اعدام محکوم به اعدام که چشمانش را بریده بود به تعویق افتاد

او بعداً به پلیس گفت که خدا به او دستور داده است که این قتل ها را انجام دهد و او معتقد است که هر سه آنها شیطان هستند. قتل بورن و فرزندانش شرمن، شهری با حدود 45000 نفر ساکن در 65 مایلی (105 کیلومتری) شمال دالاس را شوکه کرد.

“ما حاضر به انجام این کار هستیم. ما حاضریم این روند اتفاق بیفتد و اجازه دهیم قاضی تصمیم بگیرد. اشمور گفت این تمام چیزی است که ما می خواهیم.

J. Kerye Ashmore، با دفتر دادستان ناحیه گریسون، که این پرونده را تحت تعقیب قرار داد، گفت که رهبران مذهبی و دیگرانی که خواستار عفو توماس هستند، به طور کامل در مورد پرونده مطلع نیستند و هیچ گزارش یا ارزیابی در مورد وضعیت روانی او را نخوانده اند.

هوستون (AP) – اعدام برنامه ریزی شده ماه آینده یک زندانی محکوم به اعدام در تگزاس، که وکلای او می گویند هر دو چشم او را – هر یک حادثه جداگانه – به دلیل بیماری شدید روانی بیرون آوردند، روز سه شنبه توسط قاضی به تعویق افتاد.

دستور فالون به وکلای توماس تا 5 ژوئیه مهلت می‌دهد تا درخواست خود را ارائه دهند و بخواهند صلاحیت زندانی قبل از ادامه اعدام او بررسی شود. اگر فالون به این نتیجه برسد که وکلای توماس شواهد کافی برای ادامه کار ارائه کرده اند، کارشناسانی برای بررسی او منصوب خواهند شد و سایر شواهد قبل از تصمیم گیری توسط قاضی بررسی خواهند شد.

اشمور گفت که سوابقی را بررسی کرده است که به نظر می‌رسد نشان می‌دهد توماس از تاریخ اعدام خود اطلاع داشته و از این که او در زندان به سر می‌برد، زیرا همسر و فرزندانش را کشته است. ___ Juan A. Lozano را در توییتر در https://twitter.com/juanlozano70 دنبال کنید.





منبع

هیچ یک از این افراد چیزی در مورد این پرونده نمی دانند. آنها آنچه را که دفاع به آنها گفته است طوطی وار تکرار می کنند.

لوین توماس را «یکی از بیمارترین زندانیان روانی در تاریخ تگزاس» خواند و افزود که «او صلاحیت اعدام را ندارد، زیرا درک منطقی از دلیل ایالتی برای اعدام خود ندارد.»

قاضی ناحیه ایالتی جیم فالون روز سه شنبه دستوری مبنی بر پس گرفتن تاریخ اعدام صادر کرد. تصمیم فالون پس از آن اتخاذ شد که وکلای توماس زمان بیشتری برای آماده شدن برای جلسه دادگاه برای بررسی صلاحیت وی درخواست کرده بودند.

موری لوین، وکیل توماس در بیانیه ای نوشت: «ما مطمئن هستیم که وقتی شواهدی مبنی بر بی کفایتی آقای توماس ارائه می کنیم، دادگاه موافقت خواهد کرد که اعدام او قانون اساسی را نقض می کند. هدایت این مرد روان پریش نابینا برای اعدام، حس انسانیت ما را آزار می دهد و هیچ هدف قانونی را دنبال نمی کند.

بیش از 100 رهبر مذهبی و دیگران قبلاً از فرماندار گرگ ابوت خواسته بودند که اعدام این مرد 39 ساله را متوقف کند.

دیوان عالی مجازات اعدام را برای معلولان ذهنی ممنوع اعلام کرده است، اما نه برای افراد مبتلا به بیماری های روانی جدی. اما حکم کرده است که یک نفر باید صلاحیت اعدام را داشته باشد.

آندره توماس قرار بود در 5 آوریل اعدام شود و به دلیل چاقو زدن به همسرش لورا کریستین بورن 20 ساله 20 ساله، پسر 4 ساله آنها آندره لی و دختر 13 ماهه اش لیها ماری هیوز به اعدام محکوم شد. ، بریدن قلب دو کودک.

وکلای او گفته اند که پس از بیرون آوردن چشم دوم، او آن را خورد تا مطمئن شود که دولت نمی تواند افکار او را بشنود.