی اساس اصرار داشت که در انتخاباتی که ترامپ شکست خورد تقلب شده است، بلکه توسط “خود شیطان” ربوده شده است.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

او به گاردین گفت که در آن زمان با خودش فکر می‌کرد: «صبر کن، صبر کن، صبر کن… تو از من می‌خواهی رای مردم آریزونا را سرنگون کنم؟»

باورز، جمهوری‌خواه مادام‌العمر که 17 سال در مجلس آریزونا خدمت کرد، یکی از قانع‌کننده‌ترین شاهدان در اوایل تابستان امسال در جلسه استماع کمیته منتخب مجلس برای بررسی شورش 6 ژانویه 2021 در ساختمان کنگره آمریکا بود.

او به گاردین گفت که نه تنها نسل چهارم آریزونا هیچ مدرکی دال بر تقلب در بررسی رای دادن در این ایالت پیدا نکرد، بلکه گفت تعجب نکرد که ترامپ در انتخابات شکست خورد – هرچند تنها با 10000 رای در آریزونا – او به گاردین گفت.

باورز هشدار داد: «قانون اساسی با نخ آویزان است.