ترامپ می گوید کارول «نوع من نیست»؛ رسوب در غیر این صورت پیشنهاد می کند

رئیس جمهور سابق آمریکا در جریان مراسم تودیع در املاک مار-آ-لاگو در فلوریدا، بارها تاکید کرد که جذب کارول نشده است. او در پاسخ به این سوال که چرا احساس می‌کند باید انکار خود را با این عبارات بیان کند، از انتخاب کلمات خود دفاع کرد.

بیشترین خوانده شده از بلومبرگ

ترامپ شش سال پس از گرفتن این عکس با میپلز ازدواج کرد. او دخترش تیفانی ترامپ را به دنیا آورد.

کاپلان سپس از ترامپ پرسید که آیا هدف از گفتن کارول از نوع او این نیست که «مردم را متقاعد کند که به او تجاوز نکرده‌ای زیرا او به اندازه کافی جذاب نبود. درست؟”

ترامپ گفت: «این مارلا است، بله. “این همسر من است.”

این لغزش در طول شهادتش در 19 اکتبر می‌تواند توسط کارول در محاکمه مورد استفاده قرار گیرد تا ادعای ترامپ را که ادعای تجاوز را رد می‌کند مبنی بر اینکه او «از نوع او» نیست، تضعیف کند. این شهادت توسط وکیل او روبرتا کاپلان در یک پرونده ویرایش شده در 12 ژانویه که روز چهارشنبه علنی شد استناد کرد.

انتقاد ضمنی از ظاهر کارول یکی از چندین اظهاراتی است که در مرکز شکایت او برای افترا در سال 2019 علیه ترامپ مطرح شده است. کارول همچنین مدعی است که ترامپ با گفتن این که او این حمله را برای فروش یک کتاب ساخته و ادعا می کند که اتهامات مشابهی را علیه مردان دیگر مطرح کرده است، او را بدنام کرده است.

طبق رونوشت، کاپلان گفت: «کسی که شما به او اشاره کردید ای. جین کارول بود.

ترامپ گفت: «وقتی می‌گویم او نوع من نیست، می‌گویم که او زنی نیست که هرگز جذب او شوم.» دلیلی وجود ندارد که من جذب او شوم. من فقط – حتی به معنای توهین نیست.»

“شما می گویید مارلا در این عکس است؟” کاپلان از ترامپ پرسید.

پرونده کارول علیه ترامپ، 20-cv-07311، دادگاه منطقه ای ایالات متحده، ناحیه جنوبی نیویورک (منهتن) است.

حبا فوراً تماسی در روز چهارشنبه برای درخواست نظر نداد.

اما در خلال برکناری ترامپ، کاپلان عکس سال 1987 را به ترامپ نشان داد که او در کنار همسرش، ایوانا ترامپ، در یک مهمانی کراوات مشکی با کارول و همسرش در حال گفتگو و لبخند گسترده بودند. در عکس، کارول به ترامپ نگاه می کند و می خندد.

© 2023 بلومبرگ LP



منبع

آلینا حبا وکیل ترامپ برای اصلاح او مداخله کرد. حبا گفت: «نه، این کارول است.

هنگامی که کاپلان از او پرسید که برای اولین بار چه زمانی عکس را دیده است، ترامپ ابتدا گفت که “زن را نمی شناسد” اما سپس گفت: “این مارلا است.”

ترامپ در پاسخ گفت: اوه، می بینم.

“این یک حقه و دروغ است، درست مانند تمام حقه های دیگری که در هفت سال گذشته بر روی من انجام شده است، و در حالی که من قرار نیست آن را بگویم، خواهم گفت. این زن تیپ من نیست!» ترامپ در این پست گفت.

میپلز به همراه دخترش تیفانی در مراسم تشییع جنازه ایوانا ترامپ شرکت کرد.

جذب نشده است

میپلز که همسر دوم ترامپ بود در این موضوع دخالتی ندارد. او در سال 1993 در هتل پلازا در منهتن با او ازدواج کرد. آنها در سال 1999 طلاق گرفتند. ترامپ در سال 2005 با همسر فعلی خود ملانیا ازدواج کرد و آنها یک پسر به نام بارون دارند.

ترامپ گفت: «او مرا به تجاوز متهم می‌کند، زنی که نمی‌دانم کیست. “این از آب در آمد. او مرا به تجاوز متهم می کند – به تجاوز به او، بدترین کاری که می توانید انجام دهید، بدترین اتهام.

(بلومبرگ) — بر اساس یک گزارش، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، عکس دهه 1980 نویسنده نیویورکی ای. جین کارول را که ادعا می کند بیش از دو دهه پیش به او تجاوز کرده است، با تصویر همسر سابقش مارلا میپلز در حین رسوب اشتباه گرفت. رونوشت تا حدی مهر و موم نشده در دعوای افترای کارول.

کارول، ستون نویس سابق مشاوره مجله Elle، در سال 2019 با ادعای خود مبنی بر تجاوز ترامپ به او در رختکن یک فروشگاه بزرگ در دهه 1990، علنی شد. او پس از اینکه ترامپ از کاخ سفید او را دروغگو خواند، به دلیل افترا شکایت کرد. او در یک پست در 12 اکتبر در پلتفرم Truth Social خود دو برابر شد.

بیشترین خوانده شده از بلومبرگ بیزینس ویک

برای خواندن متن رساله ترامپ اینجا را کلیک کنید.