لئوناردو دی کاپریو و جیجی حدید تقریباً تمام شب را در مهمانی قبل از اسکار با هم گذراندند.

ماه گذشته شایعاتی در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه دی کاپریو با مدل 19 ساله ادن پولانی قرار می گیرد.

جیجی حدید (L) و زین مالک در

دی کاپریو قبلا با مدل و بازیگر کامیلا مورونه قرار داشت. این زوج در آگوست 2022 پس از چهار سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

“این یک جورهایی فقط بخار شد.”

لئوناردو دیکاپریو با دوست دختر سابق کامیلا مورون در بازی

لئوناردو دی کارپیو و جیجی حدید پس از اینکه جمعه شب در یک مهمانی قبل از اسکار در کنار هم بودند، شایعات عاشقانه را دوباره برانگیختند.

این شخصیت تلویزیونی دختر 2 ساله خای را با دوست پسر سابقش زین مالک 30 ساله به اشتراک می گذارد.

این دو آخرین بار در نوامبر با هم مرتبط شدند، زمانی که از آنها عکس گرفته شد که پس از لذت بردن از یک شب با هم در حال ترک Cipriani بودند.

مالک گویا «گرفت [Yolanda] بر اساس اسناد دادگاهی که در آن زمان به فاکس نیوز رسیده بود، او را داخل کمد انداختند و باعث ناراحتی روحی و جسمی شدند.

منبع افزود: “هیچ PDA وجود نداشت، اما آنها تقریباً تمام شب را با هم بودند و به سختی از محل خود حرکت کردند.”

برای ثبت نام در خبرنامه سرگرمی اینجا را کلیک کنید

قبل از شایعه لاماس، دی کاپریو رسما قرار بود کامیلا مورونه مدل و بازیگر. این زوج در آگوست 2022 پس از چهار سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

این خودی گفت: “او مدتی است که او را ندیده است. او فقط تصمیم گرفت که با او تمام شده است.” “آنها در مکان های بسیار متفاوتی از زندگی هستند. او مادر بودن را در اولویت قرار می دهد.”

پدر لاماس به نیویورک پست گفت که دخترش با ستاره «تایتانیک» بسیار “معصب” شده بود، اما بعدا گفت: “آنها با هم دوست هستند، آنها در یک رابطه جدی نیستند.”

حدید به مدت شش سال با اعضای سابق One Direction قرار داشت. این دو نفر دختر خای دارند.

حدید و مالک به مدت شش سال با هم قرار گذاشتند و بعد از آن در اکتبر 2021 از آن جدا شدند. ظاهرا خواننده One Direction قاپید یولاندا حدید، مادر حدید.

برای برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

این دو در حال گفتگوی نزدیک در حالی که “گرگ وال استریتستاره در عکسی که فاکس نیوز دیجیتال به دست آورده است، دست خود را روی شانه حدید گذاشته است.

این منبع گفت: “لئو از دوستان مشترک درباره جیجی سوال کرده است و می خواهد با او آشنا شود.” آنها چندین بار با هم رفته اند و او علاقه مند است.

لئوناردو دی کاپریو و جیجی حدید پس از گذراندن بیشتر شب در یک مهمانی قبل از اسکار، بار دیگر شایعات مربوط به دوستی را برانگیختند.

با این حال، یک منبع در ژوئن گذشته به Us Weekly گفت که حدید و مالک “رابطه ای محبت آمیز و دلسوزانه با هم دارند علیرغم اینکه از هم جدا شده اند.”



منبع

این خودی به اشتراک گذاشت: «لئو و جیجی در یک منطقه چادری پنهان شده بودند و سعی می‌کردند آرام بمانند.

لئوناردو دیکاپریو جیجی حدید

این منبع در ادامه گفت که رابطه حدید و دی کاپریو “به هر حال هرگز آنقدر جدی نبوده است.”

این منبع توضیح داد که این دو در یک رابطه “انحصاری” نبودند اما به رسانه گفت که دی کاپریو به مدل “علاقه مند” است.

برنده اسکار و حدید اولین بار در سپتامبر شایعات عاشقانه را برانگیخت. این جفت در حین دنج بودن دیده شدند هفته مد نیویورک در طول یک مهمانی بعد از مهمانی که توسط Dzienciol و Akiva در مرکز مشهور Cipriani برگزار شد.

یکی از افراد داخلی به E! آنلاین در آن زمان. او به هیچ چیز جدی علاقه ای ندارد.

منبعی به مجله پیپل گفت که این بازیگر 48 ساله و سوپرمدل 27 ساله هنگام حضور در جشن دارن دزینسیول و ریچی آکیوا در بل ایر، صمیمی ماندند.

لئوناردو دیکاپریو و جیجی حدید در حال “خوشحالی” هستند زیرا شایعه شده زوجی که در نیویورک دنج می شوند

در دسامبر گذشته، دی کاپریو با یک جوان 23 ساله ارتباط برقرار کرد ویکتوریا لاماس، دختر لورنزو لاماس، ستاره «فالکون کرست».

دی کاپریو و پولانی در یک مهمانی انتشار آلبوم در حال نشستن در کنار یکدیگر عکس گرفتند، اما فاکس نیوز دیجیتال بعدا متوجه شد که آنها یک آیتم نیستند.

با این حال، یکی دیگر از منابع داخلی به این رسانه گفت: “این دو در یک گروه بیش از 12 نفر در بخش VIP بودند که در حال معاشرت بودند.”

ماه گذشته، یک منبع نزدیک به ستاره جلد ووگ به پیپل گفت که این دو دیگر با هم قرار ندارند و حدید روی مادری تمرکز کرده است.

در برنامه FOX NEWS بخوانید