محافظه کاران جوان در مورد آینده جمهوری خواه بحث می کنند

یک نظرسنجی غیر علمی نی از شرکت کنندگان در این رویداد دریافتند که 78.7 درصد به ترامپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه رأی می دهند و دیسانتیس با 19 درصد در رتبه دوم قرار می گیرد. هیچ کاندیدای بالقوه دیگری بالاتر از 1 درصد قرار نگرفت.

خواهران اورلاندو سیدنی و جانه کین که به صورت آنلاین از «خواهران میهن پرست» استفاده می کنند، می گویند که طرفداران ترامپ و دیسانتیس هستند، اما انتظار ندارند که در سال 2024 نامزد شوند.

استیون دیکسترای 22 ساله دلیل دیگری هم داشت.

«دوبار دویدم. من دو بار پیروز شدم و بار دوم خیلی بهتر کار کردم… و حالا ممکن است مجبور باشیم دوباره این کار را انجام دهیم.

تامپا، فلوریدا (AP) – هنگامی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حضور بیش از 5000 فعال جوان محافظه‌کار در تامپا این آخر هفته روی صحنه رفت، مورد استقبال ستاره راک قرار گرفت که او در طول هفت سالی که در آن تغییر شکل داده است به آن عادت کرده است. حزب جمهوری خواه

او گفت: “خوب باش!” “این تنها کاری است که باید انجام دهید.”

شرکت کنندگان جوانی که پاشنه های درخشان و چکمه های کابویی رنگ آب نباتی پوشیده بودند، قبل از شروع برنامه، زیر نور لیزر با یک دی جی رقصیدند. سخنرانان با ویدئوهایی به سبک WWE، وسایل آتش نشانی استادانه و نمایشگرهای دود معرفی شدند. در سرتاسر محل برگزاری، چراغ‌های حلقه به‌طور استراتژیک در مقابل پس‌زمینه‌های آرم‌دار قرار می‌گرفتند تا عکس‌های چاپلوسی را انجام دهند. در بیرون، گروه کوچکی از نئونازی‌ها برای مدت کوتاهی پرچم‌های سواستیکا را به اهتزاز درآوردند.

دیگران در تفکر استراتژیک تر بودند.

اما همسرش، دکتر Mariuxi Viteri Malone، 33 ساله، مشتاق نامزدی DeSantis است. او به عنوان یک مهاجر از اکوادور گفت که از لفاظی های ترامپ در قبال اسپانیایی ها آزرده خاطر شده است.

نیویورک پست نوشت: «به عنوان یک اصل، به عنوان یک موضوع شخصیت، ترامپ ثابت کرده است که دوباره لیاقت این را ندارد که مدیر اجرایی این کشور باشد.

سیدنی، 21 ساله، گفت که به دنبال جایگزینی است، اما مطمئن نیست چه کسی.

او گفت: «اگر من از اعتقاداتم چشم پوشی می کردم، اگر می پذیرفتم سکوت کنم، اگر در خانه می ماندم، اگر اعلام می کردم که قصد نامزدی ندارم، آزار و اذیت دونالد ترامپ فورا متوقف می شود. اما این چیزی است که آنها از من می خواهند. میدونی چیه؟ هیچ شانسی برای انجام این کار وجود ندارد.»

او گفت: “این مسئله زمان است. در حال حاضر چیزی که ما نیاز داریم کسی است که، بله، قوی باشد، آنها اراده قوی دارند، اما کسی که کمی بیشتر به نوعی همه را دور هم جمع کند.”

او گفت: «فکر می‌کنم او کار بیشتری انجام دهد.» باز هم، من عاشق DeSantis هستم، او 1A من است، درست است؟ اما من فکر می‌کنم که اگر بخواهیم از این دوره بدی که در آن قرار داریم خارج شویم، ترامپ کسی است که ما را از این حفره بیرون می‌آورد.»

تردیدی وجود ندارد که ترامپ در حال نزدیک شدن به اعلام سومین کمپین ریاست جمهوری است. اما بحث واقعی بر سر این است که آیا او بهترین نامزد حزب برای مقابله با جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن است، که در غیر این صورت به‌عنوان رئیس‌جمهور مستعدی آسیب‌پذیر در حال رفتن به مبارزات انتخاباتی بعدی شناخته می‌شود. دهه 80 او

اما زاخاری رابرسون، 22 ساله، گفت که اگر زمانی مجبور شود بین ترامپ و دیسانتیس یکی را انتخاب کند، فرماندار فلوریدا را انتخاب خواهد کرد.

ترامپ در طول سخنرانی خود به نظر می‌رسد قصد دارد به انتقاد برخی از گوشه‌های حزب مبنی بر اینکه او بیش از حد بر احیای مجدد انتخابات 2020 متمرکز است، بپردازد و به جمعیت گفت که می‌خواهد درباره «برخی از مسائل واقعاً بزرگ» صحبت کند. اما او به سرعت به نارضایتی‌های آشنا بازگشت و خود را تحت تعقیب‌ترین سیاستمدار در تاریخ کشور نامید که هرچه بیشتر به اعلام نامزدی نزدیک‌تر می‌شد.

و بسیاری از آنها واقعاً در انتخابات 2024 ترامپ حضور داشتند.

به نظر می‌رسد او نسخه اصلاح‌شده‌تری از ترامپ است. رابرسون، دانشجوی دانشگاه خلیج فلوریدا، گفت: بنابراین امیدوارم که او برای ریاست جمهوری نامزد شود.

من همچنان به او رای خواهم داد. ما هنوز آنجا هستیم. اما من دوست دارم امسال او را در صندلی دیگری ببینم.” جانای 23 ساله درباره ترامپ گفت: “اگر او نامزد شود، منظورم این است که ما به هر حال در خیابان خواهیم بود و از او حمایت می کنیم. اما ما می خواهیم دیدن او که شروع به تربیت افراد دیگری با همین ذهنیت می کند.»

او از جمعیت در «ایالت آزاد فلوریدا» استقبال کرد و سیاست‌های کاهش ضد کووید را برجسته کرد که او را به یک قهرمان محافظه‌کار در طول اوج همه‌گیری تبدیل کرد. و او به تلاش‌هایش برای جلوگیری از بحث‌های نژادی و تمایلات جنسی در کلاس‌های درس فلوریدا و همچنین جنگ‌هایش با دیزنی افتخار می‌کرد.

دایکسترا که در کالج ایالتی پاسکو-هرناندو تحصیل می کند، گفت: «همانقدر که می خواهم دسانتیس رئیس جمهور شود – او رئیس جمهور بزرگی خواهد شد – می خواهم که او در فلوریدا بماند. فرماندار ما نباش. او فرماندار بزرگی بوده است. من فکر می‌کنم او باید بماند.»

کامرون لیلی، 29 ساله، گفت که شخصاً دیسانتیس را بیشتر از ترامپ دوست دارد، اما با این وجود فکر می‌کند که یک انتخابات دیگر ترامپ برای حزب منطقی است.

جلسات استماع تابستان امسال توسط کمیته مجلس نمایندگان آمریکا که در مورد شورش مرگبار 6 ژانویه تحقیق می کند، تنها نگرانی حزب جمهوری خواه در مورد ترامپ را تشدید کرده است. یک جفت سرمقاله آخر هفته در نیویورک پست و وال استریت ژورنال – نشریاتی که متعلق به روپرت مرداک اغلب دوستدار ترامپ است – بر این تأثیر تأکید کردند و رئیس جمهور سابق را به دلیل امتناع از کنار گذاشتن اوباش حامیانش در هنگام هجوم به ساختمان کنگره آمریکا مورد انتقاد قرار دادند. برای توقف انتقال مسالمت آمیز قدرت

او گفت: «نمی‌خواهم بین فردی که مثلاً رهبر واقعی حزب ما است و سپس فردی که می‌دانید، دومی می‌آید، خون بدی وجود داشته باشد.

این احساسات منعکس کننده روحیه ای است که در درون حزب جمهوری خواه در جریان است، زیرا یک انتخابات مقدماتی نامرئی برای نامزدی ریاست جمهوری 2024 شروع به شکل گیری می کند، که حداقل برای لحظه ای تحت سلطه ترامپ و دیسانتیس است.

میلیک با پوشیدن کلاه بیسبال «حق با ترامپ بود»، گفت که هر دو جمهوری خواه «مزایای خود را دارند، آنها معایب خود را دارند». او گفت در حال حاضر به سمت ترامپ متمایل شده است.

رایان مالون، 33 ساله که اخیراً از نیویورک به فلوریدا نقل مکان کرده است، گفت: «من این ایده را دوست دارم، کاملاً دوست دارم.» در حالی که او یکی از طرفداران بزرگ DeSantis است، استدلال کرد که ترامپ بهترین موقعیت را دارد تا کشور را از آنچه که او تغییر می دهد، تغییر دهد. آن را انبوهی از شکست های بایدن می داند.

لئو میلیک، 19 ساله، که در بارینگتون، ایلینوی زندگی می کند، در پاسخ به این سوال که دوست دارد چه کسی را به عنوان نامزد بعدی حزب ببیند، گفت: “راستش را بخواهید، مانند انتخاب بین فرزند مورد علاقه خود است.”

یک شب قبل از آن، ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا بود که جمعیت را در حالی که تیتر برنامه روز را در اجلاس سالانه اقدام دانشجویی در Turning Point USA سرلوحه قرار می داد، برپا کرد.

دیسانتیس، که اغلب اصرار دارد که تنها بر انتخاب مجدد به عنوان فرماندار متمرکز است، تیتر برنامه جمعه شب را در ظاهری که قویاً نشان می‌دهد جاه‌طلبی‌های او فراتر از ایالت است.

لیلی که برای یک پیمانکار دفاعی در آناپولیس، مریلند کار می‌کند، گفت: «من فکر می‌کنم رون دیسانتیس در حال حاضر در حال از دست دادن یک شانس بیشتر ترامپ است. من حتی کمی بیشتر دسانتیس را دوست دارم. اما فکر می‌کنم اگر بخواهیم محافظه‌کاران ثابتی در کاخ سفید داشته باشیم، یک دوره ترامپ بیشتر، دسانتیس به عنوان معاون رئیس‌جمهور، و سپس احتمالاً یک یا دو دوره دیگر. این راهی است که می‌توان محافظه‌کاران را برای سال‌های بیشتری در کاخ سفید نگه داشت.»

ما در ایالت فلوریدا کارهای افتضاحی انجام دادیم. اما ما تازه شروع به مبارزه کرده‌ایم.”

برترین قرعه‌کشی ترامپ بود که دوباره برنامه‌های آینده‌اش را کنایه زد.

با این حال، او نگران بود که اگر این دو در انتخابات مقدماتی GOP با یکدیگر رقابت کنند، چه اتفاقی می‌افتد.

اما در داخل مرکز کنوانسیون تامپا، اشاره به روز 6 ژانویه تشویق هایی را برانگیخت چرا که چه کسی از “جنبش MAGA” ترامپ در اتاقی که حس و حال یک کلوپ شبانه لاس وگاس را داشت روی صحنه رفت.

در مورد ترامپ، رابرسون پیشنهاد کرد: “شما می توانید برای فرمانداری اینجا در فلوریدا نامزد شوید.”





منبع