8 کشته از جمله نوجوانان؛ “نمرات” در کنسرت جشنواره آسترو ورلد در تگزاس زخمی شدند

“من کاملاً ویران شده ام”: تراویس اسکات به کنسرت مرگبار استروورلد پاسخ می دهد

موج‌های کنسرت، آتش‌سوزی و تیراندازی: قبل از جشنواره Astroworld، این بلایا به مکان‌های موسیقی روی آورد

این حادثه منجر به بیشترین تلفات بدون تیراندازی در یک کنسرت در ایالات متحده از زمان آتش‌سوزی کلوپ شبانه در سال 2003 استیشن که 100 نفر را در رود آیلند کشت، داشت.

او گفت که در پارک NRG فضای کافی برای جمعیت وجود داشت. با این حال بسیاری از تماشاگران جشنواره سعی کردند تا حد امکان به صحنه نزدیک شوند.

افراد زیادی نیز در محل حادثه که بیمارستان صحرایی برپا شده بود، تحت مداوا قرار گرفتند. پنیا گفت که حدود 300 نفر در طول روز در آن سایت معاینه شدند.

ترنر گفت که قربانیانی که جان خود را از دست دادند بین 14 تا 27 سال سن داشتند. سن یک نفر مشخص نبود. ترنر به افرادی که در این حادثه کشته شدند اشاره نکرد و گفت که اعضای خانواده شش نفر از هشت نفر مطلع شده اند. لینا هیدالگو، قاضی شهرستان هریس، گفت که کالبد شکافی قبل از رهاسازی قربانیان به خانواده‌هایشان انجام خواهد شد.

رئیس آتش نشانی گفت که مروجین Astroworld پرسنل پزشکی و یک بخش حمل و نقل اورژانسی در جشنواره داشتند، اما “به سرعت غرق شدند” زیرا تعداد آسیب ها در “واقعاً یک رویداد آشفته” افزایش یافت.

فینر به خبرنگاران گفت که اسکات و مروجین رویداد با پلیس همکاری کردند.

Astroworld یک فستیوال موسیقی دو روزه است که طبق وب سایت Astroworld فروخته شد. بقیه اجراهای جمعه شب و نمایش شنبه لغو شد.

اسکات روز شنبه توییت کرد که او “کاملاً از اتفاق دیشب ویران شده بود.”

مروجین نمایش اوایل شنبه در توییتی نوشتند: «امشب قلب ما با خانواده جشنواره آسترو ورلد است – به خصوص آنهایی که از دست دادیم و عزیزانشان». ما بر حمایت از مقامات محلی تا جایی که بتوانیم متمرکز هستیم.»

Astroworld چیست؟: آنچه در مورد “حادثه تلفات جمعی” در جشنواره تراویس اسکات می دانیم

فینر روز شنبه گفت که مقامات در حال بررسی گزارش‌های مربوط به فعالیت مشکوک در جمعیت هستند، از جمله یک افسر امنیتی که به معاینات پزشکی گفت که در طول هرج و مرج در گردن خود احساس سوزش کرده و هنگام معاینه توسط نیروهای اولیه، هوشیاری خود را از دست داده است.

امی هریس، یک عکاس مستقل از منطقه سینسیناتی، به USA TODAY گفت که مردم در جشنواره‌ها معمولاً “از حضور در آنجا و آرامش خوشحال هستند.” اما این یکی با 10 یا بیشتر کنسرتی که او حداقل در 12 تابستان گذشته از او عکس گرفته است متفاوت بود.

مقاماتی که در کنفرانس خبری روز شنبه صحبت کردند، دلایل مرگ هشت قربانی را تایید نکردند.

پنیا گفت: “جمعیت شروع به فشرده شدن به سمت جلوی صحنه کرد و این باعث ایجاد وحشت شد و باعث آسیب دیدگی شد.” “مردم شروع به افتادن کردند، بیهوش شدند و این باعث وحشت بیشتر شد.”

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: جشنواره Astroworld: مرگ و میرهای متعدد در افزایش جمعیت در کنسرت تگزاس





Source link

دریک در کنسرت روی صحنه – که توسط Apple Music پخش می شد – به اسکات پیوست و پس از اجرا عکس هایی را در اینستاگرام منتشر کرد.

تروی فاینر، رئیس پلیس هیوستون، در جریان کنفرانس خبری شب گذشته گفت که بازرسان هنوز هویت بسیاری از مجروحان را ندارند.

یادداشت ویرایشگر: این داستان برای حذف محتوایی ویرایش شده است که با استانداردهای ما مطابقت ندارد. خط فرعی ویرایش شده است تا نویسنده ای که آن محتوا را ارائه کرده است حذف شود.

یازده نفر در سال 1979 در یک کنسرت برای گروه The Who در حالی که هزاران نفر از طرفداران سعی داشتند وارد کولیزئوم کنار رودخانه سینسیناتی شوند، جان خود را از دست دادند و حدود 22 نفر مجروح شدند.

فینر گفت که در مجموع، 528 افسر پلیس و 755 افسر امنیتی به جشنواره اختصاص داده شده بودند. هنگام باز شدن دروازه‌های جشنواره در بعدازظهر جمعه، مشکلی با کنسرت‌کنندگانی که از اسکنرهای امنیتی و بلیط عبور کردند، وجود داشت. فینر گفت، با این حال، این وضعیت تحت کنترل قرار گرفت و ارتباطی با تراژدی بعدی نداشت.

این موج از زمانی شروع شد که تراویس اسکات، خواننده رپ، سرشناس جشنواره، روی صحنه رفت.

وی افزود: “من متعهد هستم که با جامعه هیوستون برای بهبود و حمایت از خانواده های نیازمند همکاری کنم.”

این جشنواره سومین سال موسیقی خود را برگزار می کرد. طبق وب سایت جشنواره، نوازندگان و هنرمندانی که قرار بود ظاهر شوند عبارتند از Young Thug و YSL، Bad Bunny، Chief Keef، Tame Impala، Earth Wind & Fire و دیگران.

هریس گفت: “او فقط در تمام روز این پرخاشگری را از طرف جمعیت احساس کرد.”، او افزود که جو او را به همان شیوه ای که برای عکاسی از تظاهرات سال گذشته انجام می داد مراقب او بود.

ساتروایت گفت: “ناگهان ما چندین نفر را روی زمین دیدیم که نوعی ایست قلبی یا نوعی بیماری پزشکی را تجربه کردند.” و بنابراین ما بلافاصله شروع به انجام CPR و جابجایی افراد در همان زمان کردیم، و آن زمان بود که من رفتم و با مروجین و Live Nation ملاقات کردم و آنها موافقت کردند که به خاطر امنیت عمومی زودتر به پایان برسند.”

هریس گفت: «این مرا بسیار مضطرب و مضطرب کرد.

مقامات هیوستون در حال بررسی چیزی هستند که مقامات آن را افزایش جمعیت توصیف کردند که منجر به کشته شدن حداقل هشت نفر و مجروح شدن تعداد زیادی دیگر شد و جشنواره Astroworld را به یکی از بدترین تراژدی های کنسرت موسیقی در تاریخ ایالات متحده تبدیل کرد.

فینر گفت که او با پادزهر مخدر نارکان دوباره زنده شد.

مشارکت: آسوشیتدپرس

لری ساتروایت، دستیار رئیس پلیس هیوستون، نزدیک جلوی جمعیت بود و گفت که به نظر می‌رسد این افزایش “به یکباره اتفاق افتاده است.”

تراویس اسکات در جشنواره موسیقی Astroworld در پارک NRG در هیوستون در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ اجرا می‌کند.

ترنر روز شنبه اعلام کرد افرادی که به دنبال اتحاد مجدد با یکی از عزیزان خود هستند می توانند با یک خط کمک تماس بگیرند.

بیشتر: Astroworld خاطرات ازدحام کنسرت Who را که 40 سال پیش 11 کشته برجای گذاشت را به ارمغان می آورد.

ساموئل پنا، رئیس آتش نشانی هوستون در یک نشست خبری شبانه به خبرنگاران گفت که مقامات در ساعت 9:38 شب جمعه به وقت محلی در طول جشنواره در پارک NRG که حدود 50000 نفر در آن حضور داشتند، “حادثه تلفات جمعی” را اعلام کردند.

گرگ ابوت فرماندار تگزاس گفت او به اداره امنیت عمومی ایالت دستور داده است تا در بررسی این فاجعه کمک کند.

سیلوستر ترنر، شهردار هیوستون روز شنبه در یک کنفرانس خبری گفت 25 نفر به بیمارستان منتقل شده اند و 13 نفر هنوز در بیمارستان بستری هستند. به گفته مقامات، وضعیت یک کودک 10 ساله وخیم است. پنیا گفت که تعداد زیادی مجروح دیگر نیز وجود دارد. وی افزود که حداقل 11 نفر دچار ایست قلبی شدند.

تراویس اسکات در جشنواره موسیقی Astroworld در پارک NRG در هیوستون در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ اجرا می‌کند.