فیلمی از زن استرالیایی که در حال فریاد زدن به پلیس بالی به دلیل تخلفات ترافیکی بود، خشم اندونزیایی ها را برانگیخت

در تصاویر این حادثه، دانیل را می توان در حال مشاجره با افسر پلیسی که او را متوقف کرد، مشاهده کرد. افسر به او اطلاع می دهد که رانندگی بدون کلاه ایمنی خلاف قوانین اندونزی است و 250000 روپیه اندونزی (تقریباً 16 دلار) جریمه دارد.

این ویدئو زمانی ظاهر شد که بالی آماده راه اندازی یک کمپین عمومی برای سرکوب گردشگران بدرفتار

در یک لحظه در حالی که ماموران سعی می کنند اسکوتر او را از خیابان شلوغ دور کنند، صدای او به زبان انگلیسی شنیده می شود: “به چیزهای من دست نزن!”

یک نظر دهنده پیشنهاد کرد: “او را در اسرع وقت اخراج کنید.”

حتی زمانی که دانیل توسط پنج افسر محاصره می شود، در حالی که دستانش را به نشانه اعتراض تکان می دهد، به مشاجره ادامه می دهد. او در ادامه به افسر دیگری که نزدیک می شود می گوید که او یک کلاه ایمنی جدید می گیرد زیرا آخرین کلاه ایمنی او دزدیده شده است.

این حادثه که بنا بر گزارش ها در روز 9 مارس در ناحیه شمالی کوتای اندونزی رخ داد، پس از آن آغاز شد که ماموران این زن را متوقف کردند. شناخته شده است در نقش ماریتا لینینگ دانیل.

در میان هیاهو، فرد دیگری را می توان دید که بدون کلاه ایمنی از آنجا عبور می کند. گزارش نشده است که آیا این فرد بعداً توسط مأموران راهنمایی و رانندگی پرچم گذاری شده است یا خیر.

یک تبعه استرالیایی در اندونزی پس از بازداشت شدنش در فیلمی در حال فریاد زدن و انگشتانش به سمت افسران پلیس بالی گرفته شد. اسکوتر سواری بدون کلاه ایمنی

این ویدئو در حالی به پایان می رسد که دانیل هنوز با افسر درگیر است. مقامات محلی بعداً فاش کردند که این زن به دلیل رانندگی با موتورسیکلت بدون کلاه ایمنی جریمه شده است.

رئیس هیئت گردشگری بالی، آیدا باگوس آگونگ پارتا ادنیانا در اوایل این ماه به خبرنگاران گفت که این آژانس قصد دارد بیلبوردهایی را در مکان‌های محبوبی مانند کوتا، سمینیاک، لگیان، کانگگو، اوبود، سانور، نوسا دوآ و اولوواتو نصب کند. بیلبوردها شامل دستورالعمل‌ها و توصیه‌هایی به زبان‌های خارجی هستند و هدفشان ایجاد آگاهی در بین بازدیدکنندگان و همچنین آموزش گردشگران در مورد نحوه رفتار در محیط‌های فرهنگی است.

یکی دیگر نوشت: “احترام زیادی برای پلیس حرفه ای و صبور بالی.” شرم آور است که می بینم این خانم رفتار می کند.



منبع

وقتی یک افسر به زبان انگلیسی به زن می گوید که باید قوانین را رعایت کند، او پاسخ می دهد اندونزیایی، “من 23 سال است که اینجا هستم!”

“دوستت دارم…..پاک پلیسی!!!” یک نظر دهنده نوشت «آن افراد [sic] آنهایی که «بول» نامیده می‌شوند، نمی‌خواهند از قوانین ما پیروی کنند.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: گوردون رمزی از لائوس و ویتنام به عنوان برترین مقصدهای غذایی جهان نام می برد

او مدت زیادی است که در اندونزی زندگی می کند، بیشتر محلی است تا محلی. دیگری زنگ زد

[Source]

بیشتر از NextShark: ویدئویی از زانو زدن دختر 12 ساله که توسط نوجوانان به صورت بیش از 20 سیلی خورده در هنگ کنگ منتشر شد.

عدنیانا گفت: «نکته این است که گردشگران با لباس پوشیدن خوب و مرتب، رعایت نظم، انجام فعالیت‌های ترافیکی و انجام ندادن کارهایی که خارج از مقررات است، به آداب و رسوم فرهنگی بالی احترام می‌گذارند.

این حادثه با مخالفت کاربران توییتر روبرو شد، آنها از رفتار این زن انتقاد کردند و به او برچسب “bule” زدند، که یک کلمه اندونزیایی است که برای سفیدپوستان خارجی استفاده می شود.