مارجوری تیلور گرین پس از تلاش مت گیتز برای زیباسازی به او حمله کرد

مارجوری تیلور گرین، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا، ظاهراً رفیق سابق خود، مت گاتز (از فلوریدا) را به خاطر مخالفت با او در انتخابات رئیس مجلس نبخشیده است.

گیتز در توییتی نوشت: «براوو». او در این کمیته‌های کلیدی که به دست آورده، کار شگفت‌انگیزی برای افراد انجام خواهد داد.»

گرین که از متحدان معمول خود جدا شد تا از ریاست مک کارتی حمایت کند – عملاً بازگشت او به وظایف کمیته را که در سال 2021 به دلیل لفاظی های خشونت آمیز و نژادپرستانه از دست داده بود تضمین می کرد – آن را به چهره گاتز پرتاب کرد.

گرین را خشنود نکرد:

او نوشت: “خب، ما چند چیز دیگر هم داریم، اما من هیجان زده هستم که MTV به استانداردهای قبل از پلوسی بازگشته است.” “کاملا ارزشش را دارد! ما، مردم، با MTG که مدیر فاسد بایدن را از طریق خدمات کمیته پاسخگو می‌داند، در دستان بهتری خواهیم بود. من برای آن اینجا هستم.»

گاتز یک توییت دوستانه دیگر را دنبال کرد.

او با اشاره به تغییر قانون «پیشنهاد تخلیه» که مک کارتی موافقت کرد تا حمایت مخالفان جمهوری‌خواه خود را جلب کند، در توییتر پاسخ داد: «حیف است که ما هفته‌ها پس از اینکه شما یک هفته را صرف دریافت MTV از 5 به 1 کردید، عقب هستیم. بر اساس قانون جدید، تنها یک عضو کنگره برای ارائه طرح تخلیه مورد نیاز است و رای گیری برای حذف رئیس مجلس الزامی است.

گاتز، که رهبری ائتلاف راست‌گرا را بر عهده داشت که مانع از سخنرانی کوین مک کارتی برای 14 دور رأی‌گیری شد، روز چهارشنبه پیامی شاد نوشت و به گرین به خاطر وظایف کمیته‌اش تبریک گفت.

گرین در کمیته نظارت مجلس و کمیته امنیت داخلی خدمت می کند. او همچنین علناً با قانون‌گذار دیگری که معمولاً با او همسو است، نماینده لورن بوبرت (R-Colo.) بر سر مخالفت دومی با مک کارتی درگیر شده است.

مربوط…



منبع

گرین افزود: “به عنوان صدای پیشرو MAGA در کنگره، مشتاقانه منتظر کمیته ها هستم.”