چگونه یک «کار ضربتی QAnon» مورد حمایت ترامپ با «تبانی» دموکرات ها برنده شد

مربوط: تبانی: روسیه چگونه به پیروزی ترامپ در کاخ سفید کمک کرد توسط لوک هاردینگ – بررسی

فرماندار فعلی جمهوری خواه گفت، دن کاکس، یک جمهوری خواه افراطی طرفدار ترامپ، هفته گذشته به لطف «تبانی ترامپ و دموکرات های ملی»، نامزدی حزبش برای فرمانداری مریلند را به دست آورد.

هوگان گفت: “بله، خوب، برخی از آنها. منظورم این است که ما فقط کمی بیش از 20 درصد از مردم مریلند جمهوری خواه هستند و تنها 20 درصد از آنها در پای صندوق های رای حاضر شدند. بنابراین حدود 2 درصد از مردم ایالت ما به آن مرد رای دادند. و در انتخابات عمومی، من فکر می کنم که وضعیت متفاوت خواهد بود.»

در سی ان ان، تپر از لیز چنی، یکی دیگر از جمهوری خواهان ضد ترامپ و نامزد احتمالی ریاست جمهوری که به نظر می رسد در حال از دست دادن کرسی مجلس نمایندگان آمریکا در وایومینگ است، استناد کرد و از او پرسید که آیا هوگان احساس می کند ترامپ در نبرد برای روح حزبش پیروز می شود؟

هوگان گفت: «شکی نیست که ما یک نبرد را باختیم و در چند نبرد شکست می‌خوریم». اما مبارزه طولانی است. خیلی وقت است که تمام شده است.

او گفت: «ما هفته گذشته در انجمن فرمانداران جمهوری خواه در مورد آن بحث هایی داشتیم، و من فکر می کنم که اکثر مردم بسیار نگران آسیب هایی هستند که اگر او اکنون اعلام کند به حزب وارد می شود.

کاکس سعی کرد هوگان را به دلیل برخورد او با پاسخ مریلند کووید استیضاح کند. او از QAnon-adjacent استفاده کرده است زبان و در یک کنفرانس مرتبط با QAnon شرکت کرد.

QAnon یک نظریه توطئه یهودی ستیزانه است که در میان سایر باورها معتقد است که ایالات متحده توسط گروهی از آدمخواران کودک آزار اداره می شود که ترامپ آنها را شکست خواهد داد.

در سال انتخابات میان‌دوره‌ای، دموکرات‌ها به دنبال تقویت جمهوری‌خواهان طرفدار ترامپ در ایالت‌های رقابتی بوده‌اند و این شرط مخاطره‌آمیز را قرار داده‌اند که از آنجایی که کمیته 6 ژانویه همچنان در سرفصل اخبار باقی مانده است، تندروهایی که از دروغ رئیس‌جمهور سابق درباره تقلب در انتخابات در شکست او در سال 2020 حمایت می‌کنند، ثابت خواهند کرد. برای رای دهندگان ناخوشایند

“من فکر می کنم، در ماه نوامبر، زمانی که بسیاری از این نامزدهای حاشیه ای شکست می خورند، داستان متفاوتی خواهیم داشت. و سپس باید به این فکر کنیم که بین انتخابات نوامبر و انتخابات دو سال بعد، چه نوع حزبی خواهیم بود؟ و آیا می‌توانیم به یک مهمانی بزرگ چادری ریگانسکی برگردیم که افراد بیشتری را جذب کند؟

“من فکر نمی کنم هیچ شانسی وجود داشته باشد [Cox] لری هوگان در صحبت با وضعیت اتحادیه سی ان ان افزود.

لری هوگان با خبرنگاران در آناپولیس، مریلند صحبت می کند. عکس: برایان استوکس/گتی ایماژ

هوگان گفت: “شکی نیست که این یک پیروزی بزرگ برای انجمن فرمانداران دموکرات بود که فکر می کنم بیش از 3 میلیون دلار برای تبلیغ این مرد خرج کرده است. [Cox]. و اساساً تبانی بین ترامپ و دموکرات‌های ملی بود که از این مرد حمایت کردند و او را انتخاب کردند.

<span>عکس: Kenneth K Lam/AP</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/xGKNSNtdUyH9hgj0JZxIOQ–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/.WSS7PPasGsRhI1tztQVJg–~B/aD02MDA7dz05OTk7YXBwaWQ9eXRhY2h5b24-/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/4aa4364274ff1e5a676c898a5839301a” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/xGKNSNtdUyH9hgj0JZxIOQ–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/.WSS7PPasGsRhI1tztQVJg–~B/aD02MDA7dz05OTk7YXBwaWQ9eXRhY2h5b24-/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/4aa4364274ff1e5a676c898a5839301a”/></div>
</div>
</div>
<p>در رقابت دموکرات ها، وس مور، نویسنده پرفروش، نامزدهایی از جمله تام پرز، رئیس سابق کمیته ملی دموکرات و وزیر کار ایالات متحده را شکست داد.</p>
<p>“یا می خواهیم شکست را دوچندان کنیم؟”</p>
</div>
<p><script async src=



منبع

«منظورم این است که ما چند سال دیگر تا سال بعدی فرصت داریم [presidential] انتخابات در نوامبر 20، من در موسسه ریگان سخنرانی کردم و گفتم: “یک نبرد طولانی برای قلب و روح حزب جمهوری خواه در پیش خواهد بود و این تازه شروع است.”

و، می دانید، ممکن است در ایالت های بسیار قرمز یا مناطق بسیار قرمز کمک کند. اما در مکان‌های رقابتی و میدان‌های نبرد بنفش، اگر او این کار را انجام دهد، به قیمت صندلی‌های ما تمام می‌شود.»

لری هوگان با خبرنگاران در آناپولیس، مریلند صحبت می کند.
هوگان گفته است که در حال بررسی نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری است. او روز یکشنبه در این مورد بیشتر توضیح داده نشد.

نبرد برای جانشینی هوگان به عنوان فرماندار مریلند ممکن است در مقایسه با آبجو کوچک به نظر برسد. اما این مسابقه توجه ملی را به خود جلب کرد.

نیویورک تایمز گزارش داد که مبلغی که توسط DGA برای تبلیغات تلویزیونی طرفدار کاکس هزینه شده است “بیش از 1.16 میلیون دلار”.

مربوط: “دموکراسی ایالات متحده برای مدت طولانی دوام نخواهد آورد”: چگونه جلسات 6 ژانویه نقشه راه خودکامگی را ترسیم می کنند

مجری هوگان، جیک تاپر، خاطرنشان کرد که 142000 جمهوری خواه به کاکس، قانونگذار ایالتی رای دادند، “پس این واقعا رای دهندگان جمهوری خواه بودند که این کار را کردند.”

او در این هفته به ABC گفت که فکر می کند اعلامیه ترامپ در 2024 قبل از نوامبر، که به نظر محتمل است، برای جمهوری خواهان در میان دوره ای هزینه خواهد داشت.

اما او واقعاً یک نامزد جدی نیست.»

عکس: Kenneth K Lam/AP

کاکس، مورد تایید دونالد ترامپ، از کلی شولز، یکی از اعضای کابینه هوگان گذشت و نامزد جمهوری خواهان شد.

هوگان به دنبال این بوده که خود را به عنوان چهره ای برای جمهوری خواهان ضد ترامپ معرفی کند. او در پاسخ به این سوال که آیا به مور رای می‌دهد، گفت که «باید از هم‌اکنون تا نوامبر در مورد آن تصمیم بگیرد. اما من مطمئناً از این مرد حمایت نمی کنم [Cox]. گفتم نمی کنم. او صلاحیت فرمانداری را ندارد.»

هوگان قبلا تماس گرفت کاکس “یک کار ضربتی QAnon”.

هوگان گفت که فکر می‌کند «نفس ترامپ احتمالاً نمی‌تواند متحمل شکست دیگری شود – پس از همه چیز او به جو بایدن باخت، کاری که انجام دادن آن سخت است – اما او دوست دارد در مرکز توجه باشد».

«تبانی» واژه‌ای پربار در سیاست ایالات متحده است، پس از مدت‌ها پس از تحقیقات روسیه، که در آن، رابرت مولر، بازپرس ویژه مداخله مسکو در انتخابات و ارتباط بین دستیاران ترامپ و روسیه را مورد بررسی قرار داد.