فترمن از پنسیلوانیا نیز مبتلا به کاردیومیوپاتی است

در بیانیه ای که به عنوان بخشی از این کمپین منتشر شد، دکتر رامش چاندرا، متخصص قلب فترمن، گفت که فترمن اگر غذاهای سالم بخورد، داروهای تجویز شده و ورزش کند، خوب خواهد شد.

___

با این حال، سوالاتی در مورد اثراتی که فترمن همچنان از سکته رنج می برد و اینکه چرا پزشکان دفیبریلاتور را با ضربان ساز کار گذاشته اند، مطرح شده است.

فترمن، معاون فرماندار پنسیلوانیا، گفت که سکته مغزی او ناشی از یک عارضه قلبی به نام فیبریلاسیون دهلیزی است و پزشکان برای مدیریت آن ضربان ساز را در 17 می کاشتند.

کاردیومیوپاتی می تواند جریان خون را مختل کند و به طور بالقوه باعث ضربان قلب نامنظم شود که می تواند کشنده باشد.

فترمن، 52 ساله، دو روز بعد، تنها چند ساعت پس از انجام عمل جراحی برای کاشت ضربان ساز با دفیبریلاتور، در حالی که در بیمارستان بستری بود، به راحتی نامزد دموکرات ها شد.

این قدردانی اولین اظهار نظر عمومی یک پزشک برای Fetterman از زمانی بود که شرکت کننده برای اولین بار در 15 می در رسانه های اجتماعی ظاهر شد و سکته مغزی را فاش کرد.

انتظار می‌رود که انتخابات عمومی پاییز یکی از برترین رقابت‌های سناتوری کشور در پاییز امسال باشد.

چاندرا گفت این دفیبریلاتور، که با تشخیص ریتم های نامنظم تهدید کننده زندگی، شوک های اصلاحی ایجاد می کند، به دلیل کاردیومیوپاتی Fetterman کاشته شده است.

AP را برای پوشش کامل انتخابات میان دوره ای در https://apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر در https://twitter.com/ap_politics دنبال کنید. مارک لوی را در توییتر در https://twitter.com/timelywriter دنبال کنید.





Source link

هاریسبورگ، پا. (AP) – متخصص قلب جان فترمن، نامزد دموکرات سنای ایالات متحده در پنسیلوانیا که در حال بهبودی پس از سکته مغزی است، روز جمعه فاش کرد که این نامزد به کاردیومیوپاتی نیز مبتلا است که در آن عضله قلب ضعیف و منبسط می‌شود.