اکثر آمریکایی ها می گویند این 2 اقدام با اسلحه می تواند تیراندازی های دسته جمعی را متوقف کند. سنا آنها را در نظر نمی گیرد.

یک سوال جداگانه یک سرنخ ارائه می دهد. در پاسخ به این سوال که آیا «قوانین مربوط به فروش اسلحه‌های دستی باید سخت‌تر از آنچه در حال حاضر هستند باشد»، 50 درصد آمریکایی‌ها پاسخ مثبت دادند – از جمله 75 درصد اکثریت دموکرات‌ها و 47 درصد مستقل‌ها – در حالی که 29 درصد آمریکایی‌ها می‌گویند. خواهان “بدون تغییر” هستند و 12 درصد می گویند این قوانین باید “کمتر سختگیرانه” باشند.

اکثر آمریکایی ها می گویند این 2 اقدام با اسلحه می تواند تیراندازی های دسته جمعی را متوقف کند. سنا آنها را در نظر نمی گیرد.

با توجه به این موانع سیاسی و رویه‌ای، هیچ‌کسی که در سال‌های اخیر از بن‌بست اسلحه آمریکا پیروی کرده است، نباید تعجب کند که چارچوب سنا ممنوعیت سلاح‌های تهاجمی ملی یا ممنوعیت مشابهی برای مجلات با ظرفیت بالا که به تیرانداز اجازه شلیک می‌دهد را شامل نمی‌شود. بیش از 10 راند متوالی قبل از توقف برای بارگذاری مجدد – حتی اگر 52٪ از آمریکایی ها طرفدار اولی و 50٪ دومی هستند، در حالی که تنها سه نفر از هر 10 نفر مخالف آن هستند.

نظرسنجی Yahoo News توسط YouGov با استفاده از یک نمونه ملی از 1541 بزرگسال آمریکایی که از 10 تا 13 ژوئن 2022 به صورت آنلاین مورد بررسی قرار گرفتند، انجام شد. این نمونه بر اساس جنسیت، سن، نژاد و تحصیلات بر اساس نظرسنجی جامعه آمریکایی، انجام شده توسط اداره سرشماری ایالات متحده، و همچنین وضعیت رای (یا عدم رای) ریاست جمهوری 2020 و وضعیت ثبت نام رای دهندگان. پاسخ دهندگان از پانل انتخابی YouGov انتخاب شدند تا نماینده همه بزرگسالان آمریکایی باشند. حاشیه خطا حدود 2.9 درصد است.

اکثر آمریکایی ها می گویند این 2 اقدام با اسلحه می تواند تیراندازی های دسته جمعی را متوقف کند. سنا آنها را در نظر نمی گیرد.





Source link

پس چرا بررسی پیشینه جهانی را شامل نمی شود و همچنین سن خرید سلاح های نیمه اتوماتیک را افزایش نمی دهد؟

● 66 درصد از آمریکایی ها از “گسترش بررسی سوابق جنایی و ذهنی برای خرید سلاح گرم و شامل سوابق جنایی برای خردسالان” حمایت و 19٪ مخالف هستند.

با این حال، بیش از 6 نفر از هر 10 جمهوری خواه – 48٪ که خواهان تغییری نیستند، 14٪ کسانی که خواهان مقررات کمتر هستند – با قوانین سختگیرانه سلاح مخالفند. هر اصلاحی که ممکن است دسترسی به سلاح گرم را محدود کند – برخلاف سلامت روانی یا ایمنی مدرسه – برای قانونگذاران جمهوری خواه یک خطر سیاسی است.

و 59 درصد موافق و 28 درصد مخالف “افزایش سن خرید سلاح های گرم نیمه اتوماتیک منتخب به نام سلاح های تهاجمی از 18 به 21 سال” هستند.

در این مورد، بیشتر جمهوری خواهان مخالف (حدود 45٪) نسبت به آنها (حدود 35٪) با هر دو محدودیت هستند، و در نتیجه قانونگذاران جمهوری خواه سال ها از در نظر گرفتن آنها خودداری کرده اند.

مشتری در حال جستجوی اسلحه برای فروش در RTD Arms &;  ورزش در گافستون، NH در 2 ژوئن.

مشتری در 2 ژوئن در حال جستجوی سلاح برای فروش در RTD Arms & Sport در گافستون، NH است. (اد جونز/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

در مجلس سنای ایالات متحده، جایی که فیلیباستر آستانه 60 رای برای قانون ایجاد می کند، ایجاد اجماع کافی دو حزبی برای اقدام، به ویژه در مورد موضوعات بحث برانگیز مانند سیاست حمل سلاح، بسیار دشوار است. با این حال، به نظر می رسد که توافقنامه اصلاحی متواضعانه از شتاب کافی برخوردار است. ده سناتور جمهوری خواه در ابتدا این طرح را تایید کردند و میچ مک کانل، رهبر اقلیت، حتی آن را “گامی رو به جلو” خواند.

______________

● و 54 درصد موافق و 26 درصد مخالف “توسعه قوانین به اصطلاح “پرچم قرمز” هستند که مصادره سلاح‌های گرم را برای مقامات آسان‌تر می‌کند.

اکثر آمریکایی ها می گویند این 2 اقدام با اسلحه می تواند تیراندازی های دسته جمعی را متوقف کند. سنا آنها را در نظر نمی گیرد.

به نظر می رسد که دموکرات ها ایمنی مدارس (39 درصد) را کم امیدترین معیار در لیست می دانند. بقیه اصلاحات – بررسی پیشینه جهانی (69٪)، قوانین پرچم قرمز (62٪)، افزایش سن خرید نیمه خودکار (69٪)، ممنوعیت سلاح های تهاجمی (68٪)، ممنوعیت مجلات با ظرفیت بالا (68٪) ٪، و برنامه های بهداشت روان بیشتر در مدارس K-12 (52٪) – به نظر می رسد موثرتر باشد.

● 66% حمایت و 14% مخالف “افزایش هزینه های عمومی برای خدمات امنیتی در مدارس دولتی K-12” هستند.

جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها همچنین در مورد اقداماتی که ممکن است از حداقل برخی تیراندازی‌های جمعی در آینده جلوگیری کند، اختلاف نظر دارند. تنها 16 درصد از آمریکایی ها – از جمله 11 درصد از دموکرات ها و 24 درصد از جمهوری خواهان – معتقدند که “هیچ راهی برای توقف تیراندازی های گسترده در ایالات متحده وجود ندارد”. اما در حالی که اکثریت قریب به اتفاق دموکرات‌ها (76 درصد) فکر می‌کنند «قوانین سخت‌تر اسلحه ممکن است تیراندازی را کمتر کند»، اکثر جمهوری‌خواهان (60 درصد) برعکس می‌گویند. در آینده، اکثر جمهوری خواهان فقط به یکی اشاره می کنند: امنیت بیشتر در مدارس K-12 (56 درصد).

در حالی که سنای ایالات متحده در پی تیراندازی های گسترده ماه گذشته در Uvalde، تگزاس، و بوفالو، ایالت نیویورک، آماده است تا همه انتظارات را زیر پا بگذارد و قوانین ایمنی سلاح دو حزب را تصویب کند، یک نظرسنجی جدید Yahoo News/YouGov نشان می دهد که اکثریت واضح آمریکایی ها از هر یک از مفاد اصلی توافقنامه حمایت می کند.

اما تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها از دو اصلاحاتی حمایت می‌کنند که قانون‌گذاران جمهوری‌خواه از گنجاندن آن در چارچوبی که در اوایل این هفته با همتایان دموکرات خود رونمایی کردند، خودداری کردند: بررسی پیشینه جهانی برای فروش همه سلاح‌ها (71%) و افزایش در ملی سن خرید سلاح های نیمه اتوماتیک از 18 تا 21 سال (68%).

شرکت کنندگان در نشست سالانه انجمن ملی تفنگ در ماه مه در هیوستون، تفنگ های نیمه اتوماتیک 7.62 میلی متری 7.62 میلی متری سبک AK-47 آمریکا ساخت آمریکا را برگزار کردند.

این امر باعث می‌شود که هر دو ماده در جمهوری‌خواهان محبوب‌تر از گسترش قوانین پرچم قرمز باشد، که در حال حاضر بخشی از چارچوب است، حتی اگر جمهوری‌خواهان بیشتری با آن مخالفت کنند (42%) تا طرفدار آن (39%).

در عین حال، اینها تنها دو سیاستی هستند که بیش از نیمی از آمریکایی ها (به ترتیب 55 و 53 درصد) معتقدند که می تواند “به توقف برخی تیراندازی های دسته جمعی در آینده کمک کند” – و این سوال را ایجاد می کند که بدانیم چرا سنا این کار را نکرد. بیشتر برو

نظرسنجی از 1541 بزرگسال آمریکایی، که از 10 تا 13 ژوئن انجام شد، نشان داد که اگر طرح نهایی دو حزبی فعلی اجرا شود، می تواند بسیار محبوب باشد. در مورد چهار اصلاحات کلیدی او پرسیده شد:

● 67٪ از “افزایش هزینه های عمومی برای برنامه های بهداشت روان در مدارس دولتی K-12” حمایت و 14٪ مخالف هستند.

“آیا می خواهم بیشتر ببینم؟” بله، البته. سه شنبه توییت کرد. اما حتی اگر یک زندگی را نجات دهد و بگذرد، بیشتر از آنچه در 30 سال گذشته انجام شده است، خواهد بود.

اما این در مورد بررسی پیشینه جهانی یا افزایش سن خرید سلاح های نیمه اتوماتیک صدق نمی کند. در واقعیت،

  • 63 درصد جمهوری‌خواهان از «لازم به بررسی سوابق جنایی و ذهنی همه کسانی که اسلحه می‌خرند، از جمله در نمایشگاه‌های اسلحه و فروش خصوصی» حمایت می‌کنند و تنها 24 درصد مخالف هستند.

  • شرکت کنندگان در جریان نشست سالانه انجمن ملی تفنگ در هیوستون در ماه مه، تفنگ های نیمه خودکار 7.62 میلی متری سبک AK-47 آمریکا ساخت آمریکا را برگزار کردند. (پاتریک تی فالون/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)