ویدیو لحظه معجزه آسایی را نشان می دهد که مردی کودک نوپا را در حال سقوط از طبقه ششم ساختمانی در چین می گیرد

بیشتر از NextShark: «خوش تیپ ترین مرد چین» از منتقدان آنلاین که می گویند او چیزی بیش از یک چهره جذاب نیست شکایت می کند

تصویر ویژه از طریق @mrj517





منبع

بعد از دریافت درمان در بیمارستان دوم مردم تونگ شیانگ در روز جمعه، کودک نوپا مرخص شد.

کاربران Weibo از این مرد به عنوان یک “قهرمان” استقبال کردند، از جمله ژائو، که سامری خوب را به عنوان “قهرمانان در میان ما” در پست توییتر خود توصیف کرد.

این ویدیو بیش از 158000 بازدید و 9000 لایک به دست آورده است.

در فیلم دوربین مداربسته که روز جمعه توسط سخنگوی وزارت خارجه چین ژائو لیجیانگ در توییتر آپلود شد، این مرد در 19 ژوئیه در حال صحبت با تلفن در حالی که با عجله به سمت جلوی ساختمان می رود و برای مدت کوتاهی لیز می خورد دیده می شود. سپس به بالا نگاه می کند و کودک نوپایی که به سرعت در حال سقوط است را در آغوش خود می گیرد.

مردی در استان ژجیانگ چین پس از اینکه در فیلمی در حال شکار کودک نوپایی که از پنجره آپارتمان طبقه ششم به بیرون افتاد، دیده شد، در فضای مجازی منتشر شد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: بیش از 100 بچه گربه، توله سگ از “جعبه های کور” در آخرین جنون “جعبه رمز و راز” چین نجات یافتند.

یکی از کاربران نوشت: «ادای احترام به قهرمانان معمولی».

کاربر دیگری پیشنهاد کرد: «برای والدین دارای فرزند، یک پنجره محافظ یا شیر ایمنی پنجره را به خانه خود اضافه کنید.

این ویدئو به تصاویر دوربین های مداربسته ساختمان کاهش می یابد و دختر 3 ساله را نشان می دهد که از پنجره بیرون می لغزد و به سرعت به سمت پایین می افتد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: کاربر TikTok توضیح می دهد که چرا برخی از رستوران های چینی در روزهای سه شنبه تعطیل هستند

این مرد به رسانه های چینی گفت که صدای انفجاری را از بالای ساختمان آپارتمان شنیده و برای دیدن کودک نوپا به بالا نگاه کرد. در حال غلتیدن از پنجره او خود را خوش شانس توصیف کرد که دختر را به موقع گرفتار کرد و توضیح داد که این کاملاً غریزی بود.