دموکرات هشدار می دهد که اگر قانونگذاران در مورد کنترل اسلحه اقدامی نکنند، عواقب “مهم” خواهد بود

اسکالیس گفت: «ما روی علت اصلی مشکل تمرکز نمی کنیم.

مورفی گفت که امیدوار است مذاکراتی که در طول تعطیلات روز یادبود سنا ادامه دارد، به رای گیری منجر شود که در نهایت می تواند از مجلس عبور کند.

واکنش فوری دموکرات‌ها در واشنگتن این است که به دنبال حقوق صاحبان سلاح در آمریکا باشند. ما باید بیشتر روی متوقف کردن چیزها قبل از وقوع تمرکز کنیم.»

کریس مورفی از کانکتیکات که در شبکه سی ان ان صحبت می کرد، گفت که خوشبین است که تیراندازی های دسته جمعی اخیر در بوفالو، نیویورک، و یووالده، تگزاس، در نهایت می تواند حمایت کافی دو حزبی را از قوانینی که قبلاً ثابت شده بود، جلب کند.

عکس: جی اسکات اپل وایت/AP

جو بایدن هفته گذشته در سخنرانی خود به ملت خواستار ممنوعیت فدرال سلاح های نیمه خودکار و افزایش شرط سنی در صورت عدم امکان انجام این کار شد.

“هفته گذشته در کانکتیکات، من هرگز آن چهره والدین را ندیدم. این فقط یک ترس عمیق و عمیق برای فرزندان ما بود. و همچنین ترس از اینکه اوضاع در کشور ما آنقدر از هم پاشیده شده است که شما نمی توانید سیاست را کنار بگذارید و تنها چیزی را که برای بزرگسالان مهم است تضمین کنید: امنیت فرزندانشان.

مورفی گفت: “من مطمئن تر از همیشه هستم که به آنجا خواهیم رسید.” “اما من همچنین این بار بیشتر نگران شکست هستم.

“در حال حاضر ما در تلاشیم تا کشف کنیم چه چیزی می تواند به 60 رای برسد [in the Senate]مورفی گفت.

سناتور دموکرات پت تومی از پنسیلوانیا در گفتگو با شبکه سی‌بی‌اس Face the Nation گفت که امیدوار است هر پیشنهادی شامل گسترش بررسی‌های پیشینه باشد، حداقل برای فروش تجاری اسلحه.

او گفت: «همه ما موافقیم که جنایتکاران خشن و افراد بی‌نظم و بیمار روانی خطرناک نباید سلاح گرم داشته باشند.



Source link

«اغلب وقتی به عنوان یک بزرگسال وارد فروشگاه می شوند و خرید می کنند، آن سوابق نوجوانان در دسترس نیست. بنابراین ما در حال گفتگو در مورد آن جمعیت خاص، 18 تا 21 ساله هستیم و این که چگونه مطمئن شویم که فقط افراد مناسب، شهروندان قانونمند، دست به سلاح می‌زنند.»