“اگر یک بار دیگر “افکار و دعا” را بشنوم …

پیس گفت که دو مرد و یک زن کشته شدند و همگی زخمی شدند. دیمین وودز، سخنگوی بیمارستان دانشگاه توماس جفرسون، گفت 10 نفر به بیمارستان منتقل شدند. سه نفر فوت کردند، یک نفر بعدا آزاد شد و شش نفر دیگر در وضعیت پایداری قرار داشتند.

گاربر در مورد خشونت گفت: “وقتی که آنها می گویند که هیچ کس برای شکار به یک مجله طولانی نیاز ندارد.” اینکه هیچ کس برای امنیت به سلاح تهاجمی نیاز ندارد.”

هیچ بازداشتی صورت نگرفت. دو قبضه اسلحه از جمله یک قبضه سلاح شکاری در محل کشف شد. می توان خشاب های بلند یا با ظرفیت بالا را به سلاح های گرم اضافه کرد تا گلوله های بیشتری حمل کنند.

او به nbcphiladelphia.com گفت: «نه فقط برای محله من، برای کل کشور. “اگر یک بار دیگر “افکار و دعا” را بشنوم… ما نمی توانیم در این مورد اختلاف نظر داشته باشیم. ما باید کاری کنیم. برای من مهم نیست که گرایش های سیاسی شما چیست.

گلوله‌های «تعدادی» از صحنه، منطقه‌ای مملو از مغازه‌ها، بارها و رستوران‌های مد روز، کشف شد.

پیس گفت: «صدها نفر از خیابان جنوبی لذت می بردند، همانطور که هر آخر هفته، زمانی که این تیراندازی شروع شد، لذت می بردند. “این تحقیقات روان است. هنوز بسیاری از سوالات بی پاسخ وجود دارد.”

کنی گفت: «یک بار دیگر، ما می بینیم که در یک اقدام وحشتناک، وقیحانه و نفرت انگیز خشونت با اسلحه، جان ها به طرز بی معنی از دست رفته و مجروح شده اند. تا زمانی که در دسترس بودن و دسترسی آسان به سلاح گرم را بررسی نکنیم، همیشه در یک نبرد سخت خواهیم بود.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: 6 کشته و 25 زخمی در تیراندازی در باشگاه فیلادلفیا، چاتانوگا



Source link

ما نمی‌توانیم به مردم اجازه دهیم مردم را بکشند.»

ساعاتی بعد، تیراندازی در یک کلوپ شبانه در تنسی سه کشته و 14 زخمی در چاتانوگا برجای گذاشت، زیرا خشونت‌های مسلحانه همچنان در سراسر کشور ادامه داشت. سلست مورفی، رئیس پلیس چاتانوگا، گفت که پس از تیراندازی کمی قبل از ساعت 3 صبح، 14 نفر مورد شلیک گلوله قرار گرفتند و سه نفر توسط وسایل نقلیه مورد اصابت قرار گرفتند.

مورین لانگ، که در همان نزدیکی زندگی می کند، گفت که او “عصبانی” است.

در چاتانوگا، مورفی گفت که تیراندازان متعددی وجود داشته است اما تیراندازی یک حادثه منفرد در نظر گرفته شده است. مقامات معتقد نیستند که تهدیدی برای امنیت عمومی وجود داشته باشد.

مشارکت: آسوشیتدپرس

افسران و کارآگاهان پلیس فیلادلفیا به شواهد موجود در صحنه تیراندازی در فیلادلفیا، یکشنبه، 5 ژوئن 2022، نگاه می کنند.

اریک والش، که در یک بار در این منطقه کار می کند، به فیلادلفیا اینکوایرر گفت که زن جوانی را دید که روی زمین افتاد.

شهردار جیم کنی این حمله را “فراتر از ویرانگر” خواند و گفت که به‌روزرسانی‌ها در مورد تحقیقات با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر منتشر خواهد شد.

در فیلادلفیا، پلیس اندکی قبل از ساعت 1 بامداد یکشنبه در توییتر هشدار داد که پرسنل اورژانس در حال پاسخگویی هستند و “چند نفر مجروح شده اند. لطفا از منطقه دوری کنید.”

پلیس فیلادلفیا روز یکشنبه پس از تیراندازی در میان جمعیت عیاشی در یکی از خیابان‌های مرکز شهر فیلادلفیا، در جستجوی چند مرد مسلح بود که سه نفر را به قتل رساند، 11 نفر دیگر را زخمی کرد و در حالی که مردم از قتل عام فرار کردند، هرج و مرج برانگیخت.

والش گفت: «مردم با پاشیدن خون روی کفش‌های کتانی سفید و زانوهای پوست‌دار و آرنج‌های پوست‌دار از خیابان بیرون می‌آمدند. ما به معنای واقعی کلمه دستمال‌ها را جمع می‌کردیم و خیس می‌کردیم و به مردم می‌دادیم.»

او گفت: «ما در تلاشیم تا مشخص کنیم دقیقاً چه اتفاقی افتاده و چه چیزی منجر به این اتفاق شده است.

افسر با تیرانداز درگیر شد و در نتیجه آن افسر شجاع – و باز هم ما مطمئن نیستیم که او مورد اصابت قرار گرفته است یا نه – اما افسر توانست آن فرد را وادار کند که اسلحه خود را رها کند و فرار کند.

پلیس به دنبال کمک از بسیاری از مشاغل محلی برای جمع آوری فیلم های نظارتی از حمله بود.

افسران و کارآگاهان پلیس فیلادلفیا به شواهد موجود در صحنه تیراندازی در فیلادلفیا، یکشنبه، 5 ژوئن 2022، نگاه می کنند.

دی اف پیس، بازرس پلیس فیلادلفیا در یک جلسه توجیهی گفت که افسران در حال گشت زنی در منطقه تفریحی خیابان جنوبی صدای تیراندازی ها را شنیدند و به نظر می رسید که افراد مسلح متعددی باشند. یک افسر به یک مظنون تیراندازی کرد. پیس گفت که هنوز مشخص نیست که تیرانداز مجروح شده است یا خیر.

آدام گاربر، مدیر اجرایی گروه حمایت از صندوق آموزش آتش‌بس، تیراندازی را «کاملاً قابل پیش‌بینی» خواند و از قانونگذاران ایالتی در هریسبورگ خواست تا کنترل سلاح‌های گرم را تشدید کنند.