یک زن شورای NJ در ماشینش به ضرب گلوله کشته شد و FBI اکنون در حال تحقیق است. این چیزی است که ما می دانیم.

وسیله نقلیه Dwumfour در یک کامیون یدک‌کش در Sayreville در روز پنجشنبه. (نیوبرانزویک امروز از طریق رویترز)

سایرویل، نیوجرسی، یونیس دوومفور، عضو شورا، در حالی که در مقابل پرچم آمریکا نشسته است، به دوربین لبخند می‌زند.

جیمز دنهی، مامور ویژه اف‌بی‌آی مسئول دفتر فیلد نیوآرک، طی یک کنفرانس مطبوعاتی برای یک حادثه غیرمرتبط در روز جمعه، گفت که آژانس «از آن حادثه آگاه است و ما با همه شرکای خود کار می‌کنیم تا بیشتر بدانیم. در مورد آن حادثه.»

Yolanda Ciccone، دادستان شهرستان میدلسکس، که با پلیس Sayreville برای تحقیق کار می کند، به ABC News گفت که دیدگاه های سیاسی زن شورا هنوز انگیزه ای در قتل به نظر نمی رسد.

FBI اکنون در حال تحقیق درباره مرگ دوومفور است

یک زن شورای شهر نیوجرسی روز چهارشنبه بیرون از خانه اش به ضرب گلوله کشته شد – و FBI اکنون در حال تحقیق درباره مرگ او است.

ما یونیس را به خاطر فداکاری ثابت او به جامعه و همچنین ایمان عمیق و پایدار مسیحی اش به یاد خواهیم آورد. ما نهایت اطمینان را داریم که مجریان قانون عاملان این فاجعه دلخراش را به دست عدالت خواهند آورد. خدا به زن شوراي دوومفور و خانواده‌اش رحم كند.»

من از خبر قتل یونیس دوومفور، عضو شورای سایرویل در شب گذشته در یک اقدام خشونت آمیز با اسلحه متحیر شدم. حرفه خدمات عمومی او تازه شروع شده بود، و طبق همه موارد او قبلاً به عنوان یک عضو متعهد شورای شهر که مسئولیت خود را با نهایت دقت و جدیت به عهده گرفته بود، شهرت پیدا کرده بود. من تسلیت خود را به خانواده و دوستان عضو شورای شهر دوومفور، همکاران هیئت حاکمه او و کل جامعه سایرویل می فرستم. Sayreville یک جامعه مغرور، محکم و ایمن است و من می دانم که مانند همیشه در یک هدف مشترک گرد هم خواهد آمد.

دوومفور یک مادر و یک رهبر کلیسا بود

همسایه ها به یک ایستگاه خبری محلی CBS گفتند که دو مجموعه از چهار گلوله بلند را شنیدند. پس از اصابت گلوله به دوومفور، وسیله نقلیه او از تپه به پایین غلتید و سپس با خودروهای پارک شده برخورد کرد و بدنش روی چرخ افتاد.

ویکتوریا کیلپاتریک، شهردار سایرویل، دوومفور را به خاطر ایمان عمیقش به یاد آورد.

پلیس در سایرویل، شهری در شهرستان میدلسکس با حدود 45000 ساکن، منطقه جنگلی نزدیک مجتمع آرامی که دوومفور در آن زندگی می کرد، و همچنین پارک وی گاردن استیت در آن نزدیکی را جستجو کرد.

دوومفور، یک جمهوری خواه، در سال 2021 پس از شکست یک دموکرات فعلی به عضویت شورا انتخاب شد تا یک دوره سه ساله را آغاز کند. او همچنین به عنوان یکی از اعضای کمیسیون روابط انسانی Sayreville خدمت کرد. تازه ترم اولش تمام شده بود.

فیل مورفی فرماندار نیوجرسی در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنجشنبه گفت که نمی تواند آخرین مقام منتخب در ایالت را که مورد اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شده است، به یاد بیاورد و مرگ دوومفور را “تحوله ای تکان دهنده و تکان دهنده” خواند.

مورفی افزود: ما هر کاری که بتوانیم برای ردیابی این قاتل انجام خواهیم داد.

دوومفور به عنوان یک ستاره در حال ظهور در حزب جمهوری خواه به حساب می آمد

ببرت به آسوشیتدپرس گفت: «او یک زن 30 ساله بود. “منظورم این است که برای اینکه این اتفاق به این شکل غم انگیز رخ دهد، قلب ما شکسته است و همه می خواهند پاسخ بدهند. پس با نفس بند آمده منتظریم.»





منبع

کارآگاهان گوشی دوومفور را از صحنه به دست آوردند. آنها به ABC News گفتند که در تحقیقات خود به جنبه های شخصی، حرفه ای و مذهبی زندگی او نگاه می کنند.

مورفی در بیانیه ای که در اختیار یاهو نیوز قرار داد، گفت که حرفه خدمات عمومی Dwumfour “تازه شروع شده است”.

دوومفور، با بازوهای روی هم، لبخند می زند.  (Sayreville GOP)

یاهو نیوز برای اظهار نظر با FBI تماس گرفته است.

چندین پلیس در نزدیکی یک شبکه زهکشی ایستاده اند و یکی در داخل آن در نزدیکی خانه دوومفور جستجو می کند.

پلیس روز پنجشنبه در داخل یک شبکه زهکشی در نزدیکی خانه دوومفور جستجو می کند. (ست ونیگ/AP)

دوومفور در سال 2021 انتخاب شد. (Sayreville GOP)

سایرویل، نیوجرسی، یونیس دوومفور، عضو شورا. (از شورای شهر Sayreville از طریق AP)

یک زن شورای NJ در ماشینش به ضرب گلوله کشته شد و FBI اکنون در حال تحقیق است. این چیزی است که ما می دانیم.

یکی از ساکنان به فاکس نیوز دیجیتال گفت که پلیس در عرض چند دقیقه به محل حادثه رسید و “در تلاش بود شیشه ماشین را بشکند. معلوم است که قفل شده است.»

خودروی دوومفور در حال بارگیری روی یک کامیون یدک‌کش دیده می‌شود.

یکی از همسایگان گفت: “آنها به بیرون نگاه کردند و دیدند که شخصی در حال دویدن به داخل جنگل است که به پارک وی منتهی می شود.”

کارن بیلی ببرت، رئیس محلی حزب جمهوریخواه که به عنوان مدیر مبارزات انتخاباتی دوومفور نیز خدمت می کرد، دوامفور را فردی پرانرژی و لبخندی که «اتاق را روشن می کرد» توصیف کرد.

کیلپاتریک گفت: «فرای فداکاری او به جامعه ما، می توانم به اشتراک بگذارم که او زنی با ایمان عمیق بود و سخت تلاش کرد تا باورهای مسیحی قوی خود را در زندگی روزمره خود به عنوان یک فرد و یک رهبر جامعه ادغام کند.

شاهدان همچنین گفتند که فردی را دیدند که هودی پوشیده بود بین دو ساختمان دوید و از حصار پرید.

باب هوگین، رئیس حزب جمهوری‌خواه نیوجرسی، وحشت و عمیق‌ترین اندوه خود را از خشونت بی‌معنا ابراز کرد. در یک بیانیه.

در اینجا چیزی است که ما در مورد قتل دوومفور می دانیم.

شرایط پیرامون حادثه

پلیس یونیس دوومفور، یک عضو جمهوری خواه 30 ساله شورای شهر سایرویل را در خودروی SUV نیسان سفید خود با چندین گلوله در نزدیکی خانه اش، درست قبل از ساعت 7:30 بعد از ظهر چهارشنبه پیدا کرد. مرگ او در صحنه اعلام شد.

دوومفور اهل نیوآرک بود و به عنوان مادر مجرد یک دختر 12 ساله در Sayreville زندگی می کرد. او به تازگی با یک کشیش ازدواج کرده بود و مراسم عروسی در ماه اوت در نیوجرسی و در نوامبر در ابوجا، نیجریه برگزار شد. او سابقه ای در زمینه فناوری اطلاعات داشت و یک EMT پاره وقت بود. طبق صفحه لینکدین او، این زن شورا همچنین به عنوان مدیر کلیساها برای یک وزارتخانه بین المللی، مجمع سلطنتی قهرمانان، کار می کرد.