ایلان ماسک رابطه نامشروع با همسر سرگئی برین، بنیانگذار گوگل را انکار می کند و می افزاید که او “حتی برای چندین سال رابطه جنسی نداشته است (آه)”

منابع به این رسانه گفتند که در یک مهمانی در اوایل سال جاری، ماسک به زانو درآمد و از برین برای بخشش طلبید و برین عذرخواهی را پذیرفت، اما این دو هنوز با هم صحبت نمی‌کنند.

ماسک و برین، یکی از بنیانگذاران گوگل، دوستان دیرینه ای بودند.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

ماسک همچنین از ژورنال انتقاد کرد و گفت که “قرار است استاندارد بالایی برای روزنامه نگاری داشته باشد” اما در حال حاضر مانند یک “تابلوید” است.

الون ماسک.اندرو کلی/رویترز

  • وال استریت ژورنال روز یکشنبه گزارش داد که ماسک در ماه دسامبر با نیکول شاناهان، همسر برین رابطه کوتاهی داشت که باعث شد شاناهان و برین در ژانویه از هم جدا شوند.

    در یک پیگیری واکنشماسک اضافه کرد: “حتی در سنین مختلف رابطه جنسی نداشته ام (آه).

    گزارش این رابطه در میان افشاگری های دیگری درباره زندگی شخصی ماسک منتشر می شود. جولیا بلک از اینسایدر در اوایل این ماه گزارش داد که ماسک سال گذشته بی سر و صدا با یکی از مدیران ارشد خود، شیون زیلیس، صاحب دوقلو شد. در ماه مه، Rich McHugh از Insider گزارش داد که ماسک به افشای خود در معرض مهماندار هواپیمای SpaceX متهم شده است که او آن را رد کرده است.

    به گزارش ژورنال، برین و شاناهان دلیل طلاق خود را در ماه ژانویه که چند هفته پس از کشف این رابطه رخ داد، برین و شاناهان “اختلافات آشتی ناپذیر” را ذکر کردند.

    من و سرگئی با هم دوست هستیم و دیشب با هم در یک مهمانی بودیم! مشک نوشت. “من نیکول را فقط دو بار در سه سال دیدم، هر دو بار با افراد زیادی در اطراف. هیچ چیز عاشقانه ای.”

    ژورنال بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    ماسک این ادعا را “bs” خواند و گفت که “سالهاست که رابطه جنسی نداشته است.”

  • ماسک روز یکشنبه به توییتی که به گزارش ژورنال مرتبط بود، پاسخ داد.

    او می‌گوید: «من ساعت‌های دیوانه‌وار کار می‌کنم، بنابراین زمان زیادی برای شیطنت کردن وجود ندارد.

    در دیگری توییتاو افزود که “حملات ترور شخصیت در سال جاری به سطح جدیدی رسیده است، اما مقالات همگی هیچ برگر نیستند.”

    الون ماسک.

    او گفت: «WSJ باید داستان‌هایی را اجرا کند که واقعاً برای خوانندگانشان اهمیت دارند و مبنای واقعی محکمی دارند، نه شنیده‌های تصادفی شخص ثالث.

    وال استریت ژورنال روز یکشنبه گزارش داد که ایلان ماسک با همسر سرگئی برین رابطه نامشروع داشته است.

  • ایلان ماسک رابطه نامشروع با همسر سرگئی برین، بنیانگذار گوگل و سرمایه گذار تسلا را انکار کرد، پس از گزارشی مبنی بر اینکه این دوستان قدیمی بر سر این خیانت اختلاف داشتند.