“من دوست داشتم کادوها را بپیچم”

فیشل سپس فاش کرد که چگونه پس از پایان برنامه ABC به شغل غیرمنتظره خود دست یافته است.

به گفته فیشل، او در Bloomingdale در حال خرید یک سری لیوان شراب برای هدیه عروسی یکی از بازیگران سابق “Boy Meets World” در روز بعد بود. او می‌خواست آن را بسته بندی شده باشد، اما وقتی برای تحویل گرفتن آنها به بخش رفت، زن به او گفت که هدیه‌اش تا روز بعد آماده نمی‌شود. اگرچه ساعت‌ها قبل از بسته شدن فروشگاه گذشته بود، فیشل گفت که زن به او گفت که ثبت را زودتر بسته است زیرا فروشگاه کند بوده است و زن از باز کردن مجدد فروشگاه خودداری کرد.

فیشل در پادکست بازخوانی “Pod Meets World” گفت: “من واقعاً در بسته بندی هدایا خوب بودم.”

  • و در حالی که فیشل در مواردی توسط مشتریان شناخته می شد، او در مورد تایید اینکه او چه کسی است دلسرد شد. در عوض، وقتی مشتریان از او می‌پرسیدند که آیا مردم به او می‌گویند که شبیه دختر فیلم «پسر با جهان می‌شود» است یا خیر، او به سادگی می‌گفت «بله».

    دانیل فیشل در سال 2009.امی گریوز/WireImage

    • فیشل از «خانه و خانواده» کانال هالمارک در یونیورسال استودیو هالیوود در 28 ژانویه 2020 بازدید می کند.پل آرچولتا/گتی ایماژ

      فیشل به یاد می آورد: “من زنی را از روی پیشخوان به سمت من پرتاب کردم. این باورنکردنی بود.”

      فیشل گفت که در حالی که به تازگی برنامه ریزی کرده بود برای فصل تعطیلات در فروشگاه بزرگ کار کند، در نهایت تصمیم گرفت اقامت خود را تمدید کند و در نهایت متوجه شد که علاوه بر بسته بندی هدایا، در خدمات رسانی به مشتریان “واقعا خوب” است.

      اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    او در اپیزود روز دوشنبه پادکست بازخوانی خود “Pod Meets World” گفت: “من دوست داشتم هدایا را بپیچم.”

    دانیل فیشل با پلیور مشکی و تاپ آبی.

    دانیل فیشل فاش کرد که چگونه پس از پایان «پسر با جهان آشنا می‌شود» در بلومینگ‌دیل مشغول به کار شد.

  • در طی مکالمه‌ای که حدود ساعت 34:00 اپیزود شروع شد، فیشل، همراهانش رایدر استرانگ و ویل فریدل و مهمان مارتی یورک (که در تعدادی از قسمت‌های «پسر با جهان ملاقات می‌کند» حضور داشت) شروع به صحبت در مورد بازیگرانی کردند که به پایین نگاه می‌کنند. زمانی که آنها مشاغلی خارج از هالیوود می گیرند.

    دانیل فیشل با لباس قرمز می خندد.

    ستاره “دختری با جهان ملاقات می کند” گفت که مدیر سپس کارت خود را به او داد. پس از فکر کردن در مورد آن، او تصمیم گرفت که می خواهد یک درخواست را پر کند. او این کار را پیدا کرد و حتی در کنار دختری که از بسته بندی هدیه خود امتناع کرده بود، کار کرد که در نهایت “بسیار خوب” بود.

    رایدر استرانگ، دانیل فیشل و ویل فریدل.

    سرانجام، یک مدیر برگشت و دید که فیشل چه کار می کند. بعد از اینکه کارمندش را به خاطر امتناع از بسته بندی هدیه فیشل تنبیه کرد، از مهارت های فیشل در بسته بندی کادو تعریف کرد.

    این بازیگر و کارگردان گفت که او به کارمندش گفت: “من مشکلی برای پیچیدن آن ندارم. می توانید فقط مواد را به من بدهید و من آن را همین جا بپیچم؟” فیشل سپس «در بخش خدمات مشتریان بلومینگدیل روی زمین نشست» تا هدیه را خودش بپیچد.

    دانیل فیشل، ستاره «پسر با جهان ملاقات می‌کند»، سال‌ها پس از پایان کمدی TGIF، فاش کرد که کار شگفت‌انگیزی داشته است – او در حوالی سال 2009 در حالی که به کالج می‌رفت، یک بسته‌بندی هدیه در فروشگاه بلومینگدیل در نیوپورت بیچ، کالیفرنیا بود.

    او گفت: “او به من نگاه می کند و می گوید، “این واقعاً خوب است”، و افزود که او پاسخ داد: “ممنون، من دوست دارم هدایا را بپیچم.”

    رایدر استرانگ، دانیل فیشل و ویل فریدل.جان کوپالوف / گتی ایماژ

    قسمت‌های جدید «پاد با جهان» هر هفته منتشر می‌شود.

    او گفت که به مشتریانی که او را می‌شناسند فاش نمی‌کند که او واقعاً Topanga Lawrence است.