شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز خانواده ای را از سوار شدن به هواپیما پس از اینکه گفتند دخترشان نیازهای خاصی دارد، منع کرد

پدر گفت که دخترش قبل از اینکه او و همسرش او را به فرزندخواندگی بپذیرند، دچار دو شکستگی جمجمه، دو ضربه مغزی، شکستگی دنده و سوختگی شده است. او گفت: «آخرین حقوق دخترم چندین بار برای او خوانده شده است زیرا تشنج او می تواند کشنده باشد.

اینسایدر برای اظهار نظر با خطوط هوایی آمریکا تماس گرفت.

هواپیماهای امریکن ایرلاینزرابرت الکساندر/گتی ایماژ

  • پس از تبادل نظر شدید با کارکنان، پدر گفت که او بر سر مدیری که “مدام درباره همه صحبت می کرد” فریاد زد و سپس از خانواده خواسته شد فرودگاه را ترک کنند.

    خانواده همچنین توضیح دادند که نمی‌خواهند در عقب هواپیما بنشینند، زیرا به گفته آنها صدای بلندتر و ضربه‌گیرتر است و می‌تواند باعث تشنج در دخترشان شود. آنها برای صندلی های جلوی هواپیما پول پرداخت کرده بودند.

    آنها پس از از دست دادن پرواز به دلیل تاخیر، در یک پرواز اتصال جدید با هم ننشستند.

  • تعدادی از هواپیماهای خطوط هوایی امریکن در فرودگاهی پهلو گرفتند.

    آنها به کارکنان گفتند که باید در کنار دختر 13 ساله خود باشند زیرا ممکن است دچار تشنج شود.

بلیط‌های پرواز و همچنین تبادل ایمیل با شرکت هواپیمایی تأیید شده توسط خودی. پدر به دلیل نگرانی های حفظ حریم خصوصی نمی خواست از نامش استفاده شود اما Insider هویت او را تأیید کرده است.

سپس یک مامور دروازه با کاپیتان صحبت کرد و به خانواده گفت که اجازه سوار شدن به آنها را نخواهند داشت.

او به اینسایدر گفت: «آنها با ما طوری رفتار کردند که ما تروریست هستیم و باور نمی کردند که دخترم نیازهای خاصی دارد.

این خانواده در 6 ژوئن از اورلاندو، فلوریدا به ریچموند، ویرجینیا از طریق شارلوت پرواز می کردند که به دلیل تاخیر دو ساعته در اولین بازی خود، ارتباط خود را از دست دادند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

خانواده مجبور شدند حدود 1000 دلار هزینه اضافی برای رفتن به ریچموند از جمله پروازهای جدید در دلتا، سواری اوبر و اتاق هتل خرج کنند. آنها توسط آمریکایی ها جبران یا بازپرداخت نشده اند.

خانواده ای پس از اینکه به کارکنان گفتند دخترشان نیازهای ویژه ای دارد، اجازه سوار شدن به هواپیمای امریکن ایرلاین را نداشتند.

پس از اختصاص صندلی های جدید که با هم گروه بندی نشده بودند، به کارکنان گفتند که باید در کنار دختر 13 ساله خود باشند زیرا او نیازهای ویژه ای دارد و ممکن است دچار تشنج شود.

خانواده ای پس از بیان اینکه دخترشان نیازهای ویژه ای دارد، اجازه سوار شدن به هواپیمای آمریکایی را نداشتند.