دو مرد در قتل عام 6 نفر از جمله مادر و نوزاد در شهرستان تولار دستگیر شدند.

بودرو گفت که زن در تماس با 911 با پنهان شدن در یک تریلر از حمله جان سالم به در برد.

“آنها هنوز تیراندازی می کنند؟” از اعزام کننده می پرسد.

مقامات گفتند که اوریارته با ماموران فدرال اداره الکل، تنباکو، اسلحه گرم و مواد منفجره در اوایل روز جمعه درگیر درگیری مسلحانه شد و قبل از بازداشت مجروح شد. مایک بودرو، کلانتر شهرستان تولار، گفت که اوریارته که ممکن است با اتهامات فدرال در حمله به یک افسر فدرال مواجه شود، در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت و انتظار می‌رود زنده بماند.

با این حال، با گذشت سالها، Nuestra Familia اعضای خود را از باندهای کالیفرنیای شمالی و مرکزی جذب کرد. یک خط خشن در بیکرزفیلد ترسیم شد: باندهای شمال این خط به Nuestra Familia پاسخ دادند، اعضای آن هم در زندان و هم در خیابان به عنوان Norteños معرفی شدند. مقامات مجری قانون متوجه شده‌اند که تعداد فزاینده‌ای از باندها در کالیفرنیای شمالی و مرکزی اکنون به عنوان Sureños شناخته می‌شوند، به این معنی که از اعضای مافیای مکزیکی دستور می‌گیرند و به آنها «مالیات» می‌پردازند.

قتل های 16 ژانویه باعث ایجاد ترس در گوشن، یک جامعه فقیر در دره سان خواکین شد. در سال‌های اخیر، قاچاق مواد مخدر و خشونت‌های گروهی، مناطق روستایی کم‌جمعیت مانند گوشن را به برخی از خشن‌ترین مکان‌های کالیفرنیا تبدیل کرده است، اما با این وجود، وحشیانه قتل عام یک خانواده، ملت را شوکه کرد و مردم را از دوردست‌ها تا مین برانگیخت. اهدای جایزه برای دستگیری قاتلان.

Nuestra Familia در دهه 1960 متولد شد که توسط زندانیان ایالتی تشکیل شد که از تسلط مافیای مکزیکی بر زندانیان لاتین تبار ناراضی بودند. در زمان تأسیس، Nuestra Familia – اسپانیایی به معنای “خانواده ما” – با هیچ شکاف جغرافیایی تعریف نشد. بسیاری از اولین اعضای آن از چینو، لس آنجلس شرقی و سایر بخش‌های جنوب کالیفرنیا بودند.

اندرسون گفت که او در نوامبر 2021 به کانزاس تحویل داده شد تا در مورد نقض مشروط پاسخ دهد. معلوم نیست کی آزاد شد. ریش قبلاً در سال 2016 در شهرستان تولار به اتهام ضربه و فرار، رانندگی با ماشین سرقتی و ممانعت از معاون کلانتر شهرستان تولار متهم شده بود. اندرسون گفت که او خواهان عدم رقابت برای زدن و دویدن شد، سایر اتهامات کنار گذاشته شد و او 20 روز را در زندان شهرستانی گذراند.

به گفته کلانتر شهرستان تولار، مظنونان به نام های نوح دیوید بیرد، 25 ساله، از ویسالیا و انجل “نانو” اوریارته، 35 ساله، از گوشن، هر دو عضو باند نورتنیو شناسایی شدند.

علیسا پراز در تصویری از ویدئو، نوزاد 10 ماهه خود را از روی حصار بلند می کند. (دفتر کلانتری شهرستان تولار)

کلانتر شهرستان تولار حملات صبح زود را عملیات کابوس نامید و گفت که این حملات شامل حکم جستجو در سه مکان در گوشن و ویسالیا در نزدیکی آن و در چندین زندان ایالتی از جمله کرن شمالی، کورکوران، فولسوم و خلیج پلیکان است. در مجموع، هشت سلول و 16 زندانی مرتبط با باند زندان Nuestra Familia هدف قرار گرفتند.

صبح بعد از قتل، بودرو اعلام کرده بود که خشونت احتمالاً کار یک کارتل مواد مخدر بوده است. بیست و چهار ساعت بعد، او این ادعا را کمی تعدیل کرد.

بودرو گفت که شواهدی که منجر به دستگیری مظنونان شد تا حدی به لطف تجزیه و تحلیل DNA به دست آمد که توسط آزمایشگاه های ATF در مریلند تسریع شد. او گفت که مظنونان از 23 ژانویه تحت مراقبت دائمی قرار داشتند.

آنها به دوست پسرم شلیک کردند. او می‌گوید: «آن‌ها همچنان بیرون تیراندازی می‌کنند. نمی‌دانم هنوز اینجا هستند یا نه. من می ترسم. … لطفا عجله کنید لطفا. نمی دانم الان کجا هستند – [gasp] – آنها هنوز در حال تیراندازی هستند.

“چه کسی برمی گردد؟”

در صدای تماس 911 که در جریان کنفرانس خبری پخش شد، صدای گریه و التماس زنی در داخل خانه شنیده می شود.

دفتر دادستان ناحیه تولار، بیرد و اوریارت را به شش فقره قتل و یک سری اتهامات ویژه از جمله قتل های متعدد و ارتکاب قتل برای پیشبرد فعالیت های یک باند جنایتکار خیابانی متهم کرده است.

با Uriarte و Beard نمی‌توان نظر داد.

بودرو گفت: «این خانواده توسط قاتلان خونسرد هدف قرار گرفتند.

مردی با تجهیزات تاکتیکی روی جعبه کمک های اولیه در کنار مردی که روی زمین دراز کشیده است خم می شود.

در دستگیری‌های روز جمعه، مقامات گفتند که در بازرسی از خانه‌های این دو مظنون سلاح‌های بیشتری کشف شد. (دفتر کلانتری شهرستان تولار)

بودرو گفت که حداقل دو نفر از خانواده پاراز از اعضای باند سورنیو بودند و افزود که گوشن سرزمین رقیب نورتنیو محسوب می شود. فراتر از این اطلاعات، کلانتر گفت که بازرسان هیچ انگیزه ای برای قتل شناسایی نکرده اند.

نوح دیوید بیرد 25 ساله اهل ویسالیا اوایل روز جمعه دستگیر شد. او و فرشته “نانو” اوریارته 35 ساله متهم به قتل شش نفر در شهر مزرعه دره مرکزی گوشن هستند. (دفتر کلانتری شهرستان تولار)

بازرسان بیرد را مظنون به قتل دختر 16 ساله و نوزادش معرفی کردند.

مجری قانون فدرال به کلانتر در تحقیقات خود، همراه با ادارات پلیس در Visalia، Porterville و Woodlake کمک کرده است. مقامات روز جمعه خاطرنشان کردند که تحقیقات در حال انجام است.

زن با نفس نفس زدن می گوید: «اینها هستند. “آنها در خانه تیراندازی می کنند.”

بودرو در حالی که دستگیری ها را روز جمعه اعلام کرد، گفت که برخی از اظهارات عمومی قبلی او برای دستیابی به مظنونان و ادامه تحقیقات طراحی شده بود.

به گفته دادستان شهرستان تولار، در اکتبر 2021، بیرد توسط پلیس ویسالیا دستگیر شد و به اتهام حمل اسلحه و کوکائین متهم شد. استوارت اندرسون، سخنگوی دادستان ناحیه تولار، گفت که این پرونده در حال بررسی است.

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



منبع

صدای تیراندازی در ضبط شنیده می شود.

او گفت: «ما اطلاعات را عمدا در اختیار رسانه ها قرار دادیم. ما به کارتل‌ها اشاره کردیم، از اعضای باند بالا و پایین در ایالت کالیفرنیا، و پتانسیل تلاش آنها برای خروج از کشور نام بردیم. [The suspects] احساس می‌کردیم که روی آنها تمرکز نمی‌کنیم.”

یک تپانچه در زمین افتاده است.

او همچنین از چیزی که او آن را یک مرز شل می نامید شکایت کرد.

در این ویدئو، آلیسا پراز در حالی که کودکش در آغوش دارد، از یک راهروی تاریک به سمت دروازه زنجیره ای قفل شده ای که خیابان را مسدود کرده است، می دود. او که نمی‌تواند فرار کند، نوزادش را روی یک حصار چوبی نزدیک می‌کشد و روی چیزی در آن طرف پایین می‌آورد، قبل از اینکه در خیابان بدوید و از روی نرده‌های زنجیره‌ای طاق کند.

پس از یک درگیری مسلحانه قبل از سپیده دم و مجموعه‌ای از یورش‌ها در سراسر شهرستان تولار، مقامات روز جمعه گفتند که دو مرد متهم به قتل شش نفر از جمله یک مادر نوجوان و نوزادش را در یک قتل عام به سبک اعدام دستگیر کرده‌اند که شهر مزرعه سنترال ولی را حیرت زده کرد. گشن ماه گذشته  مظنونان به عنوان نوح دیوید بیرد 25 ساله از ویسالیا و فرشته 35 ساله «Nanu»  اوریارته گشن.

زن پاسخ می دهد: بله. “عجله کن لطفا. اونا برمیگردن اونا برمیگردن آنها برگشته اند.»

لحظاتی بعد مردی به سمت آنها می رود. او بازوی راستش را بالا می برد، سایه تیره اسلحه در دستش قابل مشاهده است، سپس ویدئو قطع می شود. بودرو گفت که مادر و کودک هر دو از پشت سر هدف گلوله قرار گرفتند.

بودرو گفت: «ما از هر حرکتی که آنها انجام می‌دهند می‌دانستیم. ما آنها را در جایی که می خواستیم زیر بال خود داشتیم.» او اظهار داشت که مردم هرگز در معرض خطر نبودند.

بر اساس سوابق دادگاه، در زمان دستگیری، بیرد یک فراری بود، که در شهرستان ویاندوت کانزاس از دوران مشروط خود تخلف کرده بود، جایی که او به دلیل سرقت شدید محکوم شد.

زن می گوید: «بچه ها». «آیا آنها را می شنوی؟ الان یکی دیگه داره جیغ میزنه.»

در طول کنفرانس خبری، بودرو یک ویدیوی نظارتی پخش کرد که نشان می داد مادر جوان لحظاتی قبل از کشته شدن پسرش با پسرش فرار می کند.

تصویری دانه‌دار از زنی با موهای بلند تیره که نوزادی را در کنار حصار چوبی بلند می‌کند.

پس از یک درگیری مسلحانه قبل از سپیده دم و مجموعه‌ای از یورش‌ها در سراسر کالیفرنیا، مقامات روز جمعه گفتند که دو مرد متهم به قتل شش نفر از جمله یک مادر نوجوان و نوزادش را در قتل‌عام‌هایی به سبک اعدام که شهر مزرعه گشن دره مرکزی را حیرت زده کرده‌اند، دستگیر کرده‌اند. ماه گذشته.

در گزارش FBI که توسط روزنامه تایمز بررسی شد، یکی از فراریان اخیر از مافیای مکزیکی گفت که این سازمان مشتاق است در مناطق شمالی و روستایی ایالت گسترش یابد، جایی که مواد مخدر قیمت های بالاتری نسبت به محله های کالیفرنیای جنوبی دارد که از دلالان رقیب اشباع شده است.

اوریارته در سال 2014 در شهرستان تولاره به حمله به یک فرد با تفنگ دستی متهم شد، جنایتی که به گفته دادستان در ارتباط با یک باند خیابانی نامشخص انجام شده است. اندرسون گفت که اوریارته خواهان رقابت نشد و حدود پنج سال از حکم هفت سال زندان را گذراند.

هر دو مظنون سابقه طولانی در اجرای قانون در شهرستان تولار دارند.

کلانتر گفت که ابتدا الادیو پاراز جونیور 52 ساله و سپس مارکوس پاراز 19 ساله و جنیفر آنالا 50 ساله که در خواب مورد اصابت گلوله قرار گرفتند، کشته شدند. رزا پراز، 72 ساله، در حالی که در کنار تختش روی زانو بود، به سرش هدف گلوله قرار گرفت. آلیسا پاراز و نیکلاس 10 ماهه آخرین کسانی بودند که مردند.

فرشته “نانو” اوریارته که روی زمین دراز کشیده است پس از درگیری مسلحانه با مقامات اوایل روز جمعه تحت مراقبت پزشکی قرار می گیرد. (دفتر کلانتری شهرستان تولار)

باند Norteño که ظاهراً این دو مرد به آنها تعلق دارند، با باند زندان Nuestra Familia، یکی از دو سازمان مستقر در زندان که نفوذ زیادی بر باندهای لاتین تبار در کالیفرنیا دارند، مرتبط هستند. دیگری مافیای مکزیکی است.

او گفت: «من نمی گویم این یک کارتل است. اما من این احتمال را حذف نمی کنم.»