سناتور بن ساس در سخنرانی بنیاد ریگان، «عجیب‌ها» را فراخوانی می‌کند که ایالات متحده را تقسیم می‌کنند

با این حال، فعالان جمهوری خواه عمیقاً تردید دارند که هر کسی بتواند قدرت ترامپ را در حزب از بین ببرد. او همچنان محبوب ترین نامزد در مسابقات فرضی 2024 است. در همین حال، مسائل معیار زمان او در مقام ریاست جمهوری، به ویژه مهاجرت و شاخه برتری نژاد سفید آن، “نظریه جایگزینی بزرگ” همچنان در میان رای دهندگان جمهوری خواه طنین انداز می شود.



Source link

ساسه در مجموعه سخنرانان بنیاد ریگان با عنوان «زمانی برای انتخاب» سخنرانی کرد، که طیف گسترده‌ای از جمهوری‌خواهان را در نظر داشت که به کاخ سفید در سال 2024 چشم دوخته‌اند، از مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق تا کریستی نوم، فرماندار داکوتای جنوبی – اما، به ویژه، از جمله دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق.

از سمت چپ، سناتور جاش هاولی، آر-مو، بن ساس، آر-نب، و تد کروز، آر-تگزاس، در جلسه دادگاه 22 مارس برای نامزدی قاضی کتنجی براون جکسون به دیوان عالی، در کاپیتول هیل. (تام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق گتی ایماژ)

ساس گفت: «الگوریتم‌های سیاسی با خشم کار می‌کنند. «هیچ کس به دلیل صادق بودن در فضای مجازی منتشر نمی‌شود که احتمالاً 280 شخصیت اجازه نمی‌دهند که فضا مناظره‌ای صادقانه داشته باشد. احمقانه است که در مورد یک قانون فدرال به عنوان ورود بهشت ​​به زمین یا منادی جهنم در روز سه شنبه صحبت کنیم.

سناتور بن ساس، رئیس‌جمهور آمریکا، در یک سخنرانی آتشین در بنیاد ریگان که بحث‌های سیاسی هذل‌انگیز چند سال اخیر را با تهدیدات جهانی که با آن مواجه بود مرتبط می‌کرد، به «عجیب‌هایی» اشاره کرد که به گفته او در حال تجزیه ایالات متحده هستند. ملت.

دستیار گفت که ساسه سخنرانی را در طول چند روز نوشت و ایده های نوشته شده روی کارت های یادداشت را که در خانه اش به هم ریخته و مرتب می کرد، در حالی که سخنرانی را جمع می کرد، استفاده کرد.

سناتور بن ساسه با ابراز نگرانی و عزم.

ساس در سرتاسر این بحث استدلال کرد که توییتر و اخبار کابلی بحث ملی را ربوده و تنها صدای «2 درصد» کشور را نشان می‌دهد، در حالی که اکثر رأی‌دهندگانی را که تلاش می‌کنند زندگی خود را بگذرانند، بچه‌هایشان را به مدرسه ببرند و وام‌های مسکن خود را پرداخت کنند، بیگانه کرده است.

به نظر می رسد که رد انتخاب های ترامپ برای فرمانداری و وزیر امور خارجه توسط رای دهندگان جمهوری خواه جورجیا در هفته گذشته، دری را در حزب به روی جمهوری خواهان “سنتی” مدل ریگان باز کرده است.

سناتور بن ساس در 16 فوریه در متروی سنا در کاپیتول هیل قدم می زند. (کنت نیشیمورا / لس آنجلس تایمز از طریق گتی ایماژ)

سناتور بن ساس، R-Neb.، در 2 ژوئن در بنیاد ریاست جمهوری رونالد ریگان در سیمی ولی، کالیفرنیا سخنرانی می کند.

شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه رویکرد ساسه ممکن است طنین انداز باشد – اکثر نظرسنجی ها نشان داده اند که رای دهندگان در سراسر جهان بیشتر نگران تورم، قیمت بنزین و مسائل مربوط به جیب هستند تا دروغ های انتخاباتی ترامپ در سال 2020 و جنگ فرهنگی، مسائلی که بر عناصر راست افراطی حزب حاکم بوده است. .

جمهوری خواه نبراسکا به “هنرمندان نمایش” در چپ افراطی و راست افراطی که نزدیک به یک دهه بر سیاست مسلط بوده اند، اشاره کرد و گفت که آنها بیشتر بر روی گرفتن لایک و ریتوییت برای خود در رسانه های اجتماعی متمرکز هستند تا حفظ جایگاه ایالات متحده. به عنوان یک ابرقدرت جهانی در میان تهدیدات جدید از سوی دشمنانی مانند چین.

سناتور بن ساسه در حالی که با دقت به شهادت گوش می دهد، ظاهری متعجب به خود می گیرد، زیرا به نظر می رسد همسایگانش، سناتور جاش هاولی و تد کروز، غرق در چیزهای دیگر هستند.

ساسه گفت: «در 75 سال گذشته، با ایالات متحده به عنوان ابرقدرت بی‌رقیب جهان، با هر معیار تاریخی شاهد صلح تکان‌دهنده و رفاه تکان‌دهنده‌ای بوده‌ایم. هر نسلی یک انتخاب دارد، از روی کاناپه بلند شود و بسازد – یا به عنوان یک بچه پولدار استعفا دهد که اجازه می دهد تجارت خانوادگی از هم بپاشد. زیرا، اشتباه نکنید، از دست دادن اعتماد به نفسی که ما در حال تجربه آن هستیم، اثرات فاجعه باری در دنیای واقعی دارد.»

ساس، رئیس سابق دانشگاه که اغلب از سوی دولت ترامپ به دلیل ناتوانی در انتخاب یک طرف روشن در نبردهای متعدد پیرامون رئیس جمهور سابق مورد سرزنش قرار می گرفت، گفت که در حالی که سیاستمداران و «انزواگرایان» شدت شیرین کاری های خود را افزایش می دهند، ایالات متحده به عنوان یک ابرقدرت جهانی عقب مانده است.

پس از گذشت تقریباً 18 ماه از خروج ترامپ از ریاست جمهوری، سیاستمداران و خبرنگاران همچنان در حال پیشگویی از شکل و جهت حزب جمهوری خواه هستند. یک سری از انتخابات مقدماتی اخیر گاهی ترامپ را با چنگال آهنین بر افراط‌های جمهوری‌خواه نشان می‌دهد، اما همچنین نمی‌تواند مانند زمانی که در کاخ سفید بود، بر این پایگاه رای‌دهندگان فرماندهی کند.

ساس پنجشنبه شب در کالیفرنیا گفت: «این دولت عجیب‌وغریب‌ها است، توسط عجیب‌وغریب‌ها و برای غریبه‌ها». سیاستمدارانی که روزهای خود را با فریاد زدن در کنگره سپری می‌کنند تا بتوانند شب‌هایشان را با فریاد زدن روی کابل بگذرانند، کراک می‌فروشند – بیشتر به افراد معتاد، اما همچنین با امیدهای درخشان برای یافتن یک هشت ساله خشمگین جدید در آنجا.

سناتور بن ساسه، آر-نب.، با مهر ریاست جمهوری رونالد ریگان روی تریبون می رود.  پس زمینه و روی دیوار پشت سرش نوشته شده بود: A Time for Choosing، Speaker Series.

یکی از دستیاران ساسه صبح جمعه به یاهو نیوز گفت که سخنرانی روز پنجشنبه یک بیانیه «تعریفی» برای ساسه بود که استدلال های قبلی او در مورد جهت گیری کشور و جمهوری خواهان را به یک تز روشن در مورد آنچه که باید در آینده بیاورد گرد آورد.