ویکتوریا اسپارتز نماینده جمهوری خواه می گوید پس از سال 2024 از سیاست بازنشسته خواهد شد

تصمیم به بازنشستگی در عوض می‌تواند فشار سیاسی بر او را در دو سال آینده، تحت اکثریت محدود مجلس نمایندگان، کاهش دهد.

او ادامه داد: “من در بسیاری از نبردهای سخت برای مردم پیروز شدم و سخت کار خواهم کرد تا در دو سال آینده در چند جنگ دیگر پیروز شوم.” با این حال، مادر شاغل بودن سخت است و من باید زمان بیشتری را با دو دختر دبیرستانی ام در خانه بگذرانم، بنابراین در سال 2024 برای هیچ دفتری کاندید نخواهم شد.

اسپارتز، 44 ساله، از سال 2021 در مجلس خدمت کرده است و شروع پر حادثه ای برای کنگره جدید داشته است. او از «بله» به «حال» و «بله» در مورد پیشنهاد کوین مک‌کارتی، رئیس‌جمهور برای دریافت سنگر در یک سری رای‌گیری هفتگی، برگشت. او ابتدا علیه فشار حزبش برای برکناری ایلهان عمر، نماینده مجلس نمایندگان، از کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا مخالفت کرد و آن را یک “شبه” خواند – قبل از اینکه به “بله” واژگون شود.

اسپارتز در بیانیه‌ای گفت: “این افتخار من بود که نماینده هوزیرز در سنای ایالت ایندیانا و کنگره ایالات متحده بودم و از حمایت قوی در میدان قدردانی می‌کنم. سال 2024 هفت سال از تصدی پست منتخب و بیش از یک دهه در سیاست جمهوری‌خواهان خواهد بود.”

اسپارتز، یک آمریکایی اوکراینی الاصل، در سال 2024 برای کرسی آزاد ایالت خود در سنای ایالات متحده نیز تلاش می کرد، اما تشکیلات حزب جمهوری خواه اخیراً در اطراف نماینده جیم بنکس، آر-ایند، متحد شده است.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

واشنگتن – نماینده ویکتوریا اسپارتز، نماینده هند، جمعه گفت که به دنبال انتخاب مجدد در سال 2024 نخواهد بود و اولین نماینده مجلس نمایندگان است که در چرخه انتخابات فعلی اعلام بازنشستگی می کند.