شش نماینده حزب جمهوری خواه از نیویورک می گویند که جورج سانتوس، نماینده مخالف باید به دلیل دروغ استعفا دهد.


اکثر اعضای جمهوری خواه مجلس نمایندگان نیویورک آماده اند تا کمتر از دو هفته پس از روی کار آمدن جورج سانتوس، نماینده حزب جمهوری خواه، کناره گیری کنند و شش نفر گفته اند که او باید به دلیل یک رشته دروغ های تبلیغاتی که پس از انتخابش افشا شده است، استعفا دهد.

این گروه شامل همه تازه‌کارهای جمهوری‌خواه دیگر از ایالت است که در این ماه به کنگره ملحق شدند، که دو نفر از آنها نماینده لانگ آیلند با سانتوس هستند. هر یک بیانیه‌هایی صادر کردند که می‌گفتند پس از از دست دادن اعتماد همکاران و انتخاب کنندگانش با فریب‌های آشکار در مورد تجربه کاری، تحصیلات و موارد دیگر، غیرممکن است که در خدمت او باشد.

نماینده مایک لاولر، دانشجوی سال اول، گفت: «با گستردگی و شدت اتهامات علیه او، ناتوانی او در به عهده گرفتن مسئولیت کامل رفتارش، و تحقیقات متعددی که در حال انجام است، معتقدم که او قادر به انجام وظایف خود نیست و باید استعفا دهد. نماینده شهرستان های راکلند و پاتنم و بخش هایی از وستچستر و داچس.

در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

جورج سانتوس، نماینده ایالات متحده (R-NY) در 3 ژانویه 2023 در واشنگتن دی سی در مجلس نمایندگان ساختمان کنگره ایالات متحده منتظر آغاز 118 کنگره است.

جورج سانتوس، نماینده ایالات متحده (R-NY) در 3 ژانویه 2023 در واشنگتن دی سی در مجلس نمایندگان ساختمان کنگره ایالات متحده منتظر آغاز 118 کنگره است.

مارک مولینارو، نماینده جمهوریخواه دره هادسون با ناحیه ای از غرب تا ایتاکا، گفت: “بی صداقتی جورج سانتوس توانایی او برای نمایندگی همسایگان و خدمت در کنگره را از بین برده است. من نمی دانم که او چگونه می تواند ادامه دهد. او باید استعفا دهد. “

قبلا: جرج سانتوس سرکش عهد می بندد که مدتی را خدمت کند. مک کارتی در بحبوحه فشار حزب جمهوری خواه از اقدام خودداری می کند

نه اظهارات صریح آنها و نه گروهی از انکارهای قبلی جمهوری خواهان شهرستان ناسائو در ناحیه سانتوس، این نماینده 34 ساله کنگره را متقاعد نکرده است که کرسی خود را تسلیم کند. او متعهد شده است که دوره دو ساله خود را در منطقه ای با گرایش دموکرات ها که شامل بخشی از ساحل شمالی لانگ آیلند و بخشی از کوئینز است، بگذراند.

گفته می شود که دادستان های ایالتی و فدرال در حال تحقیق درباره جعلیات سانتوس و مدیریت بودجه مبارزات انتخاباتی هستند تا ببینند آیا او قوانینی را زیر پا می گذارد یا خیر. دموکرات ها رسماً از کمیته اخلاق مجلس نمایندگان – که متشکل از چهار عضو از هر حزب است – خواسته اند تا تحقیقات خود را آغاز کند. اگر سانتوس استعفا ندهد، تنها در صورتی می‌تواند از سمت خود برکنار شود که دو سوم اعضای مجلس به اخراج او رأی دهند.

در میان همکارانی که از او خواسته اند استعفا دهد، نیک لنگورتی، رئیس جمهوری خواه نیویورک است که در ماه نوامبر به نمایندگی از ناحیه ای در غرب نیویورک و ردیف جنوبی به کنگره انتخاب شد.

لنگ ورثی گفت: «روشن است که او نمی تواند نماینده مؤثری باشد و به نفع مالیات دهندگان است که رهبری جدید داشته باشند.

دیگر نیویورکی هایی که خواهان استعفای سانتوس هستند، نیک لالوتا و نماینده این کشور هستند آنتونی دیسپوزیتو لانگ آیلند و نماینده براندون ویلیامز، که نماینده یک منطقه مرکزی نیویورک است که شامل شهرهای سیراکوز و یوتیکا است.

لالوتا همچنین از وزارت دادگستری و کمیسیون انتخابات فدرال خواست تا حساب کمپین سانتوس را مسدود کنند – اگر حاوی پول است.

دادستان های محلی: دادستان منطقه ناسائو برای تحقیق درباره جورج سانتوس، نماینده منتخب جمهوری خواه به دلیل دروغ های خیره کننده

لالوتا در فیس‌بوک نوشت: «شواهدی که نشان می‌دهد سانتوس به‌طور تقلبی مشارکت‌های خود را القا کرده است، بسیار زیاد است و توانایی این که مشارکت‌کنندگان خود را حداقل تا حدی کامل کند باید حفظ شود».

نیکول مالیوتاکیس، نماینده جمهوری خواه استیتن آیلند که دومین دوره خود را در کنگره آغاز کرده است، رفتار سانتوس را محکوم کرد و توانایی او برای خدمت را زیر سوال برد، اما او از طریق سخنگوی خود گفت که درخواست استعفای او را نخواهد داد مگر اینکه او مرتکب جرمی شود.

ناتالی بالداسار، سخنگوی مالیوتاکیس به شبکه یو اس ای تودی از طریق ایمیل به شبکه یو اس ای تودی گفت: «تا زمانی که پنج نهادی که در حال تحقیق هستند تخلفات جنایی را شناسایی کنند، درخواست استعفای او باید از طرف رای دهندگان او باشد و آنها هم همینطور هستند. یک چیز مسلم است، این موضوع باعث حواس پرتی اعضایی شده است که باید انجام دهند.»

سه جمهوری‌خواه دیگر مجلس نمایندگان از نیویورک – الیز استفانیک، کلودیا تنی و اندرو گاربارینو – به درخواست‌ها برای اظهارنظر درباره سانتوس پاسخ ندادند. استفانیک رئیس کنفرانس جمهوری خواهان مجلس نمایندگان و سومین رهبر حزب کمتر از کوین مک کارتی رئیس مجلس است.

“نامزدی تقلبی”: پل رایان، رئیس پیشین مجلس نمایندگان از جورج سانتوس خواست استعفا دهد

سانتوس تقریباً تمام بیوگرافی خود را در طول دو دوره انتخاباتی خود در کنگره، از جمله ادعاهایش مبنی بر تحصیل در مدرسه نخبگان هوراس مان، فارغ التحصیل از کالج باروخ، کار برای سیتی گروپ و گلدمن ساکس و یهودی بودن و نوه بازماندگان هولوکاست تشکیل داد. پس از افشای نیویورک تایمز، او اعتراف کرد که از هیچ کالجی فارغ التحصیل نشده است، اما از ادعاهای شغلی خود به عنوان تزیینات و نه دروغ دفاع کرد.

کریس مک کنا دولت و سیاست را برای Times Herald-Record و USA Today شبکه پوشش می دهد. با او در [email protected] تماس بگیرید.

این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: شش نماینده مجلس نمایندگان NY می گویند جورج سانتوس باید به دلیل دروغ استعفا دهد.





منبع