مایکل استیل، رئیس سابق RNC، توصیه های بی رحمانه ای برای مارجوری تیلور گرین دارد

قانونگذار تئوری توطئه که سال گذشته در یک رویداد ملی گرایان سفیدپوست سخنرانی کرد و از متحدان نزدیک کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (رئیس کالیفرنیا) است، می گوید ایالت های قرمز باید از ایالت های آبی جدا شوند.

رامنی گفت: «می‌دانی، من فکر می‌کنم آبراهام لینکلن با این نوع جنون برخورد کرده است.» سپس گرین را به عنوان بخشی از «راست حقه‌باز» رد کرد.

مایکل استیل، رئیس سابق کمیته ملی جمهوری خواهان، مارجوری تیلور گرین، نماینده جمهوری خواه را به دلیل پیشنهاد «طلاق ملی» او، مورد شکنجه قرار داد.

او او را “مایه شرمساری” هم برای حزب و هم برای کشور خواند.

استیل پنجشنبه شب در شبکه ام اس ان بی سی گفت: «او نمی داند درباره چه چیزی حرف می زند. چرا ما به این احمق دیوانه گوش می دهیم؟ مارجوری تیلور گرین، لطفا خفه شو. به همه ما لطف کن.»

بیشتر از “ساعت 11” MSNBC را در زیر مشاهده کنید:



منبع

استیل گفت: «میت رامنی بهترین حرف را زد. «ما در آن جنگ جنگیدیم. یک رئیس جمهور جمهوری خواه به خاطر تلاش برای نجات اتحادیه جان خود را از دست داد و این احمق می خواهد آن را تجزیه کند؟ پس بزن که بریم. این نوعی دیوانه است که نیاز به تفکر سنگین زیادی دارد، زیرا او اینطور نیست.»

استیل، بخشی از شاخه “هرگز ترامپ” حزب و منتقد دائمی چهره هایی مانند گرین، از سناتور میت رامنی (رامنی از یوتا) هنگامی که هفته گذشته به ایده “طلاق ملی” اشاره کرد، اشاره کرد.