فیشر، بانکدار متس که تبدیل به پارچ شد، یک روز پس از اولین بازی شیرین، دست به کار شد

اما با رفتن به این مسابقات مقابل یانکی ها، فیشر به احتمال زیاد نمی توانست پس از بازی طولانی مدت خود به میدان برود. و با توجه به اینکه متس به سلاح های تازه نیاز داشت، او را رها کردند.

فیشر یک ضربه را رها کرد، دو ضربه را راه افتاد و یکی را زد. سفر او با تأخیر 46 دقیقه ای باران انجام شد و کار او ارزشمندتر شد.

در پی عدم قطعیت COVID-19، فیشر بیسبال را ترک کرد و در سال 2020 در زادگاهش به مربی سابق دنیای بانکی پیوست. او تابستان گذشته دوباره با مارینرز قرارداد امضا کرد و به Triple-A رسید.

روز یکشنبه، این جوان چپ 26 ساله که زمانی امید خود را برای حرفه بیسبال برای شغلی در دنیای مالی از دست داده بود، در اولین بازی خود خیره شد.

او پس از آن سفر گفت: “این رویای من است.”

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

فیشر سه اینینگ بدون گل را با یک ضربه تسکین داد تا متس در یک بازی که در نهایت 10-9 بر فیلیز پیروز شد، فرصت داد.

این حرکت در حالی انجام شد که بسیاری هنوز از نامحتمل بودن مسیر فیشر لذت می بردند.

___

یک روز پس از اولین بازی درخشان در لیگ برتر که دنیای ورزش را درخشان کرد، فیشر توسط نیویورک متس قطع شد.

نیویورک (AP) – نیت فیشر، یک بانکدار که تسکین دهنده شد، روز دوشنبه به سختی متوجه شد که بیسبال واقعاً یک بازی اعداد است.

از تعیین اینکه آیا باید وام های تجاری را در اولین بانک ملی اوماها در نبراسکا در ژوئن 2021 تایید کرد تا برگزاری مسابقه ای در پارک سیتیزنز بانک در فیلادلفیا در سال 2022.

هنگامی که او معرفی شد و برای شروع اینینگ پنجم به تپه راه یافت، تنها کسانی نبودند که در مورد این تازه وارد تعجب می کردند.

اکنون کاملاً خارج از فهرست 40 نفره، فیشر می تواند در یک دوره هفت روزه معاوضه یا معافیت شود. در صورت عدم ادعا، می‌توان او را مستقیماً به خردسالان متس بازگرداند.

فیشر از دانشگاه نبراسکا بیرون نیامد، سپس در سال 2019 12 بازی را در Single-A برای سازمان Seattle Mariners برگزار کرد.

رهبران NL East این حرکت را انجام دادند تا وارد مسابقه دو بازی Subway Series مقابل نیویورک یانکیز شوند. در واقع، فیشر در واقع دو ساعت قبل از شروع بازی در باشگاه متس در استادیوم یانکی بود، سپس برای تعیین تکلیف تعیین شد.

مارک کانها که در پیروزی دو ران خانگی زد، گفت: «من حتی نمی‌دانستم این پسر چه کسی بود، وقتی امروز وارد بازی شد.

امسال در سیستم متس، فیشر قبل از فراخوانی قبل از بازی یکشنبه، 0-1 با 3.77 ERA در 12 بازی در Double-A Binghamton و 1-2 با ERA 3.12 در 12 بازی در Triple-A Syracuse بود.

و ساعاتی بعد او روی تپه بود.

فیشر پس از بازی گفت: “در حال حاضر بسیار سورئال است.” “من بسیار سپاسگزارم و بسیار خوشحالم برای این فرصت. حتی هنوز غرق نشده است.»