این شهر آریزونا به تازگی به عنوان یکی از بهترین مکان های جهان تایم انتخاب شده است. چرا انتخاب شد


یکی از شهرهای آریزونا در کلاس بارسلونا، ناپل و اهرام جیزه و ساقارا در مصر به عنوان یکی از بهترین مقاصد جهان قرار دارد.

تایم توسان را در فهرست بهترین مکان‌های جهان در سال 2023 قرار داد که در روز پنجشنبه، 16 مارس منتشر شد. این فهرست شامل 50 مقصد جهان است که هیجان‌انگیزترین تجربیات را برای مسافران ارائه می‌دهد.

این نشریه از توسان، در حدود 112 مایلی جنوب شرقی فونیکس، به خاطر رستوران‌های نوآورانه، محله‌های تاریخی و هتل‌های بوتیک جدیدش ستایش کرد.

توسان یکی از هفت مکان ایالات متحده در لیست است که به دره ویلامت در اورگان می پیوندد. پارک ملی یوسمیتی در کالیفرنیا؛ بوزمن، مونتانا؛ تامپا، فلوریدا؛ جنگل ملی ریو گراند در پورتوریکو؛ و واشنگتن دی سی

بهترین های توسان: راهنمای شما برای رستوران‌های مکزیکی، محله‌های تاریخی و کارهایی که باید انجام دهید

Time صحنه پر رونق غذایی توسان را جشن می گیرد

شاید بزرگترین عامل در گنجاندن توسان در میان بهترین مکان های جهان تایم، صحنه آشپزی آن بود، صحنه ای که منجر به به رسمیت شناخته شدن به عنوان اولین شهر غذای یونسکو در آمریکا شد. (غذا به عنوان هنر و علم غذا تعریف می شود.)

حرف من را قبول نکنید – سردبیران تایم بیش از هر چیز دیگری در توضیح چرایی بازدید از توسان درباره غذا بحث کردند.

Don Guerra از Tucson's Barrio Bread اولین جایزه جیمز ریش خود را برای بیکر برجسته در سال 2022 دریافت کرد.

Don Guerra از Tucson’s Barrio Bread اولین جایزه جیمز ریش خود را برای بیکر برجسته در سال 2022 دریافت کرد.

چیزی که مورد توجه آنها بود این بود که چگونه سرآشپزهای برنده جایزه از مواد بومی و بومی در آشپزی خود استفاده می کنند. آنها به Don Guerra از Barrio Bread اشاره کردند که برنده جایزه James Beard برای Baker برجسته در سال 2022 شد، زیرا غلات میراثی مانند گندم سونورا سفید را در دستور العمل های خود گنجانده است.

تایم می‌نویسد: «گندم سفید سونورا که برای اولین بار توسط مبلغان اسپانیایی قرن هفدهم به اینجا آورده شد، اکنون در منوی رستوران‌هایی مانند Maynards و Bata تازه افتتاح شده و حتی در یک hefeweizen با الهام از جنوب غربی از Borderlands Brewing (شرکت) دیده می‌شود.

Borderlands همچنین علاقه تایم را برای همکاری آتی با ماریا مازون جلب کرد، که در فصل 18 “سرآشپز برتر” شرکت کرد و بیشتر به خاطر رستوران محبوبش Boca Tacos y Tequila شناخته شده است. به گزارش تایم، میزون به خاطر «امپراتوری کوچکش که اکنون شامل یک تورتیلریا است که می‌توانید یک بطری از سالسای شعله‌انگیز او را که با تنها فلفل چیلی وحشی بومی آمریکا تهیه می‌شود، بردارید» متمایز است.

بهترین در آریزونا:این سرآشپزها و رستوران های آریزونا، نیمه نهایی جوایز جیمز ریش هستند

تاریخچه و جذابیت Barrio Viejo توسان را به بهترین مکان جهان تبدیل کرده است

توسان به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرهای مستمر ساکن در جنوب غربی، تاریخ غنی دارد. این محله بیش از 25 محله تاریخی مانند پارک منلو، که زمانی محل زندگی مردم توهون اوودهام و اجدادشان بود، و ال پرسیدیو، که برای اولین بار در حدود 700 تا 900 زندگی می‌کردند و دارای برخی از اولین نمونه‌های بازمانده از ردیف شهری و شهری است، در آن قرار دارد. خانه های خشتی مستقل، دو سبک معماری اسپانیایی-مکزیکی.

اما این Barrio Viejo بود که توسط Time مورد توجه قرار گرفت. طبق گفته انجمن حفاظت تاریخی توسان که برای تعیین نشانه تاریخی ملی تلاش می‌کند، این محله با خانه‌های ردیفی سونوران در اوایل قرن نوزدهم تعریف می‌شود و زمانی محل زندگی جامعه‌ای متشکل از ساکنان بومی آمریکا، مکزیک و آمریکایی بود.

تورهای پیاده روی Barrio Viejo در دسترس هستند، از جمله تورهای ارائه شده توسط گروه غیرانتفاعی دو ملیتی Borderlandia – که در گزارش تایم ذکر شده است – که تاریخ و معماری منطقه را بررسی می کند تا توضیح دهد که چه چیزی توسان را خاص می کند.

باغ ماموریت:این 4 هکتار کل تاریخچه غذایی توسان را نشان می دهد

بوتیک هتل های جدید توسان را متمایز می کند

به گزارش تایم، خارج از مناطق غذایی و تاریخی شهر، توسان برای هتل های بوتیک خود هیجان ایجاد می کند.

هتل سیتیزن، یک «هتل شراب بوتیک» 10 اتاقه با یک انبار شراب در زیرزمین خود، سال گذشته در ساختمانی افتتاح شد که زمانی اولین مطبوعات روزنامه توسان را در خود جای داده بود. مهمانان می‌توانند بطری‌های شراب را در اتاق‌های خود خریداری کنند که یخچال‌هایی برای خنک کردن آنها وجود دارد و هر روز ساعت 4 بعد از ظهر از مزه شراب رایگان لذت ببرند.

تایم همچنین به افتتاحیه آتی هتل لئو کنت اشاره کرد، یک هتل بوتیک که تحت عنوان نمونه کارها ماریوت با نام تجاری ماریوت شناخته می شود. لئو کنت که قرار است در 30 آوریل در ساختمان کلیسای One South در مرکز شهر افتتاح شود، در فهرست مورد انتظارترین هتل های آریزونا جمهوری آریزونا برای سال 2023 قرار گرفت.

Mount Lemmon و موارد دیگر:آریزونا به تازگی ایالت شماره 1 برای سفرهای جاده ای خوش منظره انتخاب شد

با خبرنگار در [email protected] تماس بگیرید. او را در توییتر دنبال کنید @salerno_phx.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید. امروز در azcentral.com مشترک شوید.

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: چرا توسان یکی از بهترین مکان‌های جهان تایم برای سال 2023 است





منبع