بعد از اینکه بچه مدیر NHL ویلچر خود را از پله ها پایین انداخت، یک فرد دو نفره قطع عضو صحبت کرد

FOX 59 گزارش داد که سقوط ویلچر منجر به شکستگی دسته‌ای از دسته و خم شدن سایر قسمت‌ها شد.

سندرز همچنین دومین فردی را که به نظر می رسید برای هل دادن ویلچر به بریر کمک می کند، پاتریک کاروزی، بازیکن چوگان در مرسی هرست معرفی کرد.

پدر بریر در بیانیه خود نوشت: “از دیدن اقدامات کارسون در ویدئویی که دیروز در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، شوکه شدم.” «آنها غیرقابل توجیه هستند و کاملاً با ارزش های خانواده ما در رفتار محترمانه با مردم مغایرت دارند. کارسون بسیار متاسف است و مسئولیت کامل رفتار خود را می پذیرد.

در بخشی از بیانیه بریر جوانتر آمده است: “هیچ بهانه ای برای اعمال من وجود ندارد و من هر کاری که بتوانم برای جبران این عدم قضاوت جدی انجام خواهم داد.”

زنی که ویلچر خود را به طور غیرقابل توضیحی از پله‌ها به پایین انداخته بود توسط یکی از مدیران تیم NHL و پسر بازیکن سابقش، در مورد حادثه تکان‌دهنده‌ای که در دوربین ثبت شده صحبت کرده و می‌گوید قصد دارد “یک سنت” از حدود 9000 دلاری که پرداخت شده را نپذیرد. برای او بزرگ شده است

ناتانیل سندرز / GoFundMe

دپارتمان ورزش مدرسه روز چهارشنبه گفت که بریر و دو دانش آموز ورزشکار دیگر که نامشان فاش نشده است، در حالی که در حال بررسی اتفاقات رخ داده است، از فعالیت های تیمی محروم شده اند. با این حال، فصل هاکی برای Mercyhurst اوایل این ماه به پایان رسید، بنابراین Brière در معرض خطر قریب‌الوقوع از دست دادن هیچ بازی نیست.

سندرز گفت، سالیوانز، جایی که این حادثه رخ داد، قبل از امضای قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت در سال 1990 ساخته شد و به این ترتیب پدربزرگش تنها حمام طبقه اول و بدون آسانسور بود. او گفت که نیروهای امنیتی باید هر کسی را از پله‌ها پایین بیاورند و اگر نیاز به استفاده از حمام دارند، اما نمی‌توانند به تنهایی به سفر برسند، به عقب برگردند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

گزارش‌های خبری محلی نشان می‌دهد که بریر به‌سرعت به‌عنوان فردی که پشت این فشار در شنبه شب بود شناسایی شد. سندرز به WJET گفت: «روی شانه‌های او گرفتم و گفتم: «ویدئویی از شما دارم که ویلچر را از پله‌ها پایین می‌اندازید، مثل اینکه وقت رفتن است».

سیدنی بنز و ناتانیل سندرز در سالیوانز، یک بار در ایری، پنسیلوانیا.

سیدنی بنس، 22 ساله، اواخر چهارشنبه شب توییت کرد که از حمایت کارکنان میخانه – سالیوانز در ایری، پنسیلوانیا – و صدها پیام حمایتی که دریافت کرده است، “خیلی سپاسگزار” است.

این دو به سرعت پس از انجام فشار به سمت میدان رقص بار رفتند.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.





منبع

یک GoFundMe برای Benes، که توسط مدیر امنیتی بار، ناتانیل سندرز، سازماندهی شده است، می گوید که او یک فرد قطع عضو مضاعف است که برای رفت و آمد به صندلی چرخدار تکیه می کند و یاد می گیرد که از پروتزهای خود استفاده کند.

دانشگاه مرسی‌هورست، دانشگاه کوچک کاتولیک که بریر از سال 2021 مرکز برجسته‌ای بوده است، بیانیه‌ای را برای هشدار دادن به رفتار او منتشر کرد اما هیچ مجازاتی را اعلام نکرد.

بنس پست کرد: «صندلی من بود که از پله ها پایین رانده شد. من از همه کمک های سالیوان در این موقعیت و نظرات مهربانی که در پست جولیا می بینم بسیار سپاسگزارم. قسم می خورم که واقعاً نمی خواهم یک سنت از پول اهدا شده را نگه دارم، ترجیح می دهم آن را به کسانی که به آن نیاز دارند بدهم.»



<div class="inline-image__caption">
<p>سیدنی بنس و ناتانیل سندرز در سالیوانز، یک بار در ایری، پنسیلوانیا.</p>
</div>
<div class="inline-image__credit">ناتانیل سندرز/GoFundMe</div>
<p>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/hDE29N8r6LUfGN8CqvR.7A–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTcwMA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/4d287aa135e93a2b3f27df69895de1bf” class=”caas-img”/></noscript></div>
</div>
</div>
<div class=

Benes به درخواست مصاحبه از Daily Beast پاسخ نداد.

هیچ اتهام جنایی توسط پلیس در ایری برای هیچ یک از ورزشکاران اعلام نشده است، اگرچه GoFundMe بنس می گوید که او این هفته گزارش پلیس را ارائه کرده است.

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

در بیانیه آمده است: «اقدامات نمایش داده شده در این ویدئو قلب ما را سنگین می کند و از اعتقاد رحمتی ما به کرامت ذاتی هر فرد کوتاهی می کند. ما برای قربانیان و همه افراد دارای معلولیت دعا می کنیم و با آنها همبستگی می کنیم.

من تازه داشتم بیرون می رفتم. بریر در سال 2021 در مورد آزادی خود از ASU گفت: من هاکی را جدی نمی گرفتم. “این چیز بدی نبود، فقط متعهد نبودن به هاکی بود، من بیشتر متعهد به تفریح ​​در مدرسه بودم. مهمانی بیش از حد، احتمالاً این بهترین راه برای بیان آن است.»

ظاهراً مدرسه کاتولیک نیویورک قلدری نژادپرستانه علیه دختر 11 ساله سیاه پوست را نادیده گرفته است

بریر و پدرش در بیانیه‌های جداگانه‌ای که چهارشنبه منتشر شد عذرخواهی کردند.

حادثه شنبه اولین باری نیست که بریر با تیم دانشگاهی خود در آب گرم است. او گفت که او به دلیل حضور در یک مهمانی سریالی به عنوان دانشجوی سال اول قرمزپوش از تیم هاکی دانشگاه ایالتی آریزونا اخراج شد. اخبار هاکی کالج. مرسی هرست شانس دوم او بود.

من معمولاً هیچ چیز جدی در توییتر خود پست نمی‌کنم، اما شنبه شب اتفاقی افتاد و (من) نمی‌توانم فکر کنم که این بچه از آن دور شود.» جولیا زوکوفسکی در این توییت نوشت که بریر را نیز با نام شناسایی کرد.

سیدنی بنس و ناتانیل سندرز در سالیوانز، یک بار در ایری، پنسیلوانیا.

ناتانیل سندرز/GoFundMe

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/hDE29N8r6LUfGN8CqvR.7A–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTcwMA–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/4d287aa135e93a2b3f27df69895de1bf”/>

ناتانیل سندرز / GoFundMe

سندرز گفت که او کسی است که بنس را روز شنبه به طبقه اول بار برد تا بتواند از حمام استفاده کند – برای مدت کوتاهی ویلچر خود را بدون مراقبت در بالای یک پلکان رها کرد. چند ثانیه بعد، کارسون بریر، بازیکن هاکی کالج، پسر 23 ساله مدیر کل موقت فیلادلفیا فلایرز، دنیل بریر، در حالی که ظاهراً با یکی از دوستانش شوخی می کرد، روی صندلی چرخدار پرید. سپس از جایش بلند شد و ویلچر را از پلکانی به پایین پرتاب کرد و او و مرد دیگر پوزخند زدند.