برنده جکپات 2 میلیارد دلاری پاوربال، 25.5 میلیون دلار را در عمارت هالیوود هیلز کاهش داد.

استفان پومپوی و اچ. بلر چانگ از آژانس این فهرست را با درو فنتون از کارولوود استیتز برگزار کردند. Max Lindenberger از گروه Realty Back Bay نماینده خریدار بود.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

این گران‌ترین فروش در هالیوود هیلز در سال جاری و در میان گران‌ترین فروش‌های این محله است. کاسترو تخفیف جزئی بر روی ملک دریافت کرد که در تابستان گذشته 29.95 میلیون دلار ذکر شد.

کاسترو در ماه نوامبر یک بلیط بخت آزمایی در پمپ بنزین آلتادنا خریداری کرد که با هر پنج عدد به اضافه پاوربال مطابقت داشت. او هنگام جمع‌آوری برنده‌ها در ماه فوریه از صحبت علنی امتناع کرد، اما بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت که “شکه شده و به وجد آمده است”.

برنده جکپات 2 میلیارد دلاری پاوربال وقت خود را برای خرج کردن پول تلف نمی کند. ادوین کاسترو که ماه گذشته برای دریافت جایزه رکورددار بخت آزمایی حاضر شد، فقط 25.5 میلیون دلار برای خانه جدیدی در هالیوود هیلز خرج کرد.

سوابق نشان می دهد که کاسترو که تصمیم گرفت این پول را به صورت یکجا در حدود 997.6 میلیون دلار قبل از مالیات جمع آوری کند، این عمارت مدرن را تحت یک شرکت با مسئولیت محدود خریداری کرد. این خرید پرشور حدود 2.56 درصد از بردهای او را تشکیل می دهد.

این خانه سه طبقه (به علاوه عرشه پشت بام) دارای پنج اتاق خواب و شش حمام، و همچنین اتاق بازی، انبار شراب، سینما، بار مرطوب، سالن بدنسازی، شیرجه سرد، دوش بخار و سونا است.

دیوارهای شیشه‌ای به پشت باز می‌شوند، جایی که پاسیوها به استخر، اسپا و آشپزخانه در فضای باز منتهی می‌شوند. این ملک کمی بیش از نیم هکتار را پوشش می دهد.

این خانه کنار تپه که در پشت دروازه‌های مشرف به Sunset Strip و Chateau Marmont قرار دارد، سال گذشته توسط رومن جیمز دیزاین، یک شرکت توسعه لوکس ساخته شد. چوب و بتن نمای بیرونی جعبه‌ای را زینت می‌دهند و به فضاهای فضای باز و سرپوشیده با منظره‌ای وسیع از شهر در پایین منتهی می‌شوند.