چرا هشت نفر از بستگان اوهایو در همان شب کشته شدند؟

مربوط: پلیس اوهایو به تعقیب و گریز برای کشته شدن هشت نفر به شیوه اعدام ادامه می دهد.

<span>عکس: لیزا ماری میلر/AP</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/nJj0H8YX9XwkJmemabFY9A–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/JUYq7_q7.0LYwymawePpYg–~B/aD02MDA7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/3e36dc478f0f876edcab577b3d21af51″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/nJj0H8YX9XwkJmemabFY9A–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/JUYq7_q7.0LYwymawePpYg–~B/aD02MDA7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/3e36dc478f0f876edcab577b3d21af51″/></div>
</div>
</div>
<p

<p>سپس در 22 آوریل 2021، دقیقاً پنج سال پس از قتل، جیک واگنر در یک دادگاه در شهرستان پایک، گوشه تپه‌ای از آپالاشیا که در آن همه همه را می‌شناسند و خانواده‌ها محکم به هم چسبیده‌اند، ایستاد و به قاضی گفت: «من مقصر هستم، افتخار شما. “</p>
<p><figcaption class=ادوارد «جیک» واگنر پس از عذرخواهی از خانواده رودن در جلسه دادرسی خود در دادگاه شهرستان پایک در آوریل 2021، اشک‌هایش را پاک کرد. عکس: رابرت مک گرو/AP

آن زمان بود که ظاهراً واگنرها تصمیم گرفتند هانا و بستگانش را حذف کنند تا حضانت کودک به آنها برسد. آنها ظاهراً مهمات، قطعات صدا خفه کن، «گیرنده برنجی» برای جلوگیری از جا گذاشتن گلوله و یک کامیون و کفش مخصوص استفاده در شب قتل خریدند.

جورج واگنر چهارم، مرکز، پس از محاکمه در دادگاه شهرستان پایک، در ویورلی، اوهایو، در نوامبر 2018 از دادگاه به بیرون اسکورت می شود.

در حالی که شوک و پارانویا در شهرستان پایک موج می زد، بازرسان بسیاری از سازمان های مجری قانون به املاک رودنز رفتند تا سعی کنند صحنه های جنایت وحشتناک را تخریب کنند. وقتی پلیس اعلام کرد که شواهدی از جنگ خروس‌ها و کشت تجاری ماری‌جوانا پیدا کرده است، این گمانه‌زنی‌ها باعث شد که رودنز از یک کارتل مواد مخدر مکزیکی عبور کرده است.

وقتی اعضای خانواده رودن برای گوش دادن به سخنان ادوارد «جیک» واگنر در طول جلسه دادرسی او جمع شدند، احساسات در دادگاه شهرستان پایک بالا گرفت.

در طول پنج سال بعد، واگنرها همچنان این ایده را رد می‌کردند که می‌دانستند چرا یک شخص – یا افرادی – در یک شب بهاری به محوطه رودنز حمله کرده و در هنگام خواب آنها را با اسلحه‌های خاموش کشته‌اند.

صحنه یا صحنه های جنایت به قدری پیچیده بود که بازرسان تریلرهای رودنز را به طور کامل دور زدند تا مدارک آنها را حفظ کنند. حتی با کمک بسیاری از سازمان‌های مجری قانون، تحقیقات از نظر دامنه دلهره‌آور بود.

وقتی اعضای خانواده رودن برای گوش دادن به سخنان ادوارد «جیک» واگنر در طول جلسه دادرسی او جمع شدند، احساسات در دادگاه شهرستان پایک بالا گرفت. عکس: رابرت مک گرو/AP

هنگامی که هشت نفر از اعضای خانواده رودن در روستایی اوهایو در سال 2016 به قتل رسیدند، ادوارد “جیک” واگنر و سایر اعضای خانواده واگنر در مجاورت هر گونه دخالتی را انکار کردند.

این تحقیقات حتی باعث نارضایتی همسران خانواده شد. مادربزرگ جیک واگنر، ریتا نیوکمب، به اتهام مانع تراشی به جرم اعتراف کرده است. اتهامات علیه مادربزرگ دیگر او، فردریکا واگنر، لغو شده است. او با تلفن به مزرعه اسب او تماس گرفت و از او پرسید که آیا مایل است نظری بدهد، او گفت: “نه، نه” و تلفن را قطع کرد.

وقتی هانا رودن حاضر نشد حضانت نوزادی را که با جیک واگنر به دنیا آورده بود واگذار کند، واگنرها خشمگین شدند. جیک واگنر ظاهرا او را تهدید به کشتن کرده بود، اما او مصمم بود که فرزندش را رها نکند. او در پیامی در فیس بوک نوشت که «هرگز اوراق را امضا نمی کند. اول باید من را بکشند.»

ادوارد «جیک» واگنر پس از عذرخواهی از خانواده رودن در جلسه دادرسی خود در دادگاه شهرستان پایک در آوریل 2021، اشک‌هایش را پاک کرد.

به عنوان بخشی از معامله ای که جیک واگنر با دادستان ها انجام داد، اعضای خانواده او نیز از مجازات اعدام اجتناب خواهند کرد. با توجه به سنگینی شواهد، بعید به نظر می رسد که هیچ یک از متهمان اصلی دیگر بیرون زندان را ببینند.

دی واین سال گذشته گفت که قاتلان با خونسردی، سرد و سرد عمل کردند. “این محاسبه شده، برنامه ریزی شده بود. فکر کردن به آن فقط آدم را سرد می کند.»

پلیس و دادستان در نهایت انگیزه ادعایی کمتر عجیب و غریب، اما به همان اندازه نگران کننده را شناسایی کردند. آن‌ها جیک واگنر را مردی ترسناک توصیف می‌کنند که با دختری زیر سن پدر فرزندی شد و زمانی که او سعی داشت از کنترل او فرار کند او را تعقیب می‌کرد، و خانواده‌اش را به‌عنوان یک طایفه فرقه‌ای توصیف می‌کنند که به یک دختر کوچک با خشونت شدید واکنش نشان می‌دادند.

به عنوان بخشی از یک معامله برای اجتناب از مجازات اعدام، او به 23 اتهام در ارتباط با قتل های رودنز اعتراف کرد. یکی از قربانیان، هانا رودن 19 ساله، مادر فرزندش بود.

اوهایوایی‌ها گرفتار حماسه‌ای شده‌اند که فرماندار ایالت، مایک دواین، که در زمان قتل، دادستان کل اوهایو بود، آن را «بزرگ‌ترین تحقیقات» در تاریخ اداره تحقیقات جنایی ایالت نامید.

عکس: لیزا ماری میلر/AP

دادستان ها می گویند پس از پایان رابطه زن، او شروع به تهدید کرد. هنگامی که او با مرد دیگری صاحب فرزند دوم شد، واگنر او را تحت فشار قرار داد تا او را به دروغ به عنوان پدر در شناسنامه ثبت کند. او و برادرش جورج همچنین دو زن دیگر را تحت تعقیب قرار می‌دادند – همسران سابق مربوطه، که انتظار می‌رود هر دو شهادت دهند که واگنرها باعث ترس آنها برای زندگی‌شان شده‌اند.

جورج واگنر چهارم، مرکز، پس از محاکمه در دادگاه شهرستان پایک، در ویورلی، اوهایو، در نوامبر 2018 از دادگاه به بیرون اسکورت می شود. عکس: رابرت مک گرو/AP

در همان روز، کنت رودن، برادر کریس پدر، که حدود 15 دقیقه دورتر زندگی می کرد، نیز به قتل رسید.

به گزارش واشنگتن پست، واگنرها خانواده ای منزوی و صمیمی هستند که با هم در خانه درس می خواندند و پول خود را تقسیم می کردند. دادستان ها می گویند که آنها این قتل عام را به مدت چهار ماه برنامه ریزی کرده و برای انجام آن رای گیری کردند.

آلن، وکیل مدافع سینسیناتی، پیش‌بینی می‌کند که «در مورد هر یک از آنها مجرم شناخته شوند».



منبع

پیت بول های کریس رودن نیز زنده بودند و آسیبی ندیدند، واقعیتی که برای بسیاری از افراد جامعه بسیار قابل توجه بود. پدر دانا رودن، لئونارد مانلی، به خبرنگاران گفت: “هر کسی که این کار را انجام داد، خانواده اش را می دانست زیرا دو سگ آنجا بودند که شما را می خوردند، اما من دیگر چیزی نمی گویم.”

این قتل‌ها در صبح روز 22 آوریل 2016 کشف شد، زمانی که بابی جو مانلی در کنار خانه‌های تریلر رودنز توقف کرد تا برادرشوهرش، کریس رودن پدر را که وارد تریلر خود می‌شد، ببیند، اجساد خونین او را پیدا کرد. کریس و پسر عمویش، گری. همسر سابق کریس، دانا، و فرزندانشان – هانا، کریس جونیور و کلارنس، معروف به “فرانکی” – و نامزد فرانکی، هانا گیلی، در همان نزدیکی مرده بودند.

وکیل جرج واگنر چهارم در جلسه ای گفت: بخش بزرگی از استدلال ایالتی که ما پیش بینی می کنیم این است: “او یک واگنر است و واگنرها اینگونه عمل می کنند.” «هیئت منصفه باید فرض اساسی سیستم عدالت کیفری ما را به شرح زیر درک کند: قانون ما افراد را به خاطر کاری که انجام می دهند مجازات می کند، نه [for] انها چه کسانی هستند.”

واگنرها در سال 2018 دستگیر شدند، پس از اینکه پلیس ادعا کرد قطعات خفه کن دست ساز و سایر شواهد مجرمانه را در اموال سابق خانواده کشف کرده است.

مایک آلن، وکیل مدافع سینسیناتی که این پرونده را دنبال می‌کند، به گاردین گفت: «من یک قاضی، یک دادستان و یک وکیل دفاع جنایی بوده‌ام، و این بدون شک پیچیده‌ترین پرونده جنایی من است. در نزدیک به 40 سال کار حرفه ای من دیده می شود.

قاتل یا قاتلان از پسر سه ساله فرانکی امان داده بودند. بچه فرانکی و هانا گیلی که غرق در خون پیدا شد و سعی داشت از مادرش پرستاری کند. و نوزاد هانا رودن. (دختر دو ساله هانا و جیک، موضوع اختلاف حضانت، در جای دیگری اقامت داشت.)

انتخاب هیئت منصفه برای محاکمه جورج واگنر چهارم این هفته در شهرستان پایک آغاز شد. وکلای او استدلال کرده‌اند که با توجه به توجه رسانه‌ها به این پرونده، هیئت کوچک هیئت منصفه و این واقعیت که بسیاری از ساکنان با قربانیان یا عاملان ادعایی ارتباط شخصی دارند، دستیابی به یک محاکمه عادلانه در آنجا دشوار خواهد بود. یک قاضی درخواست اولیه برای جابجایی محل محاکمه را رد کرد و منتظر نتیجه انتخاب هیئت منصفه بود.

طبق یک کیفرخواست، آنها رودنز را زیر نظر گرفتند تا عادات و مکان‌های خواب آنها را مطالعه کنند، سپس آنها را در پوشش تاریکی کشتند و سعی کردند قتل‌ها را مرتبط با مواد مخدر جلوه دهند.

آنجلا کانپا، دادستان ویژه، در جلسه ای در ماه مه گفت: «این یک امر بسیار خانوادگی است. “همه برای یکی و یکی برای همه.”

جیک واگنر ظاهراً در 13 سالگی با هانا رودن رابطه برقرار کرد و در 15 سالگی و او 20 ساله او را باردار کرد. او علاوه بر قتل، به رفتار جنسی غیرقانونی با یک خردسال متهم شده است.

او همچنین پذیرفت که علیه خانواده اش شهادت دهد. مادر او، آنجلا واگنر، به توطئه، دستکاری مدارک و اتهامات دیگر اعتراف کرده است، اما پدرش جورج “بیلی” واگنر سوم و برادرش جورج واگنر چهارم، که متهم به شرکت در قتل هستند، همچنان بی گناه هستند. به دلیل دستور گاف، هیچ کس در این پرونده نمی تواند با مطبوعات صحبت کند.

در جلسات دادرسی، دادستان ها خانواده واگنر را به عنوان یک “مشارکت جنایی” توصیف کردند. وکلای واگنرها سعی کرده اند با این روایت مبارزه کنند.