مردی از فلوریدا یک صدف عظیم را در ساحل پیدا کرد و قصد داشت آن را به آبگوشت تبدیل کند. معلوم شد که بیش از 200 سال قدمت دارد.

بلین پارکر به دموکرات تالاهاسی گفت که وقتی صدف را در آخر هفته روز رئیس جمهور پیدا کرد، فکر کرد که برای دو وعده آبگوشت به اندازه کافی بزرگ است.

پارکر، یکی از اعضای گروه داوطلب AmeriCorps، در نهایت صدف را به آزمایشگاه دریایی نمونه خلیج فارس در پاناسه، فلوریدا آورد. دموکرات تالاهاسی گزارش داد که پارکر همچنین یک جمع آوری کننده نمونه برای آزمایشگاه است.

بلین پارکر یک صدف بزرگ را در سواحل فلوریدا پیدا کرد و می خواست آن را به ماهی صدف تبدیل کند.

  • آزمایشگاه متوجه شد که یافته پارکر یک صدف شش اینچی 2.6 پوندی است که تخمین زده می شود بیش از 214 سال قدمت داشته باشد.

    در سمت چپ: مردی صدفی را که از میشن کریک در سانفرانسیسکو، فلوریدا بیرون آورده بود، در دست دارد.  در سمت راست، یک کاسه سوپ صدف.

    در سال 2006، دانشمندان یک صدف Quahog 507 ساله را پیدا کردند که پس از تخمین زنده بودن آن در سال 1499، در زمان سلسله مینگ در چین، آن را “Ming” نامیدند.

    مردی از فلوریدا و خانواده اش صدف غول پیکری را در آلیگاتور پوینت فلوریدا پیدا کردند. آنها قصد داشتند آن را بپزند اما متوجه شدند که بیش از 200 سال قدمت دارد.

    او نام دوست جدید خود را «آبر کلام لینکلن» به نام رئیس جمهور که او نیز در سال 1809 به دنیا آمد، نامید.

  • این آزمایشگاه اضافه کرد که وزن بیشتر صدف‌های کوهوگ اقیانوسی حدود نیم پوند است. این باعث می شود که Aber-Clam Lincoln پنج برابر وزن صدف متوسط ​​​​باشد.

    پارکر به دموکرات تالاهاسی گفت: “ما فقط قرار بود آن را بخوریم، اما مدتی به آن فکر کردیم و متوجه شدیم که احتمالاً بسیار خاص است. بنابراین، ما نمی‌خواستیم آن را بکشیم.”

    صدف خارج شده از میشن کریک، کالیفرنیا (سمت چپ) و یک کاسه سوپ چاودر صدف.کارلوس آویلا گونزالس/ سانفرانسیسکو کرونیکل از طریق گتی ایماژ; Gregory Rec/Portland Press Herald از طریق گتی ایماژ

    • اصل مقاله را در Insider بخوانید



    منبع

    دموکرات تالاهاسی به طور جداگانه در 28 فوریه گزارش داد که پارکر ابر-کلام لینکلن را به خانه اش زیر دریا فرستاده است. پارکر حدود یک هفته پس از یافتن آن در آلیگاتور پوینت، صدف را دوباره در خلیج مکزیک رها کرد.

    آزمایشگاه دریایی نمونه خلیج فارس بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر پاسخ نداد.

    اما پارکر از یک آزمایشگاه دریایی متوجه شد که بیش از 214 سال قدمت دارد.

  • پارکر که فهمید چند ساله است، صدف را Aber-Clam لینکلن نامید.

    سن را می توان با تعداد لایه های روی پوسته محاسبه کرد که هر لایه نشان دهنده یک سال است؛ با این کار، بلین 214 لایه روی پوسته Aber-clam لینکلن شمارش کرد، به این معنی که این صدف در سال 1809 متولد شد، همان سالی که آبراهام لینکلن متولد شد. از این رو نام آن است!” این آزمایشگاه در پستی در 21 فوریه در فیس بوک نوشت.