نقش پنس در مخالفت با طرح ترامپ تمرکز بر جلسات استماع روز سوم ژانویه 6 است: به روز رسانی زنده

واشنگتن – امتناع مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق از رد کردن آرای انتخاباتی در 6 ژانویه 2021، همانطور که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا او را تحت فشار قرار داد، موضوع جلسه پنج‌شنبه مجلس نمایندگان آمریکا در مورد تحقیق درباره حمله کنگره خواهد بود.

کانن گفت: “گفتار دقیق او را به خاطر ندارم، اما او از من پرسید که آیا چیزی پیدا می کنیم یا خیر، و من گفتم که شخصا چیزی برای تغییر نتایج انتخابات کافی پیدا نکردم.” او از من تشکر کرد. این تعامل ما بود.»

جان ایستمن، استاد دانشکده حقوق چاپمن، در سال 2017 در کاپیتول هیل شهادت می دهد. ایستمن همچنین وکیل سابق رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ بود.

چه کسی شهادت می دهد؟ گرگ جیکوب، مشاور سابق پنس

همانطور که اوباش دو روز بعد ساختمان کنگره را غارت کردند و پنس اتاق سنا را تخلیه کرد، جیکوب به ایستمن ایمیل زد و گفت: “با تشکر از گاو شما —-، ما اکنون در محاصره هستیم.”

همان روزی که ترامپ در دفتر بیضی به پنس و جیکوب فشار آورد، ریچارد کالن وکیل شخصی پنس با لوتیگ تماس گرفت تا درباره ایستمن سوال کند. لوتیگ مخالفت خود با ایستمن را توییت کرد بحث صبح روز 5 ژانویه.

گرگ جیکوب، مشاور پنس که در مورد قدرت معاون رئیس جمهور برای رد انتخاب کنندگان در هنگام شمارش آرای ریاست جمهوری توسط کنگره تحقیق کرد، در ایمیلی در تاریخ 6 ژانویه 2021، در ساعت 2:14 بعد از ظهر به ایستمن گفت که توصیه او “در اصل کاملاً ساخته شده است”، طبق دادگاه. سوابق.

انتظارات از جلسه امروز چیست: ترامپ قبل از 6 ژانویه میلیون ها دلار جمع آوری کرد تا با تقلب در انتخابات مبارزه کند.

وکیل ترامپ: وقتی به پنس در مورد عدم تقلب در انتخابات گفته شد، آرام بود

بیل بار و دونالد ترامپ: رابطه پیچیده بیل بار با دونالد ترامپ: از وکیل حیاتی تا شاهد نفرین کننده

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالی در یک نمایشگاه ویدئویی صحبت می‌کند که کمیته منتخب مجلس در مورد حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا همچنان به افشای یافته‌های خود از تحقیقات یک ساله خود در کنگره در واشنگتن، دوشنبه، 13 ژوئن 2022 ادامه می‌دهد.

هرشمن گفت: “در نهایت او گفت: “انتقال منظم”. “من گفتم، “خوب جان. حالا می‌خواهم بهترین مشاوره حقوقی رایگانی را که تا به حال در زندگی‌تان دریافت کرده‌اید به شما ارائه کنم. یک وکیل دفاع جنایی عالی بگیرید. به آن نیاز خواهید داشت.” سپس تلفن را به او قطع کردم.»

لوتیگ گفت: «تنها مسئولیت و قدرت معاون رئیس‌جمهور طبق قانون اساسی این است که آرای کالج الکترال را به طور صادقانه شمارش کند. “قانون اساسی به معاون رئیس جمهور این اختیار را نمی دهد که به هیچ وجه آرای صادره را تغییر دهد، چه از طریق رد برخی از آنها یا در غیر این صورت.”

به گفته جیکوب، پنس در یک دیدار در دفتر بیضی شکل با ترامپ در 4 ژانویه بر “غریزه فوری خود مبنی بر اینکه هیچ راهی وجود ندارد که فریمرز به یک نفر سپرده شود تا این اختیار را اعمال کند” تاکید کرد.

ایستمن با هرشمن تماس گرفته بود تا درباره نتایج انتخابات جورجیا چت کند، زیرا او نمی توانست با دیگر دستیاران ترامپ تماس بگیرد. هرشمن سلامت عقل ایستمن را زیر سوال برد و به او گفت که تنها عبارتی که از ایستمن می خواهد از آن زمان بشنود «انتقال منظم» به دولت بایدن است.

کانن هیچ مدرکی دال بر تقلب در رأی دهندگان کافی برای تغییر انتخابات پیدا نکرد. در یک نقطه در خلال جلسه نوامبر 2020 در کاخ سفید، پنس از کانن درخواست کرد تا به روز رسانی کند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالی در یک نمایشگاه ویدئویی صحبت می‌کند که کمیته منتخب مجلس در مورد حمله 6 ژانویه به ساختمان کنگره آمریکا همچنان به افشای یافته‌های خود از تحقیقات یک ساله خود در کنگره در واشنگتن، دوشنبه، 13 ژوئن 2022 ادامه می‌دهد.

مایکل لوتیگ کیست؟ قاضی بازنشسته برای شهادت

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: به‌روزرسانی‌های زنده 6 ژانویه: نقش پنس در خنثی کردن ترامپ در کانون توجه قرار می‌گیرد.





Source link

کمیته 6 ژانویه چه کسی را احضار کرده است؟ چه کسی تاکنون توسط کمیته 6 ژانویه احضار شده است؟

یک وکیل ترامپ به دیگری: یک وکیل دفاع جنایی عالی بگیرید

الکس کانن، وکیل مبارزات انتخاباتی ترامپ، در واکنش به عدم تقلب در انتخابات، مایک پنس، معاون رئیس جمهور را در مقایسه با دیگر دستیاران ترامپ توصیف کرد.

PAC ترامپ چگونه پول خرج کرد: ترامپ قبل از 6 ژانویه میلیون ها دلار جمع آوری کرد تا با تقلب در انتخابات مبارزه کند.

جان ایستمن، استاد دانشکده حقوق چاپمن، در سال 2017 در کاپیتول هیل شهادت می دهد. ایستمن همچنین وکیل سابق رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ بود.

در یک توییت تبلیغاتی سه شنبه برای جلسه استماعکمیته ویدئویی از اریک هرشمن، یکی از وکلای ترامپ منتشر کرد که به ایستمن هشدار داد که روز بعد از شورش باید یک وکیل مدافع “بزرگ” پیدا کند.

برنامه جلسه استماع کمیته 6 ژانویه: در اینجا چیزی است که در جلسات آتی در 6 ژانویه انتظار می رود

ایستمن کارمند مایکل لوتیگ، قاضی بازنشسته چهارمین دادگاه تجدیدنظر ایالات متحده بود که شایعه شده بود به عنوان نامزد احتمالی دیوان عالی در دوران ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش.