کیم و کورتنی کارداشیان از جمله افراد مشهوری هستند که متهم به پشت سر گذاشتن بودجه ماهانه آب خود در کالیفرنیا در سومین سال خشکسالی هستند.

همچنین این اولین باری نیست که افراد مشهور دستگیر می‌شوند و به دلیل استفاده از آب در دوره‌های خشکسالی مورد انتقاد قرار می‌گیرند.

“موکل من مسئولانه و فعالانه به وضعیت رسیدگی کرده است. آنها اجازه داده اند علف ها بمیرند و سایر مناطق با سیستم آبیاری قطره ای آبیاری می شوند. آنها همچنین در مورد درختان بالغ به شهر اطلاع داده اند و منتظر بازرسی و دستورالعمل های بیشتر از سوی شهر هستند. در مورد چگونگی ادامه،” وکیل به LA Times نوشت. “من مطمئن هستم که همه املاک بزرگتر در این منطقه مسائل مشابهی دارند. بنابراین اطمینان دارم که موکل من به طور غیرمنصفانه در داستان مورد توجه قرار نخواهد گرفت زیرا او یک فرد مشهور است.”

جریمه ها نه تنها شامل اضافه بها بر قبض آب می شود، بلکه دارایی ها نیز مشمول نصب دستگاه محدود کننده جریان با جریمه سوم می شوند.

وکیل استالونه بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

لس آنجلس تایمز گزارش داد که از آن زمان تاکنون بیش از 2000 نفر از بودجه آب منطقه 150 درصد فراتر رفته اند.

  • منطقه آب شهری لاس ویرجنز در جنوب کالیفرنیا سال گذشته وضعیت اضطراری خشکسالی اعلام کرد.

  • جنیفر لوپز و باربارا استرایسند از جمله چندین چهره سرشناس بودند که در سال 2015 در جریان کاهش آب با عادت آبیاری آنها مواجه شدند.

    یک ملک 2.26 هکتاری در Hidden Hills که متعلق به استالونه و همسرش جنیفر فلاوین بود، 544 درصد یا 230000 گالن از بودجه خود گذشت. لس آنجلس تایمز گزارش داد که این افزایش نسبت به ماه می با حدود 195000 گالن بود.

    مارتی سینگر، وکیل استالونه به لس آنجلس تایمز گفت که این اعداد “وضعیت مصرف آب در ملک موکل من را نادرست توصیف می کند و نادرست نشان می دهد.” سینگر به “500 درخت بالغ” این ملک اشاره کرد که اگر به درستی آبیاری نشود، می‌میرند.

    او گفت: «چمن‌ها خیلی تشنه هستند و به آب زیادی نیاز دارند که دیگر کار نمی‌کند. “بنابراین ما باید دوباره تصور کنیم که چه چیزی از نظر زیبایی در فضاهای زندگی در فضای باز ما خوشایند است. واقعاً دیگر هیچ گزینه ای برای ما وجود ندارد.”

    دو ملک Hidden Hills مرتبط با کیم کارداشیان حدود 230000 گالن از بودجه خود فراتر رفتند، در حالی که یک ملک 1.86 هکتاری در نزدیکی Calabasas متعلق به کورتنی کارداشیان حدود 101000 گالن از بودجه خود فراتر رفت.

    به گفته وب سایت دولت ایالتی، در حال حاضر، اکثر ایالت کالیفرنیا حداقل شرایط «خشکسالی شدید» را تجربه می کنند، که نشان می دهد فصل آتش سوزی طولانی تر خواهد بود، درختان «استرس» هستند و بیماری های حیات وحش افزایش می یابد.

    مک‌نات در این مصاحبه گفت که بهترین راه برای صاحبان املاک برای کاهش مصرف آب این است که چمن‌های خود را به طور کامل بیرون بیاورند و از روش‌های جایگزین برای محوطه‌سازی فضای باز مانند چیدن چمن، مالچ، یا گرانیت پودر شده استفاده کنند.

    به گفته مک‌نات، حدود 7.3 درصد از مشتریان منطقه در فهرستی برای دریافت دستگاه محدودکننده قرار دارند. اما به دلیل کمبود منابع، ولسوالی 20 دستگاه در هفته نصب می‌کند و با «فحش‌آمیزترین مصرف‌کنندگان آب» شروع به کار می‌کند.

    گلدن استیت سومین سال خشکسالی خود را تجربه می کند

    این زوج به لس‌آنجلس تایمز گفتند: «ما هر کاری که می‌توانیم برای اصلاح وضعیت انجام داده‌ایم و به تلاش‌های گسترده برای حل این مشکل ادامه خواهیم داد.» ما تمام قسمت‌های سیستم استخر خود را که با جریان و نشت آب مرتبط هستند، علاوه بر تبدیل به چمن مصنوعی و گیاهان مقاوم به خشکی تعویض کرده‌ایم تا مصرف آب خود را کاهش دهیم. ما به همکاری با شهر و توزیع آب ادامه خواهیم داد. شرکت مطمئن شود که این مشکلی در حال حرکت نیست.”

    مک‌نات گفت: «کاری که این محدودکننده انجام می‌دهد این است که عملکرد سیستم آبیاری شما را کاملا تحت تابش قرار می‌دهد.

    مایک مک‌نات، سخنگوی منطقه آب به اینسایدر گفت: از اول دسامبر 2021، ساکنان این اخطار را زمانی دریافت می‌کنند که بیش از 150 درصد از بودجه آب خود را بیش از چهار بار مصرف می‌کنند.

    کیم و کورتنی کارداشیان در نمایشگاه amfAR Gala در نیویورک برای تحقیقات ایدز در Cipriani Wall Street در 6 فوریه 2019.ایوان آگوستینی / Invision / AP

    • سخنگوی کارداشیان ها بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

      منطقه آبی شهرداری لاس ویرجنز که به شهرهای ثروتمند دره سان فرناندو، از جمله آگورا هیلز، کالاباساس، هیدن تپه، دهکده وست لیک، و نواحی ثبت نشده در شهرستان لس آنجلس خدمات رسانی می کند، به بیش از 2000 مشتری، لس آنجلس تایمز، “اعلامیه های بیش از حد” ارسال کرد. بر اساس سوابق به دست آمده از تامین کننده آب گزارش شده است.

      یک ملک 26 هکتاری کالاباساس که در فهرست هارت فهرست شده بود، 519 درصد یا 117000 گالن از بودجه خود در ماه ژوئن فراتر رفت.

      ملکی در Hidden Hills که در فهرست وید و همسرش، بازیگر گابریل یونیون قرار دارد، مصرف آب را ثبت کرد که در ماه مه از هر مشتری پیشی گرفت و به 489000 گالن رسید. در ماه ژوئن، این ملک 90000 گالن استفاده کرد که 1400٪ بیشتر از بودجه آب بود.

      اما برخی از سلبریتی های متهم به نقض محدودیت های آبی بیش از 500 درصد از بودجه خود فراتر رفته اند.

      این زوج در بیانیه‌ای به لس آنجلس تایمز گفتند که استفاده از آن به دلیل مشکلی در استخرشان ایجاد شده است و آنها فعالانه برای رسیدگی به این وضعیت تلاش می‌کنند.

      بودجه آب در منطقه آب شهری لاس ویرجنز برای هر خانوار تنظیم شده است. تارنمای این منطقه می‌گوید: عوامل در نظر گرفته شده عبارتند از: استفاده در فضای داخلی و خارجی و “تنظیمات ویژه” مانند “نیازهای پزشکی” یا “مراقبت از اسب”.

      کیم و کورتنی کارداشیان در کنار هم در مقابل پس زمینه خاکستری ایستاده اند.

      با این حال، برخی از افراد مشهور در این منطقه بیش از 500 درصد از بودجه خود فراتر رفته اند.

    کایلی جنر همچنین به دلیل مصرف بیش از حد آب در سال 2015 مجبور شد 100 دلار جریمه به منطقه آبی شهرداری لاس ویرجنز بپردازد.

    به گزارش لس آنجلس، کوین هارت، کمدین، دو خواهر کارداشیان، سیلوستر استالونه بازیگر و دواین وید بازیکن NBA از جمله بزرگ‌ترین ناقضان محدودیت‌های آبی محلی خود در جنوب کالیفرنیا بودند، زیرا این ایالت سومین سال خود را در خشکسالی تجربه می‌کند. بار.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع